eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Przetarg nieograniczony pn. E-rehabilitacja - informatyzacja w zakresie obsługi pacjenta oraz wdrożenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Ośrodku Rehabilitacyjno - Terapeutycznym dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Elbląg: Przetarg nieograniczony pn. E-rehabilitacja - informatyzacja w zakresie obsługi pacjenta oraz wdrożenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Ośrodku Rehabilitacyjno - Terapeutycznym dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu
Numer ogłoszenia: 61369 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Ośrodek Rehabilitacyjno-Terapeutyczny dla Dzieci i Młodzieży , ul. Królewiecka 2, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2362411, faks 055 2362411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony pn. E-rehabilitacja - informatyzacja w zakresie obsługi pacjenta oraz wdrożenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Ośrodku Rehabilitacyjno - Terapeutycznym dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania (wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego - zwanego dalej ZSI) wraz z serwisem i nadzorem autorskim oraz wykonanie prac adaptacyjnych w serwerowni polegających na remoncie obecnie użytkowanego pomieszczenia serwerowni i wykonanie okablowania sieciowego zgodnie z opisami zawartymi w szczegółowej specyfikacji wymagań minimalnych - Załącznik Nr 1.1 i w projekcie umowy - Załącznik Nr 7 do SIWZ, w ramach projektu pn. E-rehabilitacja - informatyzacja w zakresie obsługi pacjenta oraz wdrożenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Ośrodku Rehabilitacyjno - Terapeutycznym dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu. Wyszczególnienie:RCP (rejestracja czasu pracy) kpl.1, Oprogramowanie - Obsługa Przychodni kpl. 1,Stanowisko Wirtualny Rehabilitant zestaw 1, Oprogramowanie Wirtualny Rehabilitant kpl. 1, Oprogramowanie - e-Rejestracja. kpl. 1, Oprogramowanie do wirtualizacji kpl. 1, Oprogramowanie serwerowe kpl. 1, Serwery bazodanowy i aplikacji szt. 1, Macierz Dyskowa szt. 1, Szafa krosowa z osprzętem szt. 1, Switch 48 - port szt. 1, Router dostępowy do internetu szt. 1, Biblioteka taśmowa szt. 1, Zasilacz UPS LAN szt. 1, Kopiarka - drukarka - skaner -centrum drukujące szt. 1, Komputery przenośne szt. 15, Zestaw komputerów stacjonarnych wraz z pakietem biurowym, antyvirus, krypto card, Ilość komputerów w podziale na lokalizacje: Pasłęk - 7 zestawów, Elbląg - 23 zestawy, Drukarka laserowa szt. 8, Prace adaptacyjne serwerowni kpl. 1, Wykonanie okablowania sieciowego - Okablowanie zostanie wykonane w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego (w Elblągu i Pasłęku) kpl. 1, Sieć bezprzewodowa WI-FI kpl. 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. (trzysta tysięcy zł.) brutto każda i trzy wdrożenia medycznych systemów informatycznych lub szpitalnych systemów informatycznych (HIS) obejmujących swoim zakresem minimum: prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej, rozliczenia z płatnikami, obsługa placówki medycznej, uruchomienie e-rejestracji, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł(słownie: pięćset tysięcy zł.) brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami: a) minimum jedną osobą, która kierowała wdrożeniem minimum 2 projektów obejmujących swoim zakresem medyczny system informatyczny lub szpitalny system informatyczny (HIS), b) minimum trzema specjalistami uczestniczącymi we wdrażaniu medycznych systemów informatycznych lub szpitalnych systemów informatycznych (HIS), z których każdy: -legitymuje się wykształceniem o profilu informatycznym, -uczestniczył w co najmniej jednym wdrożeniu medycznego systemu informatycznego/szpitalnego systemu informatycznego (HIS).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: 1. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 800.000,00 zł.(słownie: osiemset tysięcy zł.). 2. warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę (deliktową i kontraktową), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 800.000,00 zł.(słownie: osiemset tysięcy zł.), lub dołączy do oferty oświadczenie, że przed podpisaniem umowy będzie posiadał opłaconą polisę (deliktową i kontraktową), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 800.000,00 zł.(słownie: osiemset tysięcy zł.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający zastrzega, że po otwarciu ofert może zażądać od Wykonawców, próbek systemu zaoferowanego w ofercie przetargowej, celem potwierdzenia spełniania zgodności oferowanego rozwiązania z ofertą Wykonawcy oraz z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Próbka systemu będzie musiała zawierać przykładową bazą danych, która pozwoli na zweryfikowanie zaoferowanej funkcjonalności systemu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać prawidłowo wypełnioną Szczegółową specyfikację minimalnych wymagań technicznych - załącznik Nr 1.1, zaakceptowane: projekt umowy - załącznik Nr 7 oraz oświadczenie dotyczące praw autorskich i majątkowych - załącznik nr 14, odpowiednio wypełniony wykaz Podwykonawców oraz robót powierzonych Podwykonawcom - załącznik Nr 9 oraz pozostałe załączniki wymienione w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spor-t.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Ośrodek Rehabilitacyjno - Terapeutyczny dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu, ul. Królewiecka 2, 82-300 Elbląg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 12:50, miejsce: Sekretariat, Samodzielny Publiczny Ośrodek Rehabilitacyjno - Terapeutyczny dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu, ul. Królewiecka 2, 82-300 Elbląg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. E-rehabilitacja - informatyzacja w zakresie obsługi pacjenta oraz wdrożenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Ośrodku Rehabilitacyjno - Terapeutycznym dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (Oś priorytetowa nr 7 - Infrastruktura społeczeństwa informatycznego, Działanie nr 7.2 - Promocja i ułatwienia dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie nr 7.2.1 - Usługi i aplikacje dla obywateli). Umowa o dofinansowanie nr UDA-RPWM.07.02.01-28-018/13-00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.