eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Budowa lądowiska dla helikopterów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w SP ZOZ Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-19

Bochnia: Budowa lądowiska dla helikopterów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w SP ZOZ Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
Numer ogłoszenia: 62861 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49248 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa lądowiska dla helikopterów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w SP ZOZ Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz budowa lądowiska dla helikopterów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. Powierzchnia płyty lądowiska wyniesie 280 m2. Zamówienie obejmuje w szczególności: a. Prace projektowe: - wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej wraz z uzyskaniem zamiennego pozwolenia na budowę lądowiska dla śmigłowców Lotniczego Pogotowia Ratunkowego na terenie Szpitala Powiatowego w Bochni, łącznika dla transportu pacjentów z płyty lądowiska do holu budynku Ginekologii i Położnictwa, wykonaniu projektu wykonawczego, opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru, kosztorysu inwestorskiego, uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień i uzyskanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę. b. Prace budowlane: - wykonanie na podstawie tych projektów robót rozbiórkowych, budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych. c. Rozruch technologiczny: - uruchomienie, przeprowadzenie ruchu próbnego i prób funkcjonalnych, opracowanie i przekazanie zamawiającemu instrukcji eksploatacji i obsługi. d. Dostawa i zainstalowanie wymaganych urządzeń technologicznych i nawigacyjnych, elementów wyposażenia, urządzeń, sprzętów i aparatury wraz z jej uruchomieniem, gwarancją i serwisowaniem. e. wykonania dokumentacji rejestracyjnej lądowiska, uzyskania pozytywnej opinii Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej oraz rejestracja lądowiska w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego zgodnie z nową ustawą z dnia 30 czerwca 2011r. o zmianie ustawy - Prawo lotnicze oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 r. Nr 170, poz. 1015) f. Przekazanie obiektu do użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. W skład przedmiotu umowy wchodzi w także: a. sporządzenie wszystkich analiz, ekspertyz niezbędnych do zaprojektowania i realizacji inwestycji, opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiO). b. dostosowanie posiadanego projektu budowlanego do aktualnej koncepcji budowy lądowiska, uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, pozwoleń sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz wymagań określonych w Programie Funkcjonalno Użytkowym c. wykonanie dokumentacji powykonawczej d. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego przedmiotu umowy w zakresie wymaganym prawem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską 45.23.51.10 - Roboty w zakresie budowy płyt lotniskowych 45.23.51.11 - Roboty budowlane w zakresie nawierzchni lotnisk 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu Budowa lądowiska dla helikopterów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego usytuowanego na dachu budynku A Szpitala Powiatowego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31 jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTROTIM S.A., ul. Stargardzka 8, 54-156 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2193252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2598990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2598990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4255800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.