To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Włodawa: Wykonanie kompleksowych usług utrzymania czystości w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego we Włodawie w roku 2011
Numer ogłoszenia: 61991 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24771 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy, al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych usług utrzymania czystości w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego we Włodawie w roku 2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowym utrzymaniu czystości w pomieszczeniach budynku przy Al. J. Piłsudskiego 41 we Włodawie, administrowanych przez Urząd Miejski we Włodawie. 1) Szczegółowy zakres prac porządkowych w budynku administracyjnym, objętych niniejszym przedmiotem zamówienia, wykaz pomieszczeń, rodzaje powierzchni do sprzątania, ich wielkości i określenie częstotliwości wykonywania usługi zawiera załącznik Nr 1. Usługa będzie wykonywana przez pracowników oferenta, jego sprzętem, urządzeniami oraz środkami czystości: myjącymi, konserwującymi i dezynfekującymi. Wymogi Zamawiającego, dodatkowe informacje dot. przedmiotu zamówienia. 1)Wykonawcom zaleca się dokonanie wizji lokalnej i sprawdzenie miejsca wykonywania usługi ( budynek UM przy ul. J. Piłsudskiego 41 wraz z terenem przyległym) w terminie od poniedziałku do piątku w godz. od 07:30 do 15:00, po uprzednim kontakcie z Kierownikiem organizacyjnym - Panią Małgorzatą Gruszecką, tel. 082 57-21-444. 2)Wykonawca, z którym będzie podpisana umowa ( w terminie 7 dni od daty podpisania umowy ), ma obowiązek dostarczenia do Zamawiającego listy osób upoważnionych do przebywania w obiekcie, biorących udział przy realizacji danego zamówienia. W przypadku zmiany osób w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do uprzedniego pisemnego poinformowania o tym Zamawiającego. Wszyscy pracownicy firmy sprzątającej powinni posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory firmowe z imieniem i nazwiskiem ( identyfikatory zapewnia Wykonawca), ponadto rzetelnie wykonywać powierzone im obowiązki, wykazywać się uczciwością i niekonfliktowym sposobem postępowania podczas pracy. 3)Usługa będzie wykonywana codziennie od godziny 15,30, w godzinach pracy urzędu sprzątane mogą być pomieszczenia nie użytkowane. 4)Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków czystości: skutecznych, bezpiecznych, posiadających zezwolenie i atesty właściwych instytucji dopuszczających te środki do użytku, nieagresywnych ( tzn. nie powodujących zniszczenia mebli, nie cuchnących). Zamawiający żąda przedłożenia do celów informacyjnych listy środków chemicznych i materiałów wymiennych higieniczno - sanitarnych, które będą używane w trakcie wykonywania usługi. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu w każdym czasie sprawdzenie używanych środków do utrzymania czystości i ich atestów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji ww. środków. 5)Wszystkie prace porządkowe podlegać będą wyrywkowemu sprawdzeniu przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego, przy pomocy obiektywnych parametrów stanu zabrudzenia, np. potarcie ściereczką elementów wyposażenia pokoi biurowych , wzrokowa subiektywna ocena stanu czystości wykładzin, dywanów, łazienek, pomieszczenia socjalnego, podłóg na holu i korytarzach. 6)Wykonawca powinien wykazać gotowość do niezwłocznego usunięcia skutków awarii i innych zdarzeń losowych, np. zalanie, plamy itp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.61.00 - 90.91.61.00 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.92.00.00 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H. PERFEKT MARZENA KUŁAGA, KATARZYNA LEWANDOWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H. PERFEKT MARZENA KUŁAGA, KATARZYNA LEWANDOWSKA SPÓŁKA JAWNA
- P.U.H. Perfekt Marzena Kułaga, Katarzyna Lewandowska Spółka Jawna, ul. Inżynierska 5, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49990,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64575,00
Oferta z najniższą ceną: 56887,68 / Oferta z najwyższą ceną: 119139,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Budowa kontenerowej stacji transformatorowej oraz przyłącza kablowego średniego napięcia na terenie ZZO z zaprojektowanym i wybudowaniem automatyki przyłącza do instalacji fotowoltaicznej o mocy0,5MWh
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
więcej: Usługi usuwania oblodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.