eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złoty Potok › Przeprowadzenie doradztwa zawodowego i kursów zawodowych na potrzeby projektu pn. ,,Moja pasja - mój zawód".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-18



Ogłoszenie nr 611703-N-2020 z dnia 2020-11-18 r.

Zespół Szkół w Złotym Potoku: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego i kursów zawodowych na potrzeby projektu pn. ,,Moja pasja - mój zawód".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt ,,Moja pasja - mój zawód" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Złotym Potoku, krajowy numer identyfikacyjny 96721000000000, ul. ul. Kościuszki 7  , 42-253  Złoty Potok, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 278 008, e-mail kierownik@zlpotok.pl, faks 343 278 067.
Adres strony internetowej (URL): www.zlpotok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.zszlotypotok.4bip.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zszlotypotok.4bip.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Zespół Szkół im. Władysława Szafera w Złotym Potoku, ul. Kościuszki 7, 42-253 Janów, sekretariat szkoły pokój nr 18


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego i kursów zawodowych na potrzeby projektu pn. ,,Moja pasja - mój zawód".
Numer referencyjny: ZS-341/4/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa zawodowego i kursów zawodowych na potrzeby projektu pn. ,,Moja pasja - mój zawód". CZĘŚĆ 1: Indywidualne doradztwo edukacyjno - zawodowe i warsztaty z doradztwa zawodowego CZĘŚĆ 2: Kurs Carvingu CZĘŚĆ 3: Kurs Baristy CZĘŚĆ 4: Kurs Sugarcravtingu CZĘŚĆ 5: Kurs Kuchnia molekularna CZĘŚĆ: 6: Kurs Grafika komputerowa CZĘŚĆ 7: Kurs Obróbka cyfrowa zdjęć CZĘŚĆ 8: Kurs Socjal media CZĘŚĆ 9: Kurs: Operator bezzałogowych statków powietrznych - dronów CZĘŚĆ 10: Kurs: Kurs profesjonalny dla początkujących w gastronomii CZĘŚĆ 11: Kurs: Kuchnie świata 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: "Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wymagań Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia w odniesieniu do wszystkich części zamówienia" oraz Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji pn.: "Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wymagań Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia".

II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-04-29

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w punkcie 5.2. SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 6.3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena ryczałtowa60,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
??Zamawiający zastrzega sobie, możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób/grup w których realizowane będą zajęcia.b)możliwość wymiany poszczególnych uczestników/uczestniczek zajęć przed ich rozpoczęciem (np. w wyniku niemożliwości uczestnictwa w kursie).2. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części.3. Istnieje możliwość dokonania zmiany lub zwiększenia ilości osób, przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób, o których mowa, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Ponadto, w przypadku zmiany osoby, której doświadczenie było punktowane w kryteriach oceny ofert, to doświadczenie nowej osoby musi uzyskać co najmniej taką samą liczbę punktów.4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, w okolicznościach przewidzianych umową oraz w okolicznościach nie przewidzianych umową, których Strony umowy, działając z należytą starannością, nie mogły przewidzieć.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Indywidualne doradztwo edukacyjno - zawodowe i warsztaty z doradztwa zawodowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pkt 1 Szkolenie-prowadzenie indywidualnego doradztwa - edukacyjnego dla uczniów przedmiotów zawodowych - maksymalnie 19 uczniów (10 z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych i 9 uczniów z Technikum Reklamy) w tym: a) 1 grupa - 10 uczniów w roku szkolnym 2020/2021 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych i 5 uczniów z Technikum Reklamy) b) 1 grupa - 9 uczniów w roku szkolnym 2021/2022 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych i 4 uczniów z Technikum Reklamy) Czas trwania szkolenia dla jednego ucznia: 2 godziny dydaktyczne (1 godz.- 45 minut)- łącznie 38 godz. program: wg programu Wykonawcy (adekwatnie do kierunku kształcenia). termin przeprowadzenia szkolenia - do uzgodnienia z Zamawiającym Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Szkolenie należy przeprowadzić w Zespole Szkół im. Wł. Szafera w Złotym Potoku. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia szkolenia i materiały dydaktyczne Pkt 2: Warsztaty grupowe z doradztwa zawodowego dla uczniów przedmiotów zawodowych - maksymalnie 19 uczniów w tym: c) 1 grupa - 10 uczniów w roku szkolnym 2020/2021 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych i 5 uczniów z Technikum Reklamy) d) 1 grupa - 9 uczniów w roku szkolnym 2021/2022 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych i 4 uczniów z Technikum Reklamy) Czas trwania szkolenia dla jednej grupy: 4 godziny (1 godz.- 45 minut), łącznie - 8 godz. program: wg programu Wykonawcy (adekwatnie do kierunku kształcenia). W programie szkolenia edukacyjno - zawodowego musi być zawarte: - analiza potrzeb ucznia w zakresie wymagań i oczekiwań rynku pracy, - badanie predyspozycji zawodowych, - określenie mocnych i słabych stron, - radzenie sobie ze stresem, - motywacja, - komunikacja interpersonalna, - ocena i analiza sytuacji na rynku pracy, - potencjalni pracodawcy i ich wymagania, - planowanie własnej ścieżki rozwoju zawodowego, - procedura zakładania własnej firmy, - przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy kwalifikacyjnej W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, materiały dydaktyczne i surowce niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ryczałtowa60,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Kurs Carvingu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs carvingu dla uczniów przedmiotów zawodowych dla maksymalnie 10 uczniów (2 grupy po 5 uczniów): a) 1 grupa - 5 uczniów w roku szkolnym 2020/2021 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych b) 1 grupa - 5 uczniów w roku szkolnym 2021/2022 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych. Czas trwania kursu dla jednej grupy: 8 godzin dydaktycznych (1 godz.- 45 minut) program: wg programu Wykonawcy termin przeprowadzenia kursu - do uzgodnienia z Zamawiającym Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Kurs należy przeprowadzić w Zespole Szkół im. Wł. Szafera w Złotym Potoku. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, materiały dydaktyczne i surowce niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ryczałtowa60,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Kurs baristy I i II stopnia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs baristy dla uczniów przedmiotów zawodowych maksymalnie dla 10 uczniów (2 grupy po 5 uczniów): a) 1 grupa - 5 uczniów w roku szkolnym 2020/2021 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych b) 1 grupa - 5 uczniów w roku szkolnym 2021/2022 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych. Czas trwania kursu dla jednej grupy: 16 godzin dydaktycznych (1 godz.- 45 minut) program: wg programu Wykonawcy termin przeprowadzenia kursu - do uzgodnienia z Zamawiającym Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Kurs należy przeprowadzić w Zespole Szkół im. Wł. Szafera w Złotym Potoku. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu i materiały dydaktyczne Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ryczałtowa60,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Kurs sugarcraftingu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs sugarcraftingu dla uczniów przedmiotów zawodowych maksymalnie 10 uczniów (2 grupy po 5 uczniów): a) 1 grupa - 5 uczniów w roku szkolnym 2020/2021 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych b) 1 grupa - 5 uczniów w roku szkolnym 2021/2022 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych. Czas trwania kursu dla jednej grupy: 8 godzin dydaktycznych (1 godz.- 45 minut) program: wg programu Wykonawcy termin przeprowadzenia kursu - do uzgodnienia z Zamawiającym Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu kursu/szkolenia Kurs należy przeprowadzić w Zespole Szkół im. Wł. Szafera w Złotym Potoku. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, materiały dydaktyczne i surowce niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ryczałtowa60,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Kurs kuchni molekularnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs kuchni molekularnej dla uczniów przedmiotów zawodowych maksymalnie dla 10 uczniów (2 grupy po 5 uczniów): a) 1 grupa - 5 uczniów w roku szkolnym 2020/2021 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych b) 1 grupa - 5 uczniów w roku szkolnym 2021/2022 w tym 5 uczniów z technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych. Czas trwania kursu dla jednej grupy: 16 godzin dydaktycznych (1 godz.- 45 minut) program: wg programu Wykonawcy termin przeprowadzenia kursu - do uzgodnienia z Zamawiającym Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Kurs należy przeprowadzić w Zespole Szkół im. Wł. Szafera w Złotym Potoku. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu i materiały dydaktyczne Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ryczałtowa60,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Kurs Grafika komputerowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Grafika komputerowa dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych maksymalnie dla 9 uczniów (1 grupa 5 uczniów i 1 grupa 4 uczniów) oraz dla maksymalnie 3 nauczycieli (jedna grupa). a) 1 grupa - 5 uczniów w roku szkolnym 2020/2021 w tym 5 uczniów z technikum reklamy b) 1 grupa - 4 uczniów w roku szkolnym 2021/2022 w tym 4 uczniów z technikum reklamy c) 1 grupa -3 nauczycieli w roku szkolnym 2020/2021 w tym 3 nauczycieli przedmiotów zawodowych. Czas trwania kursu dla jednej grupy: 30 godzin dydaktycznych (1 godz.- 45 minut) program: wg programu Wykonawcy termin przeprowadzenia kursu - do uzgodnienia z Zamawiającym Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ryczałtowa60,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Kurs Obróbka cyfrowa zdjęć
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Obróbka cyfrowa zdjęć dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych maksymalnie dla 9 uczniów (1 grupa 5 uczniów i 1 grupa 4 uczniów) oraz dla maksymalnie 3 nauczycieli (jedna grupa). a) 1 grupa - 5 uczniów w roku szkolnym 2020/2021 w tym 5 uczniów z technikum reklamy b) 1 grupa - 4 uczniów w roku szkolnym 2021/2022 w tym 4 uczniów z technikum reklamy c) 1 grupa -3 nauczycieli w roku szkolnym 2020/2021 w tym 3 nauczycieli przedmiotów zawodowych. Czas trwania kursu dla jednej grupy: 30 godzin dydaktycznych (1 godz.- 45 minut) program: wg programu Wykonawcy, który obejmuje obróbkę cyfrową zdjęć w programie Corel PhotoPaint: - kadrowanie, - maski, - wystawianie tekstu na zdjęciach, - wypełnianie kolorem lub deseniem, - klonowanie, - efekty, - korekcja kolorów i treści obrazka (balans bieli, jasność, kontrast, wyostrzenie, rozmywanie, usuwanie skaz itp.), - selektywna zmiana kolorów. termin przeprowadzenia kursu - do uzgodnienia z Zamawiającym Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Kurs należy przeprowadzić w Zespole Szkół im. Wł. Szafera w Złotym Potoku. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu i materiały dydaktyczne Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ryczałtowa60,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Kurs Kurs Socjal media
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Kurs Socjal media dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych maksymalnie dla 9 uczniów (1 grupa 5 uczniów i 1 grupa 4 uczniów) oraz dla maksymalnie 3 nauczycieli (jedna grupa). a) 1 grupa - 5 uczniów w roku szkolnym 2020/2021 w tym 5 uczniów z technikum reklamy b) 1 grupa - 4 uczniów w roku szkolnym 2021/2022 w tym 4 uczniów z technikum reklamy c) 1 grupa -3 nauczycieli w roku szkolnym 2020/2021 w tym 3 nauczycieli przedmiotów zawodowych. Czas trwania kursu dla jednej grupy: 16 godzin dydaktycznych (1 godz.- 45 minut) program: wg programu Wykonawcy, który zawiera: - wykorzystanie potencjału Socjal Mediów takich jak: Facebook, YouTube, Twitter, Linkedln do zwiększania zysków Twojej Firmy, - zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki czy sprzedaż twoich produktów przy użyciu socjal media, - budowa społeczności wokół Twojej firmy, - prawidłowe zarządzanie społecznością wokół Twojej marki i jak się z nią komunikować, - w darmowy sposób promowanie swojej firmy oraz jej produkty, - jakie narzędzia wykorzystać do pomiaru efektywności Twoich działań w socjal media, - z jakich aplikacji można skorzystać aby podnieść atrakcyjność profilu firmowego, - jak stworzyć kampanię promocyjną w socjal media, - jak dbać o reputację Twojej firmy i jej produktów w socjal media. termin przeprowadzenia kursu - do uzgodnienia z Zamawiającym Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Kurs należy przeprowadzić w Zespole Szkół im. Wł. Szafera w Złotym Potoku. W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu i materiały dydaktyczne Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ryczałtowa40,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Kurs Operator bezzałogowych statków powietrznych - dronów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs skierowany dla nauczycieli przedmiotów zawodowych (dla 3 nauczycieli): a) 1 grupa - 3 nauczycieli w roku szkolnym 2020/2021 w tym 3 nauczycieli przedmiotów zawodowych. Czas trwania kursu dla jednej grupy: 19 godzin dydaktycznych (1 godz.- 45 minut). Szkolenie należy przeprowadzić w Zespole Szkół im. Wł. Szafera w Złotym Potoku. program: wg programu Wykonawcy termin przeprowadzenia kursu - do uzgodnienia z Zamawiającym Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu i materiały dydaktyczne Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ryczałtowa60,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Kurs profesjonalny dla początkujących w gastronomii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs skierowany dla nauczycieli przedmiotów zawodowych (dla 2 nauczycieli): a) 1 grupa - 2 nauczycieli w roku szkolnym 2020/2021 w tym 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych. Czas trwania kursu dla jednej grupy: 24 godziny dydaktyczne (1 godz.- 45 minut). Szkolenie należy przeprowadzić w Zespole Szkół im. Wł. Szafera w Złotym Potoku. program: wg programu Wykonawcy, który obejmuje m.in.: wprowadzenie nauczyciela do poznania profesjonalnej kuchni dla początkujących w części teoretycznej i praktycznej: - w programie przepisy- od wywarów, sosów i dressingów, przez mięsa, ryby i owoce morza, po makarony i ryże oraz desery. termin przeprowadzenia kursu - do uzgodnienia z Zamawiającym Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu i materiały dydaktyczne Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ryczałtowa60,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Kurs Kuchnie świata
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs Kuchnie świata skierowany dla nauczycieli przedmiotów zawodowych (dla 2 nauczycieli): b) 1 grupa - 2 nauczycieli w roku szkolnym 2020/2021 w tym 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych. Czas trwania kursu dla jednej grupy: 10 godzin dydaktycznych (1 godz.- 45 minut). Szkolenie należy przeprowadzić w Zespole Szkół im. Wł. Szafera w Złotym Potoku. Program: wg programu Wykonawcy, który obejmuje m.in. wprowadzenie nauczycieli do poznania kuchni z różnych zakątków świata w części teoretycznej i praktycznej: Przystawki: Tajlandia- grillowane krewetki, Chiny- Spring Rolls, Maroko-Tabouleh, Francja- sałatka nicejska, Kolumbia-Ceviche z łososia, Meksyk- Guacamole, Włochy- Crostini: z czosnkiem, pastą tepenade, pomidorami z bazylią. Zupy: Ciny- Bulion z pierożkami Won Ton, Francja- normandzka zupa cebulowa Dania główne: Francja- stek Rossini, Szwjcaria- Stek z masłem Cafe de Paris, Gwatemala- kurczak z sosem czekoladowym, Indie- kurczak Tandoori, Włochy- Risotto, Maroko- jagnięcina z kus kus Desery: Szwajcaria- mus czekoladowy, Niemcy- krem karmelowy z owocami, Francja - suflet, creme brulee termin przeprowadzenia kursu - do uzgodnienia z Zamawiającym Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu i materiały dydaktyczne Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ryczałtowa60,00
doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.