eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Mycie okien oraz pranie firan i zasłon w budynkach Urzędu m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Warszawa: Mycie okien oraz pranie firan i zasłon w budynkach Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 51465 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy , ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953613, faks 022 5953496.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mycie okien oraz pranie firan i zasłon w budynkach Urzędu m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dwukrotne (w okresie wiosennym i jesiennym) mycie 1692 sztuk okien (o ogólnej powierzchni 4.490,28 m2) oraz pranie 454 sztuk firan i 518 sztuk zasłon, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy będącej załącznikiem nr 3 do Opisu warunków uczestnictwa w licytacji w niniejszym postępowaniu oraz sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego wykonywanie tych czynności w innych lokalizacjach nie objętych przedmiotowym załącznikiem. Wymagania wobec Wykonawcy 1) Wykonawca realizował będzie prace sukcesywnie, wg harmonogramu ustalonego z przedstawicielem Zamawiającego lub w przypadku jego nieobecności z osobą go zastępującą; 2) w przypadku wystąpienia nagłej konieczności wykonania czynności, o których mowa w Rozdz. III pkt. 1 w lokalizacjach innych niż wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy Wykonawca zobowiązany będzie rozpocząć prace do 48 godzin od momentu pisemnego bądź telefonicznego zlecenia otrzymanego od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego; 3) czynności związane z myciem okien oraz praniem firan i zasłon muszą być skoordynowane tzn. przed przystąpieniem do mycia okien w danej lokalizacji Wykonawca jest zobowiązany zdjąć firany i zasłony, następnie umyć ramy okienne, okna, parapety oraz kraty, a w ostatniej kolejności powiesić wyprane firany i zasłony. 4) materiały z jakich wykonane są zasłony to m.in. bistor, żakard i plusz oraz inne typowe tkaniny używane w tym celu; 5) prace odbywać się będą zarówno w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu m.st. Warszawy, tj. 8.00-16.00, jak również poza tymi godzinami oraz w dni wolne od pracy, w terminach ustalonych z przedstawicielem Zamawiającego lub w przypadku jego nieobecności z osobą go zastępującą; 6) prace w pomieszczeniach plombowanych będą odbywać się tylko i wyłącznie w godzinach pracy Urzędu m.st. Warszawy, w obecności pracownika zajmującego dane pomieszczenie, 7) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) umycia wszystkich szyb, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, b) umycia wszystkich ram okiennych, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, c) umycia wszystkich parapetów, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, d) wyczyszczenia wszystkich (ewentualnych) krat między szybami, e) zdjęcia wszystkich firan i zasłon, ich uprania, wysuszenia i wyprasowania oraz ponownego zawieszenia w tym samych miejscach (pomieszczeniach). 8) Wykonawca zapewni narzędzia (np. śrubokręty, klucze, drabiny) oraz środki czystości i inne materiały (np. płyny do szyb, proszki do prania, ścierki) niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 9) dodatkowymi czynnościami, które należy uwzględnić w trakcie wykonywanych prac oraz w cenie oferty, będzie realizacja czynności pomocniczych, które pozwolą na sprawne wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególności: zdjęcie doniczek z kwiatami lub materiałów biurowych z parapetów. Zamawiający nie przewiduje konieczności przesuwania mebli, jednak takich sytuacji nie można wykluczyć i w przypadkach, kiedy zajdzie taka konieczność realizacji tych czynności pozostawać będzie po stronie Wykonawcy. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie również ewentualne uzupełnianie mocowań (tzw. żabek), przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku ich odpowiedniej liczby. O ewentualnej potrzebie wymiany poszczególnych karniszy lub poprawy ich mocowania Wykonawca informował będzie na bieżąco Zamawiającego, a realizacja tych czynności pozostawać będzie po stronie Zamawiającego. Wykonawca będzie informował ponadto Zamawiającego o uszkodzonych firanach i zasłonach. 10) w pomieszczeniach, w których wykonywane będą prace stanowiące przedmiot niniejszej umowy, zabrania się korzystania przez pracowników Wykonawcy, z wszelkich urządzeń biurowych (m.in. telefony, faksy, kserokopiarki); 11) Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w dwóch terminach: - w okresie wiosennym od dnia podpisania umowy do 10.06.2009 r.; - w okresie jesiennym od 14.09.2008 r. do 31.10.2009 r.; - w przypadku zamówień uzupełniających, sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w terminie do 31.12.2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - według wzoru określonego w załączniku nr 2 do Opisu; 2) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.um.warszawa.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Rejestracja: Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. 2. Wymagania techniczne: Wykonawca musi dysponować komputerem wyposażonym w przeglądarkę internetową oraz dostęp do Internetu..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 2. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Opisem oraz w projekcie umowy. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w Opisie. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. 3. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości rozliczenia z Wykonawcą w innej walucie niż złoty polski..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    120 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? tak.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 24.03.2009 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Miodowej 6/8, 00-251 Warszawa, w pok.204 /II piętro/..

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: w dniu 02.04.2009 r. o godzinie 12:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: w dniu 02.04.2009 r. o godzinie 12:20.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia licytacji..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.