eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa p³yt ró¿nych, p³yt do nadruku, materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2019-12-05



Og³oszenie nr 632408-N-2019 z dnia 2019-12-05 r.

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej: Dostawa p³yt ró¿nych, p³yt do nadruku, materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, krajowy numer identyfikacyjny 29364000000000, ul. ul. Ogiñskiego  6 , 58-506  Jelenia Góra, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 757 537 286, e-mail przetargi1@spzoz.jgora.pl, faks 757 543 883.
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz.jgora.pl poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.spzoz.jgora.pl (zak³adka przetargi)


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie. Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca w nieprzejrzystym, zamkniêtym opakowaniu w siedzibie Zamawiaj±cego.
Adres:
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, ul. Ogiñskiego 6 , 58-506 Jelenia Góra, ub z³o¿yæ bezpo¶rednio w Sekretariacie WCSKJ, adres jw., budynek D, parter, kierunek administracja - strona prawa.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa p³yt ró¿nych, p³yt do nadruku, materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Numer referencyjny: ZP/PN/53/12/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje dostawê p³yt ró¿nych, p³yt do nadruku, materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek z podzia³em na 13 pakietów do samodzielnego rozpatrywania. Pakiet nr 1 P³yty CD do nadruku Pakiet nr 2 Tonery do drukarek LEXMARK Pakiet nr 3 Tonery do drukarek Brother Pakiet nr 4 Tonery do drukarek HP Pakiet nr 5 Tonery do drukarek OKI Pakiet nr 6 Tonery do drukarek SAMSUNG Pakiet nr 7 P³yty ró¿ne Pakiet nr 8 Tusze i tonery do ró¿nych urz±dzeñ Pakiet nr 9 Tusze do drukarki PRIMERA Pakiet nr 10 Tusze RIMAGE Pakiet nr 11 Tonery do kserokopiarek i drukarki KONICA MINOLTA Pakiet nr 12 Tonery do drukarek KYOCERA Pakiet nr 13 Tusze i tonery do drukarek Canon Szczegó³owy opis zamówienia zawarty w SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30192113-6
30237400-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³niania warunku w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Dysponowania odpowiedni± sytuacj± ekonomicznej i finansow±. Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³niania warunku w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie o dysponowaniu potencja³em technicznym zapewniaj±cym w³a¶ciw± realizacjê przedmiotu zamówienia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przes³anek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ "O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia". Na wezwanie z art. 26. 2 Wykonawca przedstawi Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ "O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu" . Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawca na wezwanie z art. 26.2 prze¶le Katalogi, foldery do ka¿dej pozycji, jêzyku polskim na podstawie, których Zamawiaj±cy bêdzie móg³ bezspornie zidentyfikowaæ oferowany asortyment oraz zapoznaæ siê z jego parametrami technicznymi, u¿ytkowymi, itp. Zamawiaj±cy prosi o zaznaczenie w z³o¿onych materia³ach firmowych, którego pakietu i pozycji dotyczy dana pozycja.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawcy do oferty maj± do³±czyæ 1.) Formularz oferty o tre¶ci zgodnej z za³±czonym wzorem (za³±cznik nr 2) , 2.) Wykaz asortymentowo - ilo¶ciowy wraz z formularzem cenowym (za³±cznik nr 1) 3.) Dowód wniesienia wadium * 4) Pe³nomocnictwo z³o¿one w oryginale lub w kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub podmiotów w imieniu, których pe³nomocnicy niewymienieni w dokumentach rejestrowych firmy sk³adaj± oferty, 5.) O¶wiadczenia wyszczególnione w Rozdziale IX, pkt. 1 ppkt. 1), pkt. 2 ppkt. 1), 2)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Pakiet nr 1 kwota: 1 920,00 z³; Pakiet nr 2 kwota: 1 475,00 z³; Pakiet nr 3 kwota: 640,00 z³; Pakiet nr 4 kwota: 498,00 z³; Pakiet nr 5 kwota: 437,00 z³; Pakiet nr 6 kwota: 314,00; Pakiet nr 7 kwota: 238,00 z³; Pakiet nr 8 kwota: 227,00 z³; Pakiet nr 9 kwota: 167,00 z³; Pakiet nr 10 kwota: 148,00 z³; Pakiet nr 11 kwota: 49,00 z³; Pakiet nr 12 kwota: 56,00 z³; Pakiet nr 13 kwota: 18,00 z³; Wykonawca wnosi wadium w pieni±dzu : przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: nr konta PKO BANK POLSKI Spó³ka Akcyjna nr rachunku: na konto: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483 dopiskiem (nr referencyjny postêpowania: ZP/PN/53/12/2019) lub w jednej z poni¿ej podanych form: a) w porêczeniach bankowych lub w porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 310 z pó¼n. zmian.), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku zamawiaj±cego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y przes³aæ/z³o¿yæ do Zamawiaj±cego za³±czaj±c do oferty z zaznaczeniem "Orygina³ wadium przetargowego" w terminie okre¶lonym do sk³adania ofert, natomiast kserokopiê po¶wiadczon± przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ równie¿ jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz porêczenia musz± byæ udzielone na ca³y okres zwi±zania ofert± i winny obejmowaæ pe³ny zakres dotycz±cy wadium. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zwiêkszenia warto¶ci netto zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 1843), gdzie ³±czna warto¶æ zmian bêdzie mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ww. cytowanej ustawy tj. mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia, która zosta³a okre¶lona w § 2 pkt. 1 umowy. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza wyra¼nie wskazanymi postanowieniami niniejszej umowy w tym w szczególno¶ci w §2 oraz zmianami okre¶lonymi w Ustawie pzp w tym równie¿ w art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy pzp, a ponadto zmianami w zakresie: a) numeru katalogowego produktu b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów c) przedmiotowym / produkt zamienny d) liczby opakowañ e) ceny jednostkowej w sytuacji gdy: o wprowadzony zostanie do sprzeda¿y przez Wykonawcê produkt zmodyfikowany/udoskonalony lub o wyst±pi przej¶ciowy brak produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow± lub o W przypadku szczególnych okoliczno¶ci, takich jak wstrzymanie lub zakoñczenie produkcji, lub Wszystkie zmiany dotycz±ce ustaleñ zawartych w niniejsze umowie wymagaj± ka¿dorazowo formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, m.in. zmiany producenta i zmiany ilo¶ci sztuk w opakowaniu, przy odpowiednim przeliczeniu ilo¶ci zamówienia na okres realizacji zadania Wykonawca zobowi±zany jest do podpisania umowy na warunkach w wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia lub w za³±czonej dokumentacji przedmiot zamówienia opisany zosta³ za pomoc± norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nym opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy "lub równowa¿ne". Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y/ asortyment/ sprzêt spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enie stosownych dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nienie wymagañ. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX (sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, (zgodnie z Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. poz. 1126 z dn. 26 lipca 2016 z pó¼n. zm.). Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania -wystawionych nie wcze¶niej ni¿ w terminach okre¶lonych w niniejszym punkcie. Wymagania dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia oraz warunków udzia³u w zamówieniu, zosta³y szczegó³owo opisane w SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w Rozdziale XVII pkt. 4 SIWZ, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2019 poz. 369 tekst jednolity). Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub faxem. Orygina³ dokumentu nale¿y niezw³ocznie przes³aæ do Zamawiaj±cego na adres podany w SIWZ wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór "O¶wiadczenie, o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej" stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie powy¿szy dokument sk³ada ka¿dy z partnerów konsorcjum/ cz³onków spó³ki cywilnej oddzielnie w imieniu swojej firmy. Otwarcie ofert jest jawne i odbêdzie siê w dniu 19.12.2019 r. o godz. 11:00 w WCSKJ w Dziale Umów, Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia - Sali Konferencyjnej, ul. Ogiñskiego 6, 58-506 Jelenia Góra. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegó³y dotycz±ce ochrony danych osobowych zawarte w SIWZ.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: P³yty CD do nadruku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa p³yt CD do nadruku - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30237400-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Tonery do drukarek LEXMARK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa tonerów do drukarek LEXMARK - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30192113-6, 30125110-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Tonery do drukarek Brother
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa tonerów do drukarek Brother - 32 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30192113-6, 30125110-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Tonery do drukarek HP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa tonerów do drukarek HP - 37 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30192113-6, 30125110-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5Nazwa: Tonery do drukarek OKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa tonerów do drukarek OKI - 11 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30192113-6, 30125110-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 6Nazwa: Tonery do drukarek SAMSUNG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa tonerów do drukarek SAMSUNG - 17 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30192113-6, 30125110-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 7Nazwa: P³yty ró¿ne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa p³yt ró¿nych - 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30237400-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 8Nazwa: Tusze i tonery do ró¿nych urz±dzeñ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa tuszy i tonerów do ró¿nych urz±dzeñ - 18 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30192113-6, 30125110-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 9Nazwa: Tusze do drukarki PRIMERA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa tuszy do drukarek PRIMERA - 1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30192113-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 10Nazwa: Tusze RIMAGE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa tuszy RIMAGE - 1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30192113-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 11Nazwa: Tonery do kserokopiarek i drukarki KONICA MINOLTA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek KONICA MINOLTA - 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30192113-6, 30125110-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 12Nazwa: Tonery do drukarek KYOCERA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa tonery do drukarek KYOCERA - 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30192113-6, 30125110-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 13Nazwa: Tusze i tonery do drukarek Canon
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa tuszy i tonery do drukarek Canon - 18 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30125110-5, 30125110-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DLA WAD UKRYTYCH20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Og³oszenie zamieszczone od dnia 05.12.2019 r. o Biuletyn Zamówieñ Publicznych o Tablica og³oszeñ w siedzibie Zamawiaj±cego o Strona internetowa Zamawiaj±cego






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.