eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Mycie okien oraz pranie firan i zasłon w budynkach Urzędu m.st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-15

Warszawa: Mycie okien oraz pranie firan i zasłon w budynkach Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 62465 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51465 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy, ul. Miodowa 6/8, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953613, faks 022 5953496.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mycie okien oraz pranie firan i zasłon w budynkach Urzędu m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dwukrotne (w okresie wiosennym i jesiennym) mycie 1692 sztuk okien (o ogólnej powierzchni 4.490,28 m2) oraz pranie 454 sztuk firan i 518 sztuk zasłon, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy będącej załącznikiem nr 3 do Opisu warunków uczestnictwa w licytacji w niniejszym postępowaniu oraz sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego wykonywanie tych czynności w innych lokalizacjach nie objętych przedmiotowym załącznikiem. Wymagania wobec Wykonawcy 1) Wykonawca realizował będzie prace sukcesywnie, wg harmonogramu ustalonego z przedstawicielem Zamawiającego lub w przypadku jego nieobecności z osobą go zastępującą; 2) w przypadku wystąpienia nagłej konieczności wykonania czynności, o których mowa w Rozdz. III pkt. 1 w lokalizacjach innych niż wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy Wykonawca zobowiązany będzie rozpocząć prace do 48 godzin od momentu pisemnego bądź telefonicznego zlecenia otrzymanego od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego; 3) czynności związane z myciem okien oraz praniem firan i zasłon muszą być skoordynowane tzn. przed przystąpieniem do mycia okien w danej lokalizacji Wykonawca jest zobowiązany zdjąć firany i zasłony, następnie umyć ramy okienne, okna, parapety oraz kraty, a w ostatniej kolejności powiesić wyprane firany i zasłony. 4) materiały z jakich wykonane są zasłony to m.in. bistor, żakard i plusz oraz inne typowe tkaniny używane w tym celu; 5) prace odbywać się będą zarówno w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu m.st. Warszawy, tj. 800-1600, jak również poza tymi godzinami oraz w dni wolne od pracy, w terminach ustalonych z przedstawicielem Zamawiającego lub w przypadku jego nieobecności z osobą go zastępującą; 6) prace w pomieszczeniach plombowanych będą odbywać się tylko i wyłącznie w godzinach pracy Urzędu m.st. Warszawy, w obecności pracownika zajmującego dane pomieszczenie. 7) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) umycia wszystkich szyb, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, b) umycia wszystkich ram okiennych, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, c) umycia wszystkich parapetów, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, d) wyczyszczenia wszystkich (ewentualnych) krat między szybami, e) zdjęcia wszystkich firan i zasłon, ich uprania, wysuszenia i wyprasowania oraz ponownego zawieszenia w tym samych miejscach (pomieszczeniach). 8) Wykonawca zapewni narzędzia (np. śrubokręty, klucze, drabiny) oraz środki czystości i inne materiały (np. płyny do szyb, proszki do prania, ścierki) niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 9) dodatkowymi czynnościami, które należy uwzględnić w trakcie wykonywanych prac oraz w cenie oferty, będzie realizacja czynności pomocniczych, które pozwolą na sprawne wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególności: zdjęcie doniczek z kwiatami lub materiałów biurowych z parapetów. Zamawiający nie przewiduje konieczności przesuwania mebli, jednak takich sytuacji nie można wykluczyć i w przypadkach, kiedy zajdzie taka konieczność realizacji tych czynności pozostawać będzie po stronie Wykonawcy. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie również ewentualne uzupełnianie mocowań (żabek), przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku ich odpowiedniej liczby. O ewentualnej potrzebie wymiany poszczególnych karniszy lub poprawy ich mocowania Wykonawca informował będzie na bieżąco Zamawiającego, a realizacja tych czynności pozostawać będzie po stronie Zamawiającego. Wykonawca będzie informował ponadto Zamawiającego o uszkodzonych firanach i zasłonach. 10) w pomieszczeniach, w których wykonywane będą prace stanowiące przedmiot niniejszej umowy, zabrania się korzystania przez pracowników Wykonawcy, z wszelkich urządzeń biurowych (m.in. telefony, faksy, kserokopiarki); 11) Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w dwóch terminach: - w okresie wiosennym od dnia podpisania umowy do 10.06.2009 r.; - w okresie jesiennym od 14.09.2008 r. do 31.10.2009 r.; - w przypadku zamówień uzupełniających, sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w terminie do 31.12.2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81967.21 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 151.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa MIX, ul. Rokosowskiego 2 m 69, 02-348 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 38360.60
  • Oferta z najniższą ceną: 38360.60 oferta z najwyższą ceną: 81803.28
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.