eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › utrzymanie czystości chodników i terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-04

POZYCJA 61010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Oświęcim: utrzymanie czystości chodników i terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Mieszkalnych, do kontaktów: Tomasz Sekunda, ul. gen. Józefa Bema 12, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8425615, fax 033 8424051, e-mail: zbm@zbm.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zbm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości chodników i terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: tereny wewnątrzosiedlowe w Oświęcimiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie czystości chodników oraz dojść do budynków 3 razy w tygodniu. Usuwanie nieczystości, zamiatanie powierzchni chodników, placów, podwórzy i prześwitów. Zamiatanie terenów wokół piaskownic, miejsc do trzepania dywanów, altanek i placów śmietnikowych łącznie z terenami do nich przyległymi, bieżące opróżnianie ze śmieci koszy na terenie administrowanym przez ZBM. Usuwanie nieczystości z terenów zielonych. Koszt wywozu i składowania odpadów ponosi Wykonawca .Wiosenne wygrabienie terenów zielonych wraz z wywiezieniem nieczystości .Koszt wywozu i składowania nieczystości ponosi Wykonawca. Jesienne zgrabienie i wywóz liści. Koszt wywozu i składowania pokrywa Wykonawca. Pielęgnacja rabat kwiatowych obsadzonych różami( 4 razy ). Koszenie ( 3 razy) zgrabienie i wywiezienie trawy. Koszt wywozu i składowania pokrywa Wykonawca . Termin rozpoczęcia wyznacza zamawiający , termin zakończenia koszenia nie może być dłuższy niż 4 tygodnie od dnia zgłoszenia rozpoczęcia ( w przypadka niesprzyjających warunków atmosferycznych termin może zostać wydłużony ) Przycięcie, okopanie i oplewienie żywopłotu ( 2 razy ) .Koszt wywozu i składowania pokrywa Wykonawca .Utrzymanie czystości letnie i zimowe parkingów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: -letnie oczyszczanie chodników i dojść - 85.914,60 m2 ( 8 miesięcy) -zimowe oczyszczanie chodników i dojść -43.081,03 m2 ( 4 miesiące ) -tereny zielone do oczyszczania wraz z parkingami - 383.503,72 m2( 8 miesięcy) -koszenie i wywóz trawy trawy - 327.854,38 m2 ( 3 x ) -przycięcie , oplewienie i okopanie żywopłotu -24.909,22 mb ( 2 x ) -wiosenne wygrabienie terenów i wywóz nieczystości - 383.503,72 m2 -jesienne zgrabienie i wywiezienie liści - 383.503,72 m2 -rabaty kwiatowe obsadzone różami -2.338,67 m2 ( 4 x ) -zimowe utrzymanie czystości parkingów - 4.310,00 m2 ( 1 x w tygodniu przez 4 miesiące. Rozliczenie nastąpi wg. faktycznej krotności odśnieżania na zgłoszenie zamawiającego ). Zakres obowiązków I.W zakresie Utrzymanie czystości chodników i terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu A. Letnie utrzymywanie czystości chodników i dojść. 3 x w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) -Usuwanie nieczystości - zamiatanie powierzchni chodników placów, zejść do garaży, podwórzy, prześwitów. Koszt składowania i wywiezienia śmieci pokrywa Wykonawca . -zamiatanie terenów wokół piaskownic, miejsc do trzepania dywanów, altanek i placyków śmietnikowych łącznie z terenami do nich przyległymi (poza okresem zimowym). Koszt składowania i wywiezienia śmieci ponosi Wykonawca . -w okresie zimowym usuwanie śniegu i zwalczanie gołoledzi przez użycie materiałów szorstkich z chodników i dojść jak również oczyszczanie kratek ściekowych ze śniegu i lodu do godz. 7 00 rano przez wszystkie dni miesiąca gdy zachodzi taka potrzeba oraz w ciągu dnia w przypadku opadów śniegu . -ustawianie znaków ostrzegawczych \Uwaga sople\ i zgłaszanie do BON-u o konieczności usunięcia sopli - znaki dostarczy Zamawiający. -bieżące opróżnianie ze śmieci koszy ulicznych na terenie administrowanym przez ZBM. Koszt składowania i wywiezienia śmieci ponosi Wykonawca. B. Utrzymanie czystości terenów zielonych. -codzienne usuwanie nieczystości z terenów zielonych oraz parkingów ( tj. usuwanie papierów, puszek, butelek , itp. )w okresie poza zimowym. Koszt składowania i wywiezienia śmieci ponosi Wykonawca . -obcięcie brzegów trawnika i czyszczenie krawężników w terminie uzgodnionym z BON jeden raz w trakcie trwania umowy . Koszt składowania i wywiezienia ponosi Wykonawca . -pielęgnacja rabat kwiatowych - 4 razy w trakcie trwania umowy. W zakres pielęgnacji wchodzą następujące prace : w okresie letnim okopanie i oplewienie ;w okresie jesiennym okopanie , oplewienie i zabezpieczenie przed zimą . Liście i chwasty Wykonawca wywozi we własnym zakresie. -koszenie, zgrabienie i wywiezienie trawy przez Wykonawcę - 3 razy w trakcie trwania umowy . Koszt składowania i wywozu trawy pokrywa wykonawca. Zamawiający będzie wyznaczał terminy koszenia trawy. Termin zakończenia koszenia nie może być dłuższy niż 4 tygodnie od dnia zgłoszenia rozpoczęcia ( w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych termin może zostać wydłużony ). Przy koszeniu traw należy stosować kosiarki rotacyjne , zabrania się koszenia trawy wykaszarkami. Wykaszarki można stosować tylko w miejscach trudno dostępnych tj. ogródki przyblokowe oraz wokół drzew i krzewów. -Przycięcie . oplewienie i okopanie ligustru - 2 razy w trakcie trwania umowy . Przy cięciu należy stosować nożyce spalinowe . Koszt wywozu i składowania ligustru pokrywa Wykonawca . -Systematyczne jesienne zgrabienie i wywiezienie liści . Koszt wywozu oraz składowania ponosi Wykonawca -Wiosenne przegrabienie terenów zielonych . Koszt wywozu oraz składowania nieczystości ponosi wykonawca. C. Zimowe utrzymanie parkingów - odśnieżanie parkingów bez posypywania materiałami szorstkimi na zgłoszenie zamawiającego ( zamawiający zakłada , że będzie to jeden raz w tygodniu przez cztery miesiące w trakcie trwania umowy ) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 2004 r. z p.zm.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: a ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawca posiada zezwolenie na odbieranie odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów oraz zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów, dotyczy odpadów ulegających biodegradacji , niesegregowanych ( zmieszanych ) odpadów komunalnych , odpadów z oczyszczania ulic i placów , skoszonej trawy i ligustru, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (utrzymanie czystości chodników, terenów zielonych ,koszenie traw itp.). c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem ( własnym lub dzierżawionym ) zapewniającym prawidłową realizację zamówienia - kosiarki spalinowe rotacyjne w ilości minimum 8 szt., wykaszarki żyłkowe w ilości minimum 2 szt. , nożyce spalinowe do cięcia ligustru w ilości minimum 3 szt , 1 samochód ciężarowy o ładowności do 6 ton d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje liczbą min. 15 pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonania zamówienia w zakresie utrzymania terenów zielonych i chodników wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia , dysponuje liczbą minimum 10 pracowników , których przeznaczy do koszenia trawy oraz cięcia ligustru wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia , oraz dysponuje 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do nadzoru prac związanych z utrzymaniem zieleni wraz z kserokopią tych uprawnień e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym lub ma zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 40.000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia 1.Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Lista wymaganych dokumentów I. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert. 3.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie ,. Odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 40.000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wraz z referencjami od kontrahentów określającymi zakres czynności i potwierdzających ich należyte wykonanie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ 6.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ: - 15 pracowników przeznaczonych do prac związanych ze stałym utrzymaniem czystości na terenach zielonych i chodnikach - 10 pracowników przeznaczonych do koszenia trawy i cięcia ligustru - 1 pracownik posiadający uprawnienia do nadzoru prac związanych z utrzymaniem terenów zielonych wraz kserokopią tych uprawnień 7.wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w tym min: kosiarki spalinowe rotacyjne minimum 8 szt., wykaszarki spalinowe żyłkowe minimum 2 szt., nożyce do cięcia ligustru minimum 3 szt. , samochód ciężarowy do ładowności 6 ton 8.Zezwolenie na odbieranie odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów 9.Zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ust.2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 606), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. IX , z tym że dokumenty wskazane rozdziale IX ust.2. pkt 5,6,7,8,9 może złożyć jeden z podmiotów występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.12.2006, godzina 10:00, Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimu ul. Bema 12, 32 - 600 Oświęcim.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.