eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-23

Gdańsk: Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 62723 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23961 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych (łącznie z dostawą tonerów) i części zamiennych do kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych. Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności: - przeglądy okresowe, - regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład kserokopiarek. Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania: a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą, b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności, c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony, d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, - jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia), - wydajność, - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia, f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp, g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania, h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu, i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane. Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 47 szt. Planowana ilość tonerów - 542 szt. Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji. 1) Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności: - dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu, - demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych, - czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), - czyszczenie zespołu czyszczącego bębna, - czyszczenie zespołu optyki, - czyszczenie kaset papieru, - czyszczenie filtrów, - czyszczenie drogi transportu papieru, - czyszczenie napędu głównego, - czyszczenie sekcji grzejnej, - czyszczenie sekcji pobierania papieru, - demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w. - sprawdzenie działania kserokopiarki, - regulacja jakości kopii. 2) Naprawa obejmuje następujące czynności: a) naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 4), b) wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 4), c) sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie, d) ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu. 3) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje: tonery. 4) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje: - bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski), - developer, - lampę skanera - wałek utrwalający grzejny, - wałek teflonowy grzejny, - wałek dociskowy dolny, - tuleję wałka utrwalającego grzejnego, - tuleję wałka teflonowego grzejnego, - zespół przeglądowy, - zespół wywołania, - zespół utrwalania. 5) Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w ogłoszeniu w pkt 1) i 4) określenia przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia. W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 1) i 4) określenia przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Konserwacja i naprawy realizowane będą przez pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscach przez niego wskazanych w każdy dzień roboczy w godzinach od 8:00 do 15:00. 2. Zamawiający zobowiązany jest do udostępnienia Wykonawcy posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej sprzętu, jeżeli jest to niezbędne do usunięcia usterki. 3. Wykonawca nie może pobierać żadnego dodatkowego wynagrodzenia za wykonanie w ramach umowy czynności napraw i ekspertyz opłacalności naprawy sprzętu, oprócz elementów przedstawionych w ofercie (formularzach cenowych). 4. Wykonawca zobowiązany jest do reakcji najpóźniej 4 godziny po zgłoszeniu usterki przez Zamawiającego. Jeżeli nie będzie to możliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do podjęcia natychmiast po ich ustaniu. 5. Naprawy wykonane będą w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od czasu zgłoszenia. Jeżeli czas naprawy miałby być dłuższy niż 24 godziny Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu zastępczego o zbliżonych parametrach. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia ekspertyzy - wyceny, w przypadku gdy: - całkowity koszt netto naprawy pojedynczego urządzenia przekroczy 250 zł, wówczas naprawa zostanie zlecona Wykonawcy po uprzedniej akceptacji ekspertyzy przez Zamawiającego, - zgodnie z warunkami gwarancji do usunięcia uszkodzenia zobowiązany jest producent lub dostawca urządzenia, - przeprowadzenie naprawy lub konserwacji spowodowałoby utratę gwarancji producenta lub dostawcy na naprawienie urządzenia z wyjątkiem sytuacji, gdy zgodnie z warunkami gwarancji rodzaj uszkodzenia lub sposób w jaki powstało powoduje utratę gwarancji lub też usunięcie uszkodzenia nie leży w kompetencji serwisu gwarancyjnego. 7. Wykonawca zobowiązany jest nie ujawniać osobom postronnym danych Zamawiającego, do których ma dostęp w związku z przeprowadzeniem prac konserwacyjnych i napraw. 8. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych tonerów w w/w sprzęcie. Miejsce zainstalowania kserokopiarek, ich typ i ilość w danej jednostce organizacyjnej: - Budynek A ul. Partyzantów 74: Mita KM 1620 - 1 szt; Mita KM 1650 - 1 szt; Minolta Di 1611 - 1 szt; Sharp Max 2300 - 2 szt; - Budynek B ul. Partyzantów 74: Mita KM 1620 - 5 szt; Minolta Di 1611 - 1 szt; Canon 6512 - 1 szt; Panasonic DP 1810 - 2 szt; Sharp MX 2301 - 1 szt; - Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1: Canon 6512 - 1 szt; Minolta Di 1611 - 1 szt; Mita KM 1620 - 2 szt; Sharp Max 2300 - 1 szt; - Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6: Minolta Bishub C350 - 1 szt; Minolta Di 1611 - 1 szt; - BOM - 1 ul. Sienna 6: Mita DC 1860 - 1 szt; Mita KM 1620 - 1 szt; - BOM - 2 ul. Zielona 8/9: Minolta Di 1611 - 1 szt; Canon 6512 - 1 szt; - BOM - 3 ul. Słomiana 2: Mita DC 1560 - 1 szt; Canon 6512 - 1 szt; Mita KM 1620 - 1 szt; - BOM - 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167: Canon 6512 - 1 szt; Panasonic FP 7713 - 1 szt; Mita KM 1620 - 1 szt; - BOM - 5 ul. Kartuska 175: Canon 6512 - 1 szt; Panasonic FP 7713 - 1 szt; Mita KM 1620 - 1 szt; - BOM - 6 ul. Batorego 12: Minolta Di 1611 - 1 szt; Mita KM 1620 - 1 szt; Canon 6512 - 2 szt; - BOM - 7 ul. Mściwoja II 44: Mita KM 1620 - 1 szt; Canon 6220 - 1 szt; Minolta Di 1611 - 1 szt; - BOM - 8 ul. Śniadeckich 12: Mita DC 1560 - 1 szt; Mita KM 1620 - 1 szt; Minolta Di 1611 - 1szt; BOM - 9 ul. Na Zaspę 31: Mita DC 1560 - 1 szt; Mita KM 1620 - 1 szt. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek Canon

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAXNET International Trding Artur Gerwin, ul. Czyżewskiego 38, 80-338 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7414,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek Mita

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIMIT - MITA Jezry Bielonko, ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek: Panasonic, Konica Minolta oraz Sharp

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ComplexBiuro Sp.j. G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski, ul. Heweliusza 23/25, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33723,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.