eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-24

Lublin: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 28400 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie , ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 46 42 310, 46 42 327, faks (081) 46 42 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych w ilości i asortymencie opisanym w Rozdziale 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Blok biurowy A5 - 10 sztuk, Cienkopis czerwony - 36 sztuk, Datownik - 15 sztuk, Długopis na sprężynce - 40 sztuk, Długopis niebieski - 100 sztuk, Długopis niebieski - 200 sztuk, Flamaster czarny - 50 sztuk, Gumka do ścierania - 50 sztuk, Klej biurowy - 20 sztuk, Koperty DL SK bez okna - 20 000 sztuk, Korektor w piórze - 30 sztuk, Linijka 30 cm - 15 sztuk, Marker permanentny czarny - 30 sztuk, Notesy samoprzylepne - 240 bloczków, Nożyczki - 20 sztuk, Ołówek w długopisie - 30 sztuk, Ołówek z gumką - 200 sztuk, Papier A4 - 600 ryz, Papier komputerowy (składanka) - 20 pudełek, Plastelina - 1 kg, Płyty CD - 100 sztuk, Płyty DVD - 100 sztuk, Rozszywacz - 10 sztuk, Segregator 50/A4 - 200 sztuk, Segregator 75/A4 - 1000 sztuk, Segregator 75/A5 - 250 sztuk, Skoroszyt kartonowy - 3 000 sztuk, Skoroszyty oczkowe pełne - 4 000 sztuk, Taśma klejona bezbarwna - 100 sztuk, Temperówka metalowa - 30 sztuk, Toner do kserokopiarki RexRotary Dsm735 - 8 sztuk, Toner do kserokopiarki Ricoh Priport JP3000 - 6 sztuk, Wąsy do skoroszytów - 1 000 sztuk, Wkłady do długopisów - 24 sztuk, Wkłady do długopisów typu ZENITH -50 sztuk, Zakreślacz pomarańczowy - 36 sztuk, Zakreślacz żółty - 36 sztuk, Zszywki 24/6 - 300 opakowań, Toner do drukarki HPLJ 4050 - 4 sztuki, Toner do drukarki HPLJ 4200 - 8 sztuk, Toner do drukarki HPLJ 4250 - 8 sztuk, Toner do drukarki HPLJ M603 - 8 sztuk, Toner do drukarki HPLJ P4515 - 4 sztuki, Toner do kserokopiarki RexRotary Dsm735 - 8 sztuk, Toner do kserokopiarki Ricoh Priport JP3000 - 6 sztuk.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.00 - Gumki 24.91.00.00 - Kleje 30.19.92.30 - Koperty 30.19.29.30 - Korektory w piórze 39.29.25.00 - Linijki 22.18.16.10 - 22.18.16.10 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 24.95.20.00 - Pasty modelarskie 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.19.93.21 - 30.19.93.21 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ - złożony w formie oryginału; 2. formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ - złożony w formie oryginału; 3. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4. jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, pokój 117.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, pokój 200 - sekretariat Urzędu. Sekretariat pracuje od poniedziałku do piątku w godz. od 07.15 do 15.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.