eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-21

Lublin: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 62042 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28400 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 46 42 310, 46 42 327, faks (081) 46 42 312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych w ilości i asortymencie opisanym w Rozdziale 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Blok biurowy A5 - 10 sztuk, Cienkopis czerwony - 36 sztuk, Datownik - 15 sztuk, Długopis na sprężynce - 40 sztuk, Długopis niebieski - 100 sztuk, Długopis niebieski - 200 sztuk, Flamaster czarny - 50 sztuk, Gumka do ścierania - 50 sztuk, Klej biurowy - 20 sztuk, Koperty DL SK bez okna - 20 000 sztuk, Korektor w piórze - 30 sztuk, Linijka 30 cm - 15 sztuk, Marker permanentny czarny - 30 sztuk, Notesy samoprzylepne - 240 bloczków, Nożyczki - 20 sztuk, Ołówek w długopisie - 30 sztuk, Ołówek z gumką - 200 sztuk, Papier A4 - 600 ryz, Papier komputerowy (składanka) - 20 pudełek, Plastelina - 1 kg, Płyty CD - 100 sztuk, Płyty DVD - 100 sztuk, Rozszywacz - 10 sztuk, Segregator 50/A4 - 200 sztuk, Segregator 75/A4 - 1000 sztuk, Segregator 75/A5 - 250 sztuk, Skoroszyt kartonowy - 3 000 sztuk, Skoroszyty oczkowe pełne - 4 000 sztuk, Taśma klejona bezbarwna - 100 sztuk, Temperówka metalowa - 30 sztuk, Toner do kserokopiarki RexRotary Dsm735 - 8 sztuk, Toner do kserokopiarki Ricoh Priport JP3000 - 6 sztuk, Wąsy do skoroszytów - 1 000 sztuk, Wkłady do długopisów - 24 sztuk, Wkłady do długopisów typu ZENITH -50 sztuk, Zakreślacz pomarańczowy - 36 sztuk, Zakreślacz żółty - 36 sztuk, Zszywki 24/6 - 300 opakowań, Toner do drukarki HPLJ 4050 - 4 sztuki, Toner do drukarki HPLJ 4200 - 8 sztuk, Toner do drukarki HPLJ 4250 - 8 sztuk, Toner do drukarki HPLJ M603 - 8 sztuk, Toner do drukarki HPLJ P4515 - 4 sztuki, Toner do kserokopiarki RexRotary Dsm735 - 8 sztuk, Toner do kserokopiarki Ricoh Priport JP3000 - 6 sztuk.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.00 - Gumki 24.91.00.00 - Kleje 30.19.92.30 - Koperty 30.19.29.30 - Korektory w piórze 39.29.25.00 - Linijki 22.18.16.10 - 22.18.16.10 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 24.95.20.00 - Pasty modelarskie 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.19.93.21 - 30.19.93.21 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowo-Usługowa Widok sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38627,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40027,55

  • Oferta z najniższą ceną: 40027,55 / Oferta z najwyższą ceną: 40835,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.