eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczyna › Przebudowa drogi gminnej Nr 114835R Wola Komborska - Dzia³y w km 0+000 - 0+500 w miejscowo¶ci Wola Komborska

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-11-02



Og³oszenie nr 610581-N-2017 z dnia 2017-11-02 r.

Gmina Korczyna: Przebudowa drogi gminnej Nr 114835R Wola Komborska - Dzia³y w km 0+000 - 0+500 w miejscowo¶ci Wola Komborska
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korczyna, krajowy numer identyfikacyjny 37044056000000, ul. ul. Rynek  18 a , 38-420   Korczyna, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 134 354 080, e-mail gmina@korczyna.pl, faks 134 354 096.
Adres strony internetowej (URL): www.korczyna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.korczyna.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Gminy Korczyna ul. Rynek 18a, 38 -420 Korczyna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi gminnej Nr 114835R Wola Komborska - Dzia³y w km 0+000 - 0+500 w miejscowo¶ci Wola Komborska
Numer referencyjny: ZPP.271.13.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 114835R Wola Komborska - Dzia³y w km 0+000 - 0+500 w miejscowo¶ci Wola Komborska, która obejmuje: 1) roboty przygotowawcze - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiêbiernymi z transportem urobku samochodami samowy³adowczymi na odleg³o¶æ do 2 km, - usuniêcie darniny na poboczach, mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubo¶ci 4cm - rozebranie, frezowanie nawierzchni na z³±czach poprzecznych, 2) podbudowa - mechaniczne wyrównanie istniej±cej podbudowy t³uczniem kamiennym sortowanym, grubo¶æ warstwy do 10cm - wyrównanie podmytych poboczy, mechaniczne wyrównanie istniej±cej podbudowy mieszank± mineralno-asfaltow± standard II, transport mieszanki samochodem samowy³adowczym - wyrównanie podmytej nawierzchni asfaltobetonowej, skropienie nawierzchni drogowych asfaltem, 3) nawierzchnia - nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa wi±¿±ca grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 5cm, nawierzchnie z mieszanek mineralno- asfaltowych standard II, warstwa ¶cieralna, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 4cm, 4) pobocza - górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia t³uczonego, grubo¶æ warstwy po uwa³owaniu 10cm. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa, przedmiar robót, która stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. Przedmiary robót - s³u¿± do uzupe³nienia opisu przedmiotu zamówienia i nie s± podstaw± do wyliczenia ceny rycza³towej. Przy realizacji zamówienia wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y dowolnego producenta pod warunkiem, ¿e materia³y te posiadaj± parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwi±zañ systemowych pochodziæ bêd± od jednego producenta lub posiadaæ autoryzacjê jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, okre¶lone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, nale¿y traktowaæ jako przyk³ad na okre¶lenie podstawowych, minimalnych wymagañ, parametrów i oczekiwañ Zamawiaj±cego, odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one uzyskanie parametrów technicznych, jako¶ciowych i eksploatacyjnych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji. Maj±c na uwadze, ¿e szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2017-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony o ile Wykonawca wyka¿e wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegaj±cej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00z³ brutto (sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych) - w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Je¿eli wymagane warto¶ci robót wyra¿one bêd± w innej walucie ni¿ PLN, wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzieñ, w którym opublikowano og³oszenie w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. b) Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony o ile Wykonawca wyka¿e dysponowanie, co najmniej jedn± osob± - Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej. Wskazana osoba podczas realizacji robót budowlanych musi posiadaæ wa¿ne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 poz. 1725). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. warunek mo¿na spe³niæ ³±cznie. Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiadane przez osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagañ okre¶lonych w og³oszeniu i SIWZ powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (D z. U. z 2016 r., poz. 290). Osoby, które posiadaj± uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazuj± te dokumenty, jako obowi±zuj±ce. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ uznania uprawnieñ wynikaj±cych z innych ni¿ krajowe przepisów np. tre¶ci dyrektyw, zawartych umów miêdzynarodowych i innych przepisów, które potwierdz± spe³nianie warunku dotycz±cego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza, odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykazu wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, potwierdzaj±cy wykonanie robót budowlanych okre¶lonych w pkt 12.3.1 a) SIWZ z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Wzór wykazu znajduje siê w Za³±czniku nr 3 do SIWZ. b) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; zakres ww. dokumentów musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w pkt 12.3.1 b) SIWZ. Wzór wykazu znajduje siê w Za³±czniku nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1) wype³niony formularz oferta zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ 2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (zwane dalej o¶wiadczeniem) zgodnie z za³±cznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 2. Zgodnie z tre¶ci± art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z ustaw± z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów prze grupê kapita³ow± rozumie siê przez to wszystkich przedsiêbiorców, którzy s± kontrolowani w sposób bezpo¶redni lub po¶redni przez jednego przedsiêbiorcê, w tym równie¿ tego przedsiêbiorcê. 3. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy w pierwszej kolejno¶ci dokona oceny ofert pod k±tem przes³anek odrzucenia oferty (art. 89 ust.1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym - wy³±cznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowa³a siê na najwy¿szej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej wykonawcy, tj. bada o¶wiadczenie wstêpne, a nastêpnie ¿±da przed³o¿enia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 4. W tym celu Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 4 000,00z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100). Wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu nale¿y dokonaæ wp³aty przelewem na rachunek Zamawiaj±cego w banku PBS Sanok Oddzia³ Krosno Nr 97864210832002830706790001. Zaleca siê, by wadium w formie porêczeñ lub gwarancji sk³adaæ w oryginale. Orygina³ dokumentu wadialnego nale¿y z³o¿yæ w pokoju nr 6 ul. Rynek 18a, natomiast jego kopiê nale¿y do³±czyæ do oferty. Nie jest wskazane trwa³e wpinanie orygina³u dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach okre¶lonych ustaw±. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzglêdniaæ wszystkie okoliczno¶ci jego zatrzymania przez zamawiaj±cego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ni± tj. 30 dni. Bieg terminu zwi±zania ofert± rozpoczyna siê od up³ywu terminu sk³adania ofert. Wykonawców, którzy nie wnie¶li wadium odpowiadaj±cego powy¿szym wymaganiom wyklucza siê. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Termin realizacji zamówienia mo¿e ulec zmianie w nastêpuj±cych sytuacjach: a) w przypadku opó¼nienia Zamawiaj±cego w rozstrzygniêciu przetargu i/lub opó¼nienia Zamawiaj±cego w podpisaniu umowy, b) w przypadku opó¼nienia Zamawiaj±cego w przekazaniu placu budowy, c) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy (np. zg³oszenia robót), o ile Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy, d) opó¼nieñ Zamawiaj±cego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób koñcowych, e) zawieszenia realizacji robót przez Zamawiaj±cego, f) wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac przez dwa kolejne dni - temperatury wykraczaj±ce poza dopuszczalne przez producentów materia³ów, ulewne opady deszczu lub ¶niegu, huraganowy wiatr, które zostan± potwierdzone pisemnymi danymi IMiGW, g) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci, których wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 2. Wynagrodzenie wykonawcy okre¶lone w umowie mo¿e ulec zmianom w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiana stawki urzêdowej podatku VAT, b) rezygnacji z czê¶ci robót, je¶li taka rezygnacja bêdzie niezbêdna do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy - o warto¶æ niewykonanych robót, c) przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych wp³ywaj±cych na podniesienie standardu, walorów u¿ytkowych lub uzasadnionych innymi wzglêdami zmian rozwi±zañ technicznych przyjêtych w projekcie. 3. Inne zmiany: a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiaj±cego, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego wyra¿on± na pi¶mie, akceptuj±c± kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego: - powierzenie podwykonawcom innej czê¶ci robót ni¿ wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót, - powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo niewskazania w postêpowaniu ¿adnej czê¶ci zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, o ile nie sprzeciwia siê to postanowieniom SIWZ. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. c) w zakresie kolejno¶ci i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie; d) w przypadku zmiany terminu wykonania zamówienia, mog± ulec zmianie terminy odst±pienia od umowy. 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiaj±cego, b) uzasadnienie zmian - prawid³owa realizacja przedmiotu umowy, obni¿enie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jako¶ciowych robót, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-17, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Informacje o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz przekazywanie o¶wiadczeñ lub dokumentów 1. Niniejsze postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim. 2. W niniejszym postepowaniu wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiaj±cy i wykonawcy przekazuj±: a) pisemnie: w zakresie wszelkiej korespondencji miêdzy stronami. Korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y kierowaæ na adres: Gmina Korczyna ul. Rynek 18A, 38 - 420 Korczyna b) faksem (numer faksu 13 43 540 96), c) poczt± elektroniczn± - adres poczty elektronicznej: gmina@korczyna.pl. 3. Zamawiaj±cy ¿±da aby przekazywane przez Wykonawcê o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem i poczt± elektroniczn± by³y równie¿ niezw³ocznego dostarczone w wersji pisemnej. 4. Je¿eli zamawiaj±cy lub wykonawca przekazuj± korespondencjê za pomoc± faksu, poczty elektronicznej - ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 5. W przypadku nie potwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru przes³anych informacji (pomimo takiego ¿±dania) zamawiaj±cy uzna, ¿e wiadomo¶æ zosta³a skutecznie przekazana do Wykonawcy po wydrukowaniu prawid³owego raportu faksu lub komunikatu poczty elektronicznej o dostarczeniu informacji. 6. Forma pisemna wymagana jest do: a) z³o¿enia oferty wraz z za³±cznikami, w tym o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ o braku podstaw do wykluczenia, pe³nomocnictwa oraz uzupe³nieñ, z³o¿onych na wezwanie zamawiaj±cego, b) powiadomienia zamawiaj±cego o wycofaniu/zmianie oferty, Uwaga! Wykonawcy powinni na bie¿±co monitorowaæ informacje, o¶wiadczenia i dokumenty zamieszczane przez zamawiaj±cego na stronie internetowej, z której pobrali SIWZ w celu sprawdzenia czy w niniejszym postêpowaniu nie pojawi³y siê nowe okoliczno¶ci maj±ce wp³yw na prowadzone postêpowanie. II. Osoby uprawnione do porozumiewania siê z Wykonawcami: Stefania Fakadej - w zakresie przedmiotu zamówienia Bogus³awa Gargasz - w zakresie procedury przetargowej. III. 20. Oferta wspólna : 1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z ofert±. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê. 2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 4. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy wystêpuj±cego wspólnie, przed przyst±pieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przed³o¿ona zostanie umowa reguluj±c± wspó³pracê wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Termin, na jaki zosta³a zawarta umowa wykonawców nie mo¿e byæ krótszy od terminu okre¶lonego na wykonanie zamówienia. 5. Za wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uwa¿a siê równie¿ wszystkich wspólników spó³ki cywilnej. IV. Wyja¶nienie tre¶ci SIW: 1. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SIWZ. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SIWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ do koñca dnia, w którym up³ywa po³owa wyznaczonego terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek wp³yn±³ po up³ywie terminu sk³adania wniosku lub dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku. 2. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy przekazuje wykonawcom, którym przekaza³ SIWZ bez ujawniania ¼ród³a zapytania, a tak¿e zamieszcza na stronie internetowej. Zamawiaj±cy nie planuje zwo³ania zebrania wszystkich wykonawców. V. Informacje o formalno¶ciach jakie zostan± dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 1. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej specyfikacji i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w og³oszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kryteria wyboru. 2. O odrzuceniu ofert(-y) oraz wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiaj±cy zawiadomi niezw³ocznie wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w przedmiotowym postêpowaniu, podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy zamie¶ci informacje, okre¶lone w art. 92 ust. 1 pkt 1 Pzp (zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty) oraz zamie¶ci na w³asnej na w³asnej stronie internetowej informacje o których mowa w art. 92 ust. 2 ustawy Pzp. 4. Zamawiaj±cy zawrze umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty faksem lub drog± elektroniczn±. 5. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem 5-dniowego terminu w przypadku, o którym mowa w art. 94 ust. 2 Pzp. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przeka¿e Zamawiaj±cemu informacje dotycz±ce osób podpisuj±cych umowê oraz osób upowa¿nionych do kontaktów w zwi±zku z realizacj± umowy. 7. W celu zawarcia umowy wykonawca, którego ofertê wybrano, potwierdzi wyznaczone przez Zamawiaj±cego - termin i miejsce zawarcia umowy. Bezpo¶rednio przed zawarciem umowy wykonawca przedstawi dowód wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Osoby wystêpuj±ce po stronie wykonawcy wyka¿± swoje uprawnienie do podpisania umowy w jego imieniu. 8. Je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, Zamawiaj±cy mo¿e wybraæ ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 93 ust. 1 Ustawy. 9. Wykonawca przed podpisaniem umowy przed³o¿y Zamawiaj±cemu nastêpuj±ce dokumenty: - zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy, - uprawnienia osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - kosztorys ofertowy na poszczególne zadania 10. Projekt umowy stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.