eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³y P³ock › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych zlokalizowanych na obszarze gminy Ma³y P³ock

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-25



Og³oszenie nr 615740-N-2020 z dnia 2020-11-25 r.

Gmina Ma³y P³ock: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych zlokalizowanych na obszarze gminy Ma³y P³ock
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ma³y P³ock, krajowy numer identyfikacyjny 45066987800000, ul. Kochanowskiego  15 , 18-516  Ma³y P³ock, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 862791312, e-mail rborawski@malyplock.pl, faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wersja papierowa za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub przez pos³añca
Adres:
Gmina Ma³y P³ock, ul. Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych zlokalizowanych na obszarze gminy Ma³y P³ock
Numer referencyjny: OGP¦.271.11.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy, po³o¿onych w granicach administracyjnych gminy Ma³y P³ock polegaj±cej na: o Systematycznym odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych (zmieszanych i posegregowanych) od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie gminy Ma³y P³ock; o Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego - (w systemie wystawki) zbiórka odpadów i ich odbiór z posesji w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych; o Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z (PSZOK) zlokalizowanego w obrêbie Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Ma³ym P³ocku. Szczegó³owy opis i wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: o Wykonawca winien byæ wpisany do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Ma³y P³ock w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439); o Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z art. 41) ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz.797 z pó¼n. zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 200 000,00 PLN (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100). Dla warto¶ci wskazanych przez Wykonawcê w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie przelicznik wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia wszczêcia niniejszego postêpowania, a je¿eli ¶redni kurs nie bêdzie w tym dniu publikowany, to Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony , je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: o bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zadania pojazdami w liczbie niezbêdnej do prawid³owej realizacji umowy, przystosowanymi do odbierania odpadów w sposób wykluczaj±cy mieszanie siê odpadów: - co najmniej dwoma samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci; - co najmniej dwoma samochodami skrzyniowymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych; - co najmniej jednym samochodem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktuj±cej, Pojazdy z zabudow± bêbnow± typu rotopress tzw. "tuba" mog± byæ u¿ywane wy³±cznie do odbierania i transportu odpadów zielonych i biodegradowalnych. Do zbierania i transportu odpadów zmieszanych mog± byæ u¿ywane wy³±cznie pojazdy z zabudow± z p³yt± zgniataj±c±. Nie dopuszcza siê zabudowy bêbnowej typu rotopress. o bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zadania baz± magazynowo - transportow± usytuowan± na terenie Gminy Ma³y P³ock lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granicy Gminy Ma³y P³ock na terenie do którego posiada tytu³ prawny - zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), o w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³, us³ugi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy o masie ³±cznej odebranych komunalnych w ci±gu nastêpuj±cych po sobie 12 miesiêcy co najmniej 600 Mg. Nale¿y wskazaæ miejsce prowadzenia us³ugi, termin (okres), zakres i warto¶æ us³ugi oraz za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³uga zosta³a wykonana nale¿ycie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, b) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, c) o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci - sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 10, d) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne - sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 11.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) Aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Ma³y P³ock w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439); b) Aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów zgodnie z ( art.41 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z pó¼n. zm.); c) potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min 200 000 z³ (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych gr 00/100). d) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 6; e) O¶wiadczenie dotycz±ce bazy magazynowo - transportowej wraz z informacj± o podstawie dysponowania tym zapleczem - sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 7; f) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 8.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin p³atno¶ci40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy, zgodnie z postanowieniami art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z pó¼n. zm.) mo¿e byæ dokonana w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w szczególno¶ci: 1) z uwagi na niezale¿ne od stron okoliczno¶ci - nieprzewidziane zmiany, wypadki losowe, dotycz±ce przedmiotu umowy oraz osób kluczowych dla realizacji umowy, 2) zmiany umowy w zakresie sposobu realizacji umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, w tym zmiany przepisów prawa lokalnego, orzeczeñ s±dowych wp³ywaj±cych na sposób realizacji umowy, 3) gdy zmianie uleg³y stawki podatku VAT, 4) wprowadzenia zmian przez Zamawiaj±cego w stosunku do SIWZ w zakresie wykonania us³ug nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczno¶ci zwiêkszenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 5) zmian czêstotliwo¶ci odbioru odpadów, rodzaju i liczby poszczególnych frakcji odbieranych odpadów oraz rodzaju i ilo¶ci dostarczanych worków na odpady, spowodowanych zmian± Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie gminy Ma³y P³ock lub zmian± uchwa³y w sprawie okre¶lenia szczegó³owego sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczon± przez w³a¶ciciela nieruchomo¶ci op³atê za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zmian± przepisów reguluj±cych gospodarowanie odpadami komunalnymi, zmian± stanu prawnego, zmian± przepisów prawa, norm i standardów, 6) wprowadzenie do realizacji us³ugi podwykonawcê, zmiany podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany warunków umowy z podwykonawc± 7) zmiana instalacji komunalnej, o której mowa w § 2 ust. 2 pkt. 3, powoduj±ca wzrost ceny za przyjêcie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia zmiany przepisów prawa, w tym zmiany przepisów prawa lokalnego, orzeczeñ s±dowych lub innych okoliczno¶ci (w tym opinii prawnych), których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy a tak¿e w wyniku zaleceñ Zamawiaj±cego co do miejsca zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. 2. Strony dopuszczaj± zmianê postanowieñ niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z pó¼n. zm.), dotycz±cej zmiany stawki za odbiór i zagospodarowanie 1Mg, o której mowa w § 5 ust 4 pkt. 1 (tj. stawki za odbiór i zagospodarowanie 1 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 200301), w przypadku: a) zmiany ceny za przyjêcie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w Instalacjach Komunalnych, b) zmiany Instalacji Komunalnych, do których Wykonawca przekazuje niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, powoduj±cej zmianê ceny, o której mowa w lit. a, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, c) uzasadniony wniosek o zmianê wynagrodzenia wraz dokumentacj± potwierdzaj±c± zmianê ceny przyjêcia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 przez Instalacjê Komunaln± (tj. m.in. umowy zawarte po miedzy Wykonawc± a zarz±dcami Instalacji Komunalnych) zg³aszany jest w ci±gu 30 dni od zaistnienia okoliczno¶ci wymienionych w lit. a - b, d) uzasadnienie, o którym mowa w lit. c winno zawieraæ szczegó³owe wyliczenie wp³ywu zmian opisanych w lit. a - b na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. e) wyliczenie o którym mowa w lit. d, powinno uwzglêdniaæ odleg³o¶ci miêdzy Instalacjami Komunalnymi a miejscowo¶ciami na terenie gminy Ma³y P³ock objêtymi SIWZ. f) zmiana wynagrodzenia wymaga akceptacji stron i obowi±zuje od miesi±ca, w którym zaistnia³y okoliczno¶ci wymienione w lit. a - b.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.