eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogard › Prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych po³o¿onego przy ul. Fabrycznej 6 w Bia³ogardzie w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-09-14



Og³oszenie nr 617056-N-2018 z dnia 2018-09-14 r.

Miasto Bia³ogard - Urz±d Miasta Bia³ogard: Prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych po³o¿onego przy ul. Fabrycznej 6 w Bia³ogardzie w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ogard - Urz±d Miasta Bia³ogard, krajowy numer identyfikacyjny 330920452, ul. 1-go Maja  18 , 78-200  Bia³ogard, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 943122310, e-mail um.sekretariat@bialogard.info, faks .
Adres strony internetowej (URL): bip.bialogard.info/
Adres profilu nabywcy: http://bip.bialogard.info/
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
http://bip.bialogard.info/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.bialogard.info/index.php?id=193596


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ sporz±dzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci
Adres:
Miasto Bia³ogard - Urz±d Miasta Bia³ogard ul. 1-go Maja 18 78-200 Bia³ogard


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych po³o¿onego przy ul. Fabrycznej 6 w Bia³ogardzie w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r.
Numer referencyjny: IZP.271.1.10.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: Prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów w terminie od 1 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. poprzez ¶wiadczenie us³ug przyjmowania w PSZOK-u odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu miasta Bia³ogard, wydzielonych ze strumienia odpadów komunalnych wytwarzanych na tych nieruchomo¶ciach wed³ug frakcji, zgodnie z obowi±zuj±cym regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Miasta Bia³ogard: -meble i inne wielkogabarytowe odpady komunalne, które ze wzglêdu na rozmiar lub wagê nie mieszcz± siê w pojemnikach przeznaczonych do gromadzenia odpadów na nieruchomo¶ci, w tym: urz±dzenia sanitarne, dywany, wyk³adziny (w tym z PCV), du¿ych rozmiarów opakowania: ze szk³a, z metali, z drewna, z papieru i tektury, z tworzyw sztucznych oraz wielomateria³owe a tak¿e zabawki du¿ych rozmiarów, itp. -zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny: sprzêt AGD i RTV, itp.; - przeterminowane leki i opakowania po lekach (szklane i z tworzyw sztucznych), zu¿yte strzykawki; - chemikalia: farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, ga¶nice oraz opakowania po chemikaliach, w tym aerozolach, itp.; - zu¿yte baterie i akumulatory; - ¶wietlówki, ¿arówki; - odzie¿ i tekstylia; - odpady zielone o du¿ych rozmiarach, niemieszcz±ce siê w pojemnikach, pochodz±ce z pielêgnacji lub usuniêcia drzew i krzewów: ga³êzie i korzenie drzew i krzewów, choinki ¶wi±teczne, itp.; - drewno malowane i impregnowane, itp.; - zu¿yte opony; - odpady budowlane i rozbiórkowe: gruz, ziemia, ceg³a, beton, styropian budowlany, itp. Zakres us³ug obejmuje selektywne zbieranie w PSZOK-u rodzajów odpadów o kodach wymienionych w za³±czniku nr 17 do SIWZ, poprzez gromadzenie odpadów w pojemnikach lub kontenerach bêd±cych w³asno¶ci± Zamawiaj±cego, stanowi±cych wyposa¿enie PSZOK-u. Ilo¶æ, wielko¶æ i przeznaczenie pojemników i kontenerów okre¶la za³±cznik nr 15 do SIWZ: Utrzymywanie sta³ego oznakowania nazwami zbieranej frakcji kontenerów i pojemników przeznaczonych do gromadzenia przyjmowanych odpadów, zapewniaj±cych selektywne zbieranie wszystkich frakcji odpadów wymienionych w pkt 2.2.1 SIWZ; Wyposa¿enie co najmniej 5 aptek zlokalizowanych na terenie miasta Bia³ogard w szczelne, specjalistyczne pojemniki o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 20l, przeznaczone do magazynowania przeterminowanych leków, oznakowanych informacj± o przeznaczeniu i sposobie u¿ytkowania oraz zabezpieczonych przed dostêpem osób postronnych do przeterminowanych leków oraz transport tych odpadów nie rzadziej ni¿ raz w miesi±cu do punktu selektywnego zbierania odpadów. Przyjêcie, w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym (w okresie wiosennym i jesiennym ka¿dego roku), odpadów zbieranych w PSZOK-u, o których mowa w pkt 2.2.1 SIWZ wystawionych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci przed ich nieruchomo¶ciami w ramach przeprowadzanych przez Zamawiaj±cego dwóch w roku akcji "Odbiór du¿ych gabarytów" i dostarczonych przez przedsiêbiorcê wskazanego przez Zamawiaj±cego. Przyjêcie w okresie zimowym od 1 stycznia do koñca lutego ka¿dego roku bo¿onarodzeniowych choinek wystawionych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci przed ich nieruchomo¶ciami i dostarczonych przez przedsiêbiorcê wskazanego przez Zamawiaj±cego; Prowadzenie dokumentacji zwi±zanej z dzia³alno¶ci± objêt± zamówieniem oraz ka¿dorazowe wydawanie potwierdzenia przyjêcia do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych ka¿dego przyjêtego odpadu, które okre¶laæ bêdzie rodzaj i ³±czn± masê przyjêtego odpadu oraz dane w³a¶ciciela nieruchomo¶ci. Przyjmowanie odpadów komunalnych, okre¶lonych w pkt 2.2.1 SIWZ od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu miasta Bia³ogard, w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w godzinach od 10:00 do 14:00 w soboty, a tak¿e w godzinach uzgodnionych z Zamawiaj±cym w dniach przeprowadzenia akcji "Odbiór du¿ych gabarytów". Zagospodarowanie zebranych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992), w tym transport odpadów ulegaj±cych biodegradacji o kodzie 20 02 01 wy³±cznie do regionalnej instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów po³o¿onej w gminie Sianów w miejscowo¶ci £ubuszan 80, prowadzonej przez Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie, w celu ich zagospodarowania. Wykonawca ponosi koszty zagospodarowania odpadów zbieranych w PSZOK-u, z wy³±czeniem odpadów ulegaj±cych biodegradacji o kodzie 20 02 01, których koszty zagospodarowania ponosi Zamawiaj±cy. Wykonawca zapewni ¶rodki transportu do opró¿niania pojemników i kontenerów bêd±cych w posiadaniu PSZOK-u oraz do transportu odpadów komunalnych do miejsc ich zagospodarowania, okre¶lonych w za³±czniku nr 15 do SIWZ, w tym pojazd z zaczepem do transportu hakowego i bramowego. Opracowanie w terminie do 1 stycznia 2019 r. zasad korzystania z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zgodnie z regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie miasta w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym. Umieszczanie do dnia 1 stycznia 2019 r. na stronie internetowej Wykonawcy informacji dotycz±cych punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, w tym: - nazwê firmy i adres siedziby prowadz±cego punkt, - informacjê o godzinach przyjmowania odpadów, - numery telefonów kontaktowych, - rodzaje przyjmowanych odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu miasta Bia³ogard, - inne informacje o tre¶ci dotycz±cej przedmiotu zamówienia, zg³aszanej przez Zamawiaj±cego oraz ich aktualizacji w przypadku wyst±pienia zmian. Utrzymywanie: - pojemników i kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów we w³a¶ciwym stanie technicznym i sanitarnym, w tym przeprowadzanie co najmniej raz na kwarta³ ich dezynfekcji. - ma³ej architektury we w³a¶ciwym stanie technicznym i sanitarnym. W okresie zamówienia PSZOK: obiekty budowlane, infrastruktura, za³o¿ona zieleñ oraz wyposa¿enie PSZOK-u, objêty jest gwarancj±, której ¿±dania wykonania, w stosunku do przedsiêbiorcy, który wybudowa³ i wyposa¿y³ PSZOK nale¿± do Zamawiaj±cego. Koszty naprawy pojemników i kontenerów oraz ma³ej architektury ¶cie¿ki edukacyjnej w PSZOK-u w okresie obowi±zywania umowy, je¿eli nie bêd± objête gwarancj±, ponosi Wykonawca, - czynnego monitorowania, - ¶rodków transportu we w³a¶ciwym stanie sanitarnym i technicznym, - pielêgnacja urz±dzonych terenów zielonych na terenie PSZOK-u, - nale¿ytej czysto¶ci i porz±dku na terenie PSZOK-u. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powsta³e podczas i w zwi±zku z realizacj± przedmiotu umowy. W przypadku wyst±pienia jakichkolwiek zniszczeñ, zobowi±zany jest na w³asny koszt do usuniêcia szkody bez zbêdnej zw³oki. Szacowana roczna masa przyjmowanych odpadów przeznaczonych do zagospodarowania wyniesie ok. 400 Mg. Informacjê w zakresie rodzaju i ilo¶ci odpadów komunalnych zebranych w PSZOK-u w latach 2016 i 2017 przedstawia za³±cznik nr 16 do SIWZ. Monitoring zainstalowany na terenie PSZOK-u Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy na podstawie odrêbnej umowy. Wykonawca udostêpnia utrwalony obraz lub jego kopiê na ¿±danie Zamawiaj±cego. Sporz±dzenie i przekazanie Zamawiaj±cemu miesiêcznych sprawozdañ / raportów w zakresie rodzaju i ilo¶ci/masy/ przyjêtych odpadów w PSZOK-u wraz z danymi w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, którzy dostarczyli odpady, w tym odrêbnie w zakresie ilo¶ci odpadów ulegaj±cych biodegradacji o kodzie 20 02 01 przekazywanych regionalnej instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów po³o¿onej w gminie Sianów w miejscowo¶ci £ubuszan 80, prowadzonej przez Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami: - ustaw± z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony ¶rodowiska (Dz. U. z 2018 poz. 799), - ustaw± z dnia z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), - ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992), - ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o zu¿ytym sprzêcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1688 z pó¼n. zm.), - uchwa³± Nr X/81/2015 Rady Miejskiej Bia³ogardu z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie szczegó³owego sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczon± przez w³a¶ciciela nieruchomo¶ci op³atê za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 3641 oraz z 2016 r. poz. 1105), - uchwa³± Nr X/82/2015 Rady Miejskiej Bia³ogardu z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie miasta Bia³ogard (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 3642 oraz z 2016 r. poz. 1137). Dodatkowe wymogi: Wykonawca musi: -posiadaæ wpis do rejestru przedsiêbiorców zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust. 1, art. 50 ust. 1 pkt 3 lit. b, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, prowadzonego przez marsza³ka województwa, zgodnie z przepisami ww. ustawy, -posiadaæ wpis do rejestru przedsiêbiorców transportuj±cych odpady, o którym mowa w art. 49 ust. 1, art. 50 ust.1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, prowadzonego przez marsza³ka województwa, zgodnie z przepisami ww. ustawy, -posiadaæ zezwolenie na zbieranie odpadów na nieruchomo¶ci po³o¿onej przy ul. Fabrycznej 6 w Bia³ogardzie, wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie wszystkich odpadów objêtych przedmiotem zamówienia okre¶lonych w za³±czniku nr 17 do SIWZ, -zawrzeæ z Zamawiaj±cym umowê dzier¿awy nieruchomo¶ci po³o¿onej przy ul. Fabrycznej 6 w Bia³ogardzie o powierzchni 4.300 m2 wraz z infrastruktur±, na której utworzony zostanie do dnia 30 pa¼dziernika 2018 r. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z obiektami i urz±dzeniami na niej zlokalizowanymi i p³acenia z tego tytu³u czynszu w wysoko¶ci ok. 8 000 z³ miesiêcznie.

II.5) G³ówny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90511200-4
90512000-9
90533000-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-01-01   lub zakoñczenia: 2020-12-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-01-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub posiada zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 150.000,00 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bêdzie ich ³±czna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek zosta³ spe³niony, w przypadku wykazania przez Wykonawcê, ¿e w ramach wykonywanych us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert - a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na prowadzeniu punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w ci±gu nastêpuj±cych po sobie 12 miesiêcy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³ brutto lub wykona³ 1 us³ugê zbierania odpadów w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 250 Mg rocznie. 2. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jednym trwale i czytelnie oznakowanym pojazdem przystosowanym do transportu odpadów komunalnych oraz pojazdem z zaczepem do transportu hakowego i bramowego do opró¿niania pojemników i kontenerów bêd±cych na terenie PSZOK-u. 3. Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek zosta³ spe³niony, w przypadku wykazania przez Wykonawcê, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± uprawnion± do kierowania pojazdem do transportu odpadów komunalnych, posiadaj±c± prawo jazdy kategorii C, zgodnie z ustaw± Prawo o ruchu drogowym oraz posiadaj±c± co najmniej roczne do¶wiadczenie w zakresie obs³ugi pojazdu do transportu odpadów
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

-za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; -za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; -odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, -o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), wed³ug za³±cznika nr 6 do SIWZ; - Dokumenty dotycz±ce podmiotu trzeciego wskazane w pkt 5.3.1 - 5.3.4 SIWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu trzeciego. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.1-5.3.3 SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: -nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; -nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
-wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ. - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wed³ug za³±cznika nr 8 do SIWZ, - wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg za³±cznika nr 9 do SIWZ - o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy, wed³ug za³±cznika nr 11 do SIWZ - informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- Dowód wniesienia wadium. - Pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (je¿eli dotyczy). - Zobowi±zanie podmiotu trzeciego - zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SIWZ (je¿eli dotyczy). - O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium przed up³ywem terminu, o którym mowa w pkt. 8.1: w wysoko¶ci 15.000,00 PLN.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Godziny otwarcia PSZOK w soboty30,00
Termin p³atno¶ci faktury (zakres 14 - 30 dni)10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zmiana postanowieñ umowy w zakresie odnosz±cym siê do wynagrodzenia i sposobu realizacji jest dopuszczalna w przypadku: - zmiany przepisów prawa, w tym miejscowego wp³ywaj±cych na zasady, sposób lub zakres zbierania, magazynowania i zagospodarowania odpadów; wykonawca zobowi±zany jest oszacowaæ wp³yw zmian na wynagrodzenie i przekazaæ Zamawiaj±cemu szczegó³owe wyliczenie w tym zakresie; -zmiany terminu wykonywania przedmiotu umowy (jego skrócenia) - wynagrodzenie zostanie obni¿one proporcjonalnie do czasu skrócenia wykonywania przedmiotu umowy; -zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, pod warunkiem, i¿ Wykonawca wyka¿e, ¿e zmiana stawki tego podatku wp³ynê³a na koszty wykonania przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowi±zek w terminie 30 dni od zmiany wysoko¶ci stawki podatku z³o¿yæ do Zamawiaj±cego pisemny wniosek, w którym musi wykazaæ rzeczywisty wp³yw zmiany stawki podatku na zmianê kosztów realizacji umowy, przedstawiaj±c szczegó³owe wyliczenia i zale¿no¶ci miêdzy zmian± stawki podatku od towarów i us³ug a wzrostem kosztów realizacji umowy. Zamawiaj±cy w terminie 10 dni od dnia z³o¿enia wniosku oceni czy Wykonawca wykaza³ rzeczywisty wp³yw zmian na wzrost kosztów realizacji umowy, - zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê pod warunkiem, ¿e zmiana ta wp³ynie na koszty Wykonawcy zwi±zane z realizacj± umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowi±zek w terminie 30 dni od zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia z³o¿yæ do Zamawiaj±cego pisemny wniosek, w którym musi wykazaæ rzeczywisty wp³yw zmiany minimalnego wynagrodzenia na koszty realizacji umowy, przedstawiaj±c w tym szczegó³owe wyliczenia i zale¿no¶ci miêdzy zmian± wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia a kosztami realizacji Umowy. Zamawiaj±cy w terminie 10 dni od dnia z³o¿enia wniosku ocenia czy Wykonawca wykaza³ rzeczywisty wp³yw zmiany na koszty realizacji umowy, -zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê rzeczywistego wp³ywu zmian zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne na koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowi±zek w terminie 30 dni od wprowadzenia zmian z³o¿yæ do Zamawiaj±cego pisemny wniosek, w którym musi wykazaæ rzeczywisty wp³yw zmiany na koszty realizacji umowy, przedstawiaj±c w tym szczegó³owe wyliczenia (konkretne wskazanie osób choæby poprzez okre¶lenie ich funkcji, wskazanie ich wynagrodzenia oraz miesiêcznego wymiaru godzin, które dane osoby po¶wiêc± na wykonywanie zadañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia) i zale¿no¶ci miêdzy zmian± zasad przyznawania a kosztami realizacji umowy. Zamawiaj±cy w terminie 10 dni od dnia z³o¿enia wniosku ocenia czy Wykonawca wykaza³ rzeczywisty wp³yw zmian w zakresie podlegania lub zmian wysoko¶ci sk³adek na koszty realizacji umowy. Zmiany, o których mowa w § 12 ust. 2 pkt 3-5 wzoru umowy, mog± wp³yn±æ na zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy wy³±cznie o kwotê nie wiêksz± ni¿ faktyczna warto¶æ wzrostu wysoko¶ci kosztów realizacji przedmiotu umowy, udokumentowanych przez Wykonawcê. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. W przypadku zmiany, o której mowa w § 12 ust. 2 pkt 4 wzoru umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o warto¶æ zmiany ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±cego ze zmiany wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych przedmiot umowy do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. W przypadku zmiany, o której mowa w § 12 ust. 2 pkt 5 wzoru umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o warto¶æ zmiany ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jaki bêdzie on zobowi±zany ponie¶æ przy uwzglêdnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych przedmiot umowy. Nie stanowi podstawy do zmiany umowy oraz nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia zmiana stawek op³at za przyjêcie odpadów w instalacji przetwarzaj±cej dostarczanej do niej odpady komunalne. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu: -o którym mowa w § 2 wzoru umowy - w przypadku gdy Wykonawca nie uzyska zezwolenia w tym terminie z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, np. wyd³u¿enia siê procedury uzyskania zezwolenia, zw³oki organu wydaj±cego zezwolenie, -o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 3, 9 i 10 wzoru umowy - w przypadku zmiany terminu wykonywania przedmiotu umowy, o której mowa w pkt 1, -o którym mowa w § 4 ust. 3 wzoru umowy - w przypadku zmiany terminu wykonywania przedmiotu umowy, o której mowa w pkt 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-09-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.