To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Poznań: Dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i teczek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych - IV części
Numer ogłoszenia: 62715 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12074 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i teczek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych - IV części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i teczek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych - IV części: Część I - artykuły biurowe, Część II - papier, Część III - materiały eksploatacyjne do drukarek - wszystkie oferowane materiały musza być nieregenerowane, nierefabrykowane oraz kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, o parametrach takich samych bądź lepszych. Część IV - teczki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej SIWZ. 2. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy produktu, to dopuszcza się składanie produktów równoważnych pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się produkt wskazany przez Zamawiającego. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca do oferty ma załączyć specyfikację techniczną producenta oferowanego asortymentu zawierająca szczegółowy opis asortymentu oraz zdjęcia (wydruk na papierze). 3. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. 4. Ciężar wykazania spełniania, przez oferowane produkty, kryterium równoważności spoczywa na Wykonawcy. Realizacja przedmiotowego obowiązku winna nastąpić w formie pisemnej, a dokumenty potwierdzające spełnianie kryterium równoważności, złożone równocześnie z ofertą. 5. Dodatkowo w zakresie Części III w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych (dla pozycji 1-18, 20-44 urządzenia nie objęte gwarancją) należy dostarczyć wraz z ofertą dokumenty poświadczające kompatybilność materiałów eksploatacyjnych ze sprzętem informatycznym, w którym ma być on użytkowany: certyfikaty, dopuszczające stosowanie danego materiału w tych urządzeniach lub świadectwa/ certyfikaty jakości tych zamienników. W przypadku podania przez Zamawiającego klasy, marki czy znaku towarowego produktu dopuszcza się art. równoważne jakością - posiadające certyfikaty jakości określające zgodność ich parametrów z oryginalnymi - wydane przez Polską Instytucję do tego upoważnioną. Materiały eksploatacyjne oraz wszystkie elementy wchodzące w ich skład muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, do których użyto 100 % materiałów nowych, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, niefabrykowane, nie wchodzące wcześniej w całości ani w części w skład innych materiałów. Przez równoważne materiały eksploatacyjne należy rozumieć produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, jakość wydruku, wydajność) w stosunku do zamawianego tj. produktu oryginalnego, fabrycznie nowego, nie regenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały producenta urządzeń, a ich zastosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzenia, do którego dany materiał został użyty jak również nie mogą naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza dostawę produktów równoważnych, spełniających minimalne, określone przez Zamawiającego, parametry, posiadających taką samą funkcjonalność i kompatybilność ze wskazanym urządzeniem jak elementy wyszczególnione przez Zamawiającego. W części III do urządzeń objętych gwarancją producenta (pozycje 19, 45, 46) Zamawiający wymaga zgodnie z warunkami gwarancji tylko oryginalnych tonerów i atramentów. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć: w zakresie części III - dokumenty poświadczające kompatybilność materiałów eksploatacyjnych ze sprzętem informatycznym, w którym ma być on użytkowany: certyfikaty dopuszczające stosowanie danego materiału w tych urządzeniach lub świadectwa/ certyfikaty jakości tych zamienników w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych (dla pozycji 1-18, 20-44 - urządzenia nie objęte gwarancją). w zakresie wszystkich części - w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych - specyfikacja techniczna producenta oferowanego asortymentu zawierająca szczegółowy opis asortymentu oraz zdjęcia (wydruk na papierze) 7. Zamawiający wymaga złożenia ofert cenowych jednostkowych zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ tabelami. Zamawiający w okresie trwania umowy z wyłonionym dostawcą będzie sukcesywnie zamawiał asortyment zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie wybranego dostawcy. W składanych sukcesywnie zamówieniach, Zamawiający - zgodnie z zapotrzebowaniem - będzie wskazywał ilość zamawianego asortymentu. Asortyment zamawiany będzie do momentu wykorzystania łącznej kwoty przewidzianej przez Zamawiającego na realizację poszczególnych części. Zamówienia będą kierowane pisemnie faksem i/lub pocztą elektroniczną. 8. Niniejszym informujemy, iż zamówienie będzie realizowane do następujących kwot brutto: Część I - 73 000,00 zł Część II - 70 000,00 zł Część III - 150 000,00 zł Część IV - 47 000,00 zł 9. Wszystkie oferowane materiały musza być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, najwyższej jakości. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.91.20 - Papier samokopiujący 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DAXER Dawid Kruś, os. B.Chrobrego 47/66, 60-681 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59349,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2571,46
Oferta z najniższą ceną: 2571,46 / Oferta z najwyższą ceną: 3182,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: papier
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DAXER Dawid Kruś, os. B.Chrobrego 47/66, 60-681 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 591,47
Oferta z najniższą ceną: 591,47 / Oferta z najwyższą ceną: 823,78
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: materiały eksploatacyjne do drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DAXER Dawid Kruś, os. B.Chrobrego 47/66, 60-681 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13029,54
Oferta z najniższą ceną: 7133,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13491,87
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: teczki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo-Handlowa ANNA Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38211,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6,32
Oferta z najniższą ceną: 6,32 / Oferta z najwyższą ceną: 8,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa wyrobów niemedycznych
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- Dostawa materiałów poligraficznych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.