eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Robota budowlana w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Głogów: Robota budowlana w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej
Numer ogłoszenia: 61736 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, fax 076 8373377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sbip.pl/zoz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku szpitala oraz budynków: administracyjnego i kuchni, CPV - 45.42.10.00-4 oraz 45.42.11.24-9, 45.42.11.25-6, 45.42.11.34-2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (wykonawcę dotyczą wyłącznie te zapisy specyfikacji, które odnoszą się bezpośrednio do przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania) (załącznik nr 1 do oferty i dodatek nr 2 do siwz). 3. Wymiana stolarki otworowej: 1) Nowe okna zaprojektowano jako: profil pięciokomorowy, wzmocniony termicznie wkładem z włókna szklanego, ilość uszczelek obwiedniowych - min 2 szt. koloru szarego, okucie obwiedniowe o funkcji: rozwieranie, rozwieranie - uchylanie, rozszczelnienie, współczynnik przenikania całego okna max U=1,3 W/m2 x K, część powierzchni okna pokryte moskitierą przeciwowadową o dowolnej konstrukcji, wszystkie skrzydła muszą posiadać regulowane stopnie otwarcia, otwierane części okna niedosięgalne z poziomu podłogi muszą być wyposażone w mechanizm dźwigniowy zapewniający uchylanie takiego skrzydła z poziomu podłogi pomieszczenia, parapety wewnętrzne PCV o szerokości zapewniającej wsunięcie parapetu 5 cm przed lico ściany; w oknach typu O12 oraz O15 (patrz załącznik nr 1a) skalkulować montaż jednego nawiewnika higrosterowanego na każdą sztukę okna; w porozumieniu z zamawiającym stolarkę otworową na oddziale dziecięcym (ca. 30 sztuk) doposażyć w zamki patentowe w klamkach. 2) Nowe drzwi zaprojektowano jako: profil ALU malowany w kolorach RAL z wyjątkiem drzwi wejścia głównego budynku szpitala wykonanych z drewna litego, ilość uszczelek obwiedniowych - min 2 szt. koloru szarego, z szybą bezpieczną w doświetleniach, emisyjność cieplna szyby U=1,1 W/m2 x K, wyposażone w mechanizm zamykający (samozamykacz), w stosunku do drzwi wejścia głównego wyposażyć w siłowniki otwierające sterowane czujnikiem ruchu, wyposażone w dwa zamki patentowe, z zawiasami w ilości 3 sztuk na skrzydło, pochwytem nieklamkowym - dotyczy wyłącznie drzwi wejścia głównego. 3) Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej dla budynku szpitala, administracyjnego oraz kuchni stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c do siwz. 4) Nową stolarkę okienną należy osadzić w istniejących ościeżach. Osadzenie wykonać z użyciem kołków rozporowych na śruby, przestrzeń między ościeżnicą a ościerzem wypełnić pianką montażową, którą po zastygnięciu obrobić do powierzchni gładkiej, a następnie dokonać obróbki masą szpachlowo gipsową na siatce od strony wewnętrznej oraz masą tynkarską od strony zewnętrznej, po wyschnięciu obróbki gipsowej powierzchnię ściany pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną. Do obrobienia i wyrównania powierzchni wnęki okiennej i drzwiowej, można użyć płyt gipsowo-kartonowych. Dopuszcza się zastosowanie różnych sposobów obróbki w zależności od konstrukcji okna; dopuszcza się również poszerzenie ram okiennych w związku z powyższym. Ze względu na to, iż realizacja zadania odbywać się będzie na czynnym obiekcie szpitala transport okien demontowanych-starych oraz montowanych-nowych winien odbywać się z pominięciem ciągów komunikacyjnych wewnętrznych - za pomocą wyciągu zewnętrznego. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania stawiane przez prawo. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aprobaty, atestów lub certyfikatów potwierdzających jakość oferowanych materiałów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zutylizowania starej - demontowanej stolarki okiennej i drzwiowej na własny koszt i ryzyko. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania wariantowych. 7. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie, którą cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom oraz żąda wskazania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność w stosunku do zamawiającego za działania podwykonawców. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami). 10. Przed sporządzeniem oferty wykonawca na własny koszt i ryzyko zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej nieruchomości, w których będzie odbywać się wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; brak przeprowadzenia wizji skutkuje wyłącznie ryzykiem wykonawcy składającego ofertę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 25 891,36 zł. Szczegółowe informacje na temat wnoszenia wadium określa swiz..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający także niżej wymienione warunki: a) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi przetargu. b) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o zakresie porównywalnym (odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością) z przedmiotem zamówienia. Przez robotę budowlaną o zakresie porównywalnym, należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: wartość wykazanych robót będzie wynosić co najmniej 50 % zaoferowanej ceny brutto za niniejsze zamówienie, wykazana robota odpowiadać będzie swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. c) Zdolność finansowa i ekonomiczna Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. d) Potwierdzenie jakości użytych materiałów Opis użytych części do wykonania zamówienia w zakresie montowanych okien oraz drzwi. Z podaniem parametrów stanowiących wynik końcowy emisyjności cieplnej całego okna. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń (wymienionych w rozdziale VI swiz), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie właściwej i właściwie podpisanej oferty 2. Przedmiar robót - wypełniony i podpisany. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. 5. Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów (np. konsorcjum) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Informacja dotycząca pełnienia funkcji kierownika budowy (osoba, która posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności odpowiadającej przedmiotowi przetargu (zgodnie z ustawą Prawo budowlane - Dz. U. Nr 89, poz. 414 ze zm.) oraz zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). 11. Oświadczenie o gotowości podjęcia obowiązków kierownika budowy (złożyć tylko w przypadku gdy osoba ta nie jest pracownikiem wykonawcy). 12. Kserokopia uprawnień budowlanych do pełnienia funkcji kierownika budowy (w zakresie odpowiadającym przedmiotowi postępowania). 13. Kserokopia zaświadczenia o wpisie na listę członków izby samorządu zawodowego (w zakresie odpowiadającym przedmiotowi postępowania). 14. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15. Wykaz wykonanych dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 16. Opis użytych części do wykonania zamówienia w zakresie montowanych okien oraz drzwi. Z podaniem parametrów stanowiących wynik końcowy emisyjności cieplnej całego okna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ w Głogowie ul. Kościuszki 15 67-200 Głogów budynek administracji p. 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria ZOZ w Głogowie ul. Kościuszki 15 67-200 Głogów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.