eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin K³odzki › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lewin K³odzki

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2017-11-21



Og³oszenie nr 619335-N-2017 z dnia 2017-11-21 r.

Gmina Lewin K³odzki: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lewin K³odzki
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lewin K³odzki, krajowy numer identyfikacyjny 89071812000000, ul. ul. Nad Potokiem  4 , 57343   Lewin K³odzki, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 698 428, e-mail inwestycje@lewin-klodzki.pl, faks 748 698 273.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lewin-klodzki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.lewin-klodzki.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.lewin-klodzki.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Gminy Lewin K³odzki ul. Nad Potokiem 4, 57-343 Lewin K³odzki


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lewin K³odzki
Numer referencyjny: ZP.271.8.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) ¶wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, powstaj±cych na terenie nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych, na których powstaj± odpady komunalne na terenie Gminy Lewin K³odzki w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 z pó¼n. zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolno¶l±skiego na lata 2016-2022, przyjêtego uchwa³± nr XXIX/934/16 Sejmiku Województwa Dolno¶l±skiego z dnia 22 grudnia 2016 r. z za³±cznikami z uchwa³ami zmieniaj±cymi oraz przepisami Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Lewin K³odzki, przyjêtego Uchwa³± nr XXXVII/199/2017 Rady Gminy Lewin K³odzki z dnia 6 listopada 2017 r., 2) transport odebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z przepisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolno¶l±skiego, 3) dystrybucja worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej, 4) system elektronicznego ewidencjonowania i potwierdzania odbioru odpadów od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z wyró¿nieniem rodzaju odpadów gromadzonych w workach, w tym w szczególno¶ci: oznaczanie worków na odpady, etykietami zawieraj±cymi kody kreskowe s³u¿±ce do identyfikacji rodzaju odpadów oraz nieruchomo¶ci, z której dokonywany jest odbiór odpadów, 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do SIWZ. 4. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone poni¿ej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w zwi±zku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê - wykonuj±cych niezbêdne czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia obejmuj±ce: a) co najmniej jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierowcy, polegaj±ce na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666).Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na ca³y okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nast±piæ na podstawie umowy o pracê, powo³ania, wyboru, mianowania lub spó³dzielczej umowy o pracê, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub w³a¶ciwych przepisów pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania; 2) Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza dostarczy Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o pracownikach zatrudnionych na umowê o pracê, przeznaczonych do realizacji zamówienia, ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia, które stanowiæ bêdzie za³±cznik do umowy; 3) Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e Pracownicy wykonuj±cy przedmiot zamówienia bêd± w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) oraz otrzymywaæ wynagrodzenie za pracê równe lub przekraczaj±ce równowarto¶æ minimalnego wynagrodzenia albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2008 ze zm.), 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 5) Sposób dokumentowania spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, zmiany osób zatrudnionych na umowê o pracê, sposób kontroli i sankcji za niedope³nienie wymogu w trakcie realizacji zamówienia zosta³ okre¶lony we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SIWZ. 6) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w umowie z podwykonawc± zawar³ postanowienia okre¶lone ww. punktach, dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez podwykonawcê osób wykonuj±cych niezbêdne czynno¶ci wskazane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegaj±ce na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511200-4
90512000-9
90513000-6
90513100-7
90514000-3
90533000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-01-01 2019-12-31
2018-01-01 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³nia warunek je¿eli wyka¿e: - posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów lub zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie, b±d¼ posiada dokument potwierdzaj±cy zwolnienie z obowi±zku uzyskania zezwolenia na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z pó¼n. zm).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: Jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 200.000,00 PLN brutto, 2) dyspononuje niezbêdnymi narzêdziami do wykonania zamówienia: tj. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca dysponowa³: ? 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, w tym jeden przystosowany do w±skich wjazdów, ? 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, w tym jeden przystosowany do w±skich wjazdów, ? 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej. Pojazdy bior±ce udzia³ w pracach objêtych przedmiotem zamówienia musz± byæ wyposa¿one na koszt Wykonawcy w urz±dzenia wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. z 2017 r. poz. 1260) ? nie mog± byæ starsze ni¿ 10 lat oraz spe³niaæ normy emisji spalin co najmniej na poziomie Euro1 ? pojazdy by³y trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazw± firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbieraj±cego odpady komunalne od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci; ? konstrukcja pojazdów zabezpiecza³a przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewo¿onych odpadów oraz minimalizowa³a oddzia³ywanie czynników atmosferycznych na odpady, ? pojazdy by³y wyposa¿one w system: ? monitoringu bazuj±cego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umo¿liwiaj±cym trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu pojazdu i miejscach postoju oraz ? czujników zapisuj±cych dane o miejscach wy³adunku odpadów - umo¿liwiaj±cych weryfikacjê tych danych, - pojazdy by³y wyposa¿one w narzêdzia urz±dzenia umo¿liwiaj±ce sprz±tanie terenu po opró¿nieniu pojemników, - pojazdy, którymi dysponuje Wykonawca musz± byæ zarejestrowane i dopuszczone do ruchu, posiadaæ aktualne badania techniczne i ¶wiadectwa dopuszczenia do ruchu ( VIDE Ustawa z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ). Pojazdy winny spe³niaæ równie¿ wymogi zawarte w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci ( Dz.U. z 2013 poz. 122) w tym w zakresie wyposa¿enia w elektroniczny system monitoringu bazuj±cy na systemie pozycjonowania satelitarnego GPS oraz system czujników zapisuj±cych dane o miejscach wy³adunku odpadów, - zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposa¿enie bazy magazynowo-transportowej, której wyposa¿enie oraz sposób funkcjonowania bêdzie zgodny z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) W zakresie wyposa¿enia bazy magazynowo-transportowej nale¿y zapewniæ, aby: - teren bazy magazynowo-transportowej by³ zabezpieczony w sposób uniemo¿liwiaj±cy wstêp osobom nieupowa¿nionym; - miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów by³y zabezpieczone przed emisj± zanieczyszczeñ do gruntu; - miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych by³y zabezpieczone przed emisj± zanieczyszczeñ do gruntu oraz zabezpieczone przed dzia³aniem czynników atmosferycznych. - teren bazy magazynowo-transportowej by³ wyposa¿ony w urz±dzenia lub systemy zapewniaj±ce zagospodarowanie wód opadowych i ¶cieków przemys³owych, pochodz±cych z terenu bazy zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przepisami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1566 ); - baza magazynowo-transportowa by³a wyposa¿ona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadaj±ce liczbie zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowan± samochodow± wagê najazdow± - w przypadku gdy na terenie bazy nastêpuje magazynowanie odpadów. - na terenie bazy magazynowo-transportowej znajdowa³y siê urz±dzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. Na terenie bazy magazynowo-transportowej powinny znajdowaæ siê tak¿e: - punkt bie¿±cej konserwacji i napraw pojazdów, - miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynno¶ci te nie s± wykonywane przez uprawnione podmioty zewnêtrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej. Czê¶æ transportowa oraz czê¶æ magazynowa bazy mog± znajdowaæ siê na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spe³nieniu warunków okre¶lonych w pkt.1-3. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urz±dzeñ nale¿y zapewniæ, aby: - urz±dzenia na terenie bazy magazynowo-transportowej do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania by³y utrzymane we w³a¶ciwym stanie technicznym i sanitarnym; - pojazdy i urz±dzenia by³y zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem siê na zewn±trz odpadów, podczas ich magazynowania, prze³adunku, a tak¿e transportu; - pojazdy i urz±dzenia by³y poddawane myciu i dezynfekcji z czêstotliwo¶ci± gwarantuj±c± zapewnienie im w³a¶ciwego stanu sanitarnego, nie rzadziej ni¿ raz na miesi±c, a w okresie letnim nie rzadziej ni¿ raz na 2 tygodnie; - podmiot odbieraj±cy odpady komunalne od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci posiada³ aktualne dokumenty potwierdzaj±ce wykonanie czynno¶ci mycia i dezynfekcji, o której mowa powy¿ej; - na koniec ka¿dego dnia roboczego pojazdy by³y opró¿nione z odpadów i by³y parkowane wy³±cznie na terenie bazy magazynowo-transportowej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów lub zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie, b±d¼ posiada dokument potwierdzaj±cy zwolnienie z obowi±zku uzyskania zezwolenia na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 2) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e przedstawiæ dokumentów dotycz±cych sytuacji ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, Wykonawca mo¿e przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku (art. 26 ust. 2c), 3) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowowdów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - Za³±cznik nr 6 do SIWZ. 4) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Za³±cznik Nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SIWZ, 2) o¶wiadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 1-4 niniejszej SIWZ - wed³ug Za³±cznika nr 3 i 4 do SIWZ; 3) zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdz. V pkt 4 SIWZ, je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu trzeciego - wed³ug Za³±cznika nr 8 do SIWZ, 4) pe³nomocnictwo o którym mowa w rozdz. X pkt 3. 4) pe³nomocnictwo o którym mowa w rozdz. X pkt 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin p³atno¶ci faktury40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Istotne zmiany tre¶ci umowy mog± wynikaæ z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) wyst±pienia si³y wy¿szej przy czym: a) realizacja us³ug okre¶lonych w tre¶ci §1 ust. 4 umowy oraz terminy zgodne z przyjêtym harmonogramem mog± ulec przesuniêciu o czas wynik³y wskutek dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej rozpoczêcie b±d¼ kontynuowanie us³ugi, lub przerw w realizacji, powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, b) przez si³ê wy¿sz± Strony rozumiej± zdarzenie nag³e, nieprzewidywalne i niezale¿ne od woli Stron, uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie Umowy na sta³e lub na pewien czas, któremu nie mo¿na zapobiec, ani przeciwdzia³aæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci; c) w razie zaistnienia zdarzenia stanowi±cego przypadek wyst±pienia si³y wy¿szej, Wykonawca zobowi±zuje siê niezw³ocznie zawiadomiæ Zamawiaj±cego, a nastêpnie potwierdziæ pisemnie o rozpoczêciu okresu wystêpowania si³y wy¿szej, w dniu zaistnienia zdarzenia stanowi±cego przypadek si³y wy¿szej, d) w razie wyst±pienia przypadku si³y wy¿szej, ustalona data realizacji przedmiotu umowy bêdzie przesuniêta o czas, w którym si³a wy¿sza uniemo¿liwi³a kontynuacjê realizacji us³ugi pod warunkiem, ¿e ma to bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, o czym Strony zdecyduj± w Protokole Uzgodnieñ podpisanym przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego; 2) zmian obligatoryjnych wynikaj±cych ze zmian przepisów prawa, niezale¿nych od Stron; 3) zmiany Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Lewin K³odzki, Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolno¶l±skiego na lata 2016 - 2022 oraz uchwa³ Rady Gminy Lewin K³odzki dotycz±cych gospodarki odpadami komunalnymi; 4) zmiany zakresu prac powierzonych Podwykonawcom.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.