eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › Wzmocnienie nawierzchni drogi gminnej w Pańkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-01

Choroszcz: Wzmocnienie nawierzchni drogi gminnej w Pańkach
Numer ogłoszenia: 63811 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114054 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Choroszczy, ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, woj. podlaskie, tel. 085 7132200, faks 085 7191839.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie nawierzchni drogi gminnej w Pańkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Wzmocnienie nawierzchni drogi gminnej w Pańkach. Wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm. przy wzmocnieniu nawierzchni drogi gminnej Nr 106260B Pańki - droga powiatowa Nr 1535B o nawierzchni bitumicznej w km rob. 0+000 - 1+450, o łącznej długości 1,45 km. Zakres robót obejmuje następujące roboty drogowe: - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, oczyszczenie krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej), - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową klasy AC16W - wypełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni bitumicznej, - skropienie nawierzchni bitumicznej drogi asfaltem, - wykonanie warstwy ścieralnej (kategoria ruchu - KR2) o szer. 4,0 - 5,5 m i gr. 5 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej klasy AC11S lub z równoważnej mieszanki mineralno-asfaltowej klasy AC16S TD. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: a) Dokumentacji zgłoszeniowej (stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (SSTWiOR) (stanowiącej Załącznik Nr 4 do SIWZ). Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia dotyczy tylko wykonania robót dot. wzmocnienia nawierzchni drogi gminnej w Pańkach, w istniejących granicach ewidencyjnych pasów drogowych dróg gminnych, zgodnie z zakresem podanym w pkt 1. 3. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 22 00 00 - 5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45 23 32 20 - 7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 5. Zalecenia dodatkowe 1) Zaleca się, aby każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia przeprowadził wizję lokalną celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. 2) Podczas prowadzenia robót muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, a w szczególności ogrodzenie terenu i oznaczenie stref niebezpiecznych. 3) Wszystkie roboty wchodzące w zakres zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy. Jeżeli w SIWZ lub dokumentacji zgłoszeniowej przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Z uwagi na możliwe wskazanie w dokumentacji zgłoszeniowej znaków towarowych oraz nazw producentów, Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji zgłoszeniowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi, to jest takimi których parametry odpowiadają lub przewyższają te zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji zgłoszeniowej. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji zgłoszeniowej. W przypadku, gdy zamiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji zgłoszeniowej zamiennej Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji Inwestycji w oparciu o tę dokumentację. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w specyfikacji technicznej będzie powodowało odrzucenie oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169512,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175816,64

  • Oferta z najniższą ceną: 175816,64 / Oferta z najwyższą ceną: 330138,15

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.