eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi cateringowe polegające na dostarczaniu przygotowanych przez Wykonawcę gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych - część 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Warszawa: Usługi cateringowe polegające na dostarczaniu przygotowanych przez Wykonawcę gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych - część 2
Numer ogłoszenia: 60911 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49903 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 571 50 30, faks 22 571 50 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi cateringowe polegające na dostarczaniu przygotowanych przez Wykonawcę gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych - część 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i dostarczanie gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych do mieszkań osób uprawnionych, wskazanych przez Zamawiającego, w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości obiadów i osób: ogólna ilość obiadów w skali całego zamówienia wynosi maksymalnie: 8 500 obiadów; średnia ilość osób uprawnionych do korzystania z obiadów w skali miesiąca: 40 osób; średnia liczba obiadów dla jednej osoby w skali miesiąca: 26 obiadów; średnia ilość obiadów w skali miesiąca: 1 040 obiadów. Zamawiający zastrzega, że ilość obiadów może ulec zmniejszeniu w granicach 5%, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu. Obiady muszą być dowożone przez 6 dni w tygodniu, z tym, że część osób będzie korzystała z obiadów we wszystkie dni tygodnia, część przez 6 dni w tygodniu, a część przez 5 dni w tygodniu. Ponadto dla części osób Wykonawca zobowiązany będzie w sobotę zostawić obiad na niedzielę lub w dzień przedświąteczny na święta. Optymalny czas dowożenia obiadów ustala się pomiędzy godzinami 12:00 a 15:00. Zamawiający, na każdy kolejny miesiąc, będzie przekazywał Wykonawcy listę osób, którym będą dostarczane obiady, zawierającą w swej treści: adres, imię i nazwisko, ilość przyznanych obiadów w danym miesiącu, informacje o diecie. Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić karty dla każdej osoby uprawnionej, wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy, na której osoba odbierająca obiad będzie kwitować jego odbiór w poszczególnych dniach. Wykonawca najpóźniej po 2 dniach od otrzymania listy zobowiązany będzie przedstawić do uzgodnienia harmonogram rozwożenia obiadów tj. kolejność, w jakiej będzie rozwoził obiady do poszczególnych klientów. Rozliczenie za obiady następować będzie w transzach miesięcznych. Podstawą zapłaty za wydane obiady będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, określająca ilość faktycznie wydanych obiadów, wraz z załączonym do niej wykazem osób uprawnionych i informacją o ilości dostarczonych do nich obiadów oraz podpisanymi kartami wydanych obiadów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Socjalna KTO RANO WSTAJE, ul. Żytnia 1A, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96730,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 102000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.