eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › WYKONANIE NAPRAW BIEŻĄCYCH I OBSŁUG TECHNICZNYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH ZAMAWIAJĄCEGO WRAZ Z ZAKUPEM I INSTALACJĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, SPRAWA 170/JW4024/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Gdynia: WYKONANIE NAPRAW BIEŻĄCYCH I OBSŁUG TECHNICZNYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH ZAMAWIAJĄCEGO WRAZ Z ZAKUPEM I INSTALACJĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, SPRAWA 170/JW4024/2008
Numer ogłoszenia: 61394 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax 058 6265076.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAPRAW BIEŻĄCYCH I OBSŁUG TECHNICZNYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH ZAMAWIAJĄCEGO WRAZ Z ZAKUPEM I INSTALACJĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, SPRAWA 170/JW4024/2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów mechanicznych zamawiającego wraz z zakupem i instalacją części zamiennych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Oryginalny kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia / nie spełnia na druku ZP - 17, kolejno dla każdego z wymaganych warunków oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona w/w czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Pzp. 3. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona /za zgodność/ przez osoby uprawnione. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1 -10, art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie traktuje spółki cywilne i konsorcja. a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinien oddzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. VII niniejszej SIWZ. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty zgodnie z pkt. XII. 7 3) SIWZ. b) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do przedstawienia zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, żąda on przedłożenia n/w oświadczeń, że: a) w sytuacji unieruchomienia pojazdu zamawiającego, wykonawca na koszt własny zapewni przyjazd do wskazanego przez zamawiającego miejsca własnej grupy serwisowej lub odholuje (na lawecie) do własnego warsztatu naprawczego uszkodzony (unieruchomiony) pojazd - holowanie dotyczy zdarzeń losowych w obrębie granic administracyjnych Trójmiasta. b) wykonawca zobowiązuje się przyjmować do naprawy lub obsług technicznych pojazdy zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. c) wykonawca zobowiązuje się naprawić niezwłocznie przyjęte do naprawy pojazdy zamawiającego w trybie /poza kolejnością/ - dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów) . W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy niesprawnego pojazdu wykonawca powiadomi pisemnie (na nr fax. 058 626-18-20) o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu naprawy - dotyczy przedłużenia terminów naprawy powyżej 5 dni roboczych d) wykonawca zobowiązuje się do stosowania w czasie napraw i obsług technicznych części zamiennych, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu handlowego, są fabrycznie nowe oraz udzieli na wykonane naprawy, obsług technicznych i części użyte do naprawy min. 12-sto miesięcznej gwarancji. e) wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia pojazdu zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego przez siebie zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na protokole stanu technicznego zamawiającego fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (nie pełnym) zbiornikiem paliwa oaz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególnymi układami funkcjonalnymi pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag wykonawca zaznaczy to w wystawionym zleceniu naprawy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4024 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia Budynek Sztabu (parter pok. nr 2).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4024- Kancelaria (budynek sztabu JW 4024 - II piętro) ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne wraz z zakupem i instalacją części zamiennych pojazdów mechanicznych zamawiającego marki FIAT..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: FIAT SIENA 1.6 HL; SUF17800003037072; SUF17800003037142; SUF17800003046593; SUF17800003046590 Grupa 2:FIAT DUCATO 2.0 JTD; ZFA24400007212906.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne wraz z zakupem i instalacją części zamiennych pojazdów mechanicznych zamawiającego marki DAEWOO.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: DAEWOO LEGANZA 2.0 CDX; KLAVF69ZEYB213182 Grupa 2: DAEWOO NUBIRA 2.0 CDX; KLAJF69ZEYK351112 Grupa 3: POLONEZ CARO 1.6 (CARGO); SUPB08CEBVG125248.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne wraz z zakupem i instalacją części zamiennych pojazdów mechanicznych zamawiającego marki OPEL.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: OPEL ASTRA CLASSIC FX1.4NZ; WOLOTFF19W5062784; WOLOTFF19W5064186; WOLOTFF19W5062853 Grupa 2: OPEL ASTRA II G 1.8; WOLOTGF6915320026; WOLOTGF6915323249 Grupa 3: OPEL ASTRA II G 1.6; WOLOTGF695G035115; WOLOTGF695G081688 WOLOTGF695G081994 Grupa 4: OPEL VECTRA 2.0 Z-C ; WOLOZCF6951039619;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne wraz z zakupem i instalacją części zamiennych autobusów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: KAPENA typ IVECO 65C-THESI; ZCFC65A0015341464 Grupa 2: JELCZ T120/3 /EWA/; SUJ123410W0000007; SUJ123410Y0000037; SUJ123410Y0000040 Grupa 3: AUTOSAN A10-12T /LIDER/; SUALD4MCPVS620058 Grupa 4: AUTOSAN H6-10.03 /MELON/; SUADW1PPPWS510155 Grupa 5: AUTOSAN H9-20; 020001.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.