Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-25
Ogłoszenie nr 609089-N-2020 z dnia 2020-11-25 r.
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki: Dostawa kartridży do paralizatorów, amunicji i granatów na potrzeby Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, krajowy numer identyfikacyjny
01517972800000, ul.
Rakowiecka
2A
,
00-993
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225856525, e-mail
zamowienia.publiczne@abw.gov.pl, faks
225856565.
Adres strony internetowej (URL): www.abw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.abw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kartridży do paralizatorów, amunicji i granatów na potrzeby Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego
Numer referencyjny:
22/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Część I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
11
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kartridży do paralizatorów, amunicji i granatów na potrzeby Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Postępowanie podzielone jest na XI części: 1) część I - kartridże do paralizatorów Taser X2 lub równoważny, 2) część II - nabój pistoletowy kal. 9x19 mm Luger z pociskiem JHP, FEDERAL HST lub równoważny, 3) część III - nabój pistoletowy kal. 9x19 mm Luger SINTOX z pociskiem FMJ lub równoważny, 4) część IV - nabój pistoletowy kal. 9x19 mm Luger z pociskiem JHP HEXAGON lub równoważny, 5) część V - nabój pistoletowy kal. 9x19 mm RHFP lub równoważny, 6) część VI - nabój karabinowy kal. 5,56x45 NATO/223 Remington typu BTHP Critical Defense lub równoważny, 7) część VII - nabój karabinowy kal. 5,56x45 frangible lub równoważny, 8) część VIII - nabój karabinowy kal. 308 Win 10,9 g/168 gr. Norma Diamond lub równoważny, 9) IX- nabój karabinowy kal.338 Lapua Magnum 19,4 g /300gr. RUAG SWISS P Target lub równowazny, 10) X - wkładka pirotechniczna ładunku jedno-hukowo-błyskowego do granatu ćwiczebnego NICO lub równoważna, 11) XI - granat sześcio-hukowo-błyskowy CTX- 6 lub równoważny.
II.5) Główny kod CPV: 35331000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
35331000-3 |
35331300-3 |
35300000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Dostawy na część I zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę występowania potrzeb, w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do chwili wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację umowy. Dostawy w częściach II-XI będą realizowane jednorazowo w terminie 20 tygodni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca wykaże,że posiada koncesję do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym
(Dz. U. z 2019 poz. 1214 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 roku w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni amunicji oraz wyrobów i technoligii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnych, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji (Dz. U. z 2019 poz. 1888)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W przypadku gdy Zamawiający poweźmie w wątpliwość czy oferowany produkt spełnia wymagania określone w specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ , zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie: - kart katalogowych lub innych środków dowodowych (np. foldery oferowanych produktów, prospekty, katalogi, karty charakterystyki artykułu, wydruki ze strony internetowej producenta)- jednoznacznie opisane numerem danej części zamówienia określonej w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca wykaże,że posiada koncesję do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2019 poz. 1214 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 roku w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni amunicji oraz wyrobów i technoligii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnych, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji (Dz. U. z 2019 poz. 1888)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
IPU stanowi załączniki nr 2a (na część I postępowania) oraz 2b (na części II-XI postępowania) do SIWZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto na zasadach określonych w SIWZ w Rozdziale XIV oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią załączniki nr 2a (na część I postępowania) oraz 2b (na części II-XI postępowania) do SIWZ. 2. Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy (zwane dalej: "zabezpieczeniem"), w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto, w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 148 ust. 1 uPzp. 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna określać następujące elementy: a) gwaranta, beneficjenta, podmiot na zlecenie którego gwarancja została udzielona oraz ich siedziby; b) zakres ubezpieczenia gwarancyjnego - z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, w tym z tytułu kar umownych; c) kwotę gwarancji; d) termin obowiązywania gwarancji. 5. Przed podpisaniem umowy, której zabezpieczenie zostanie wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu przedmiotowej gwarancji do akceptacji Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI uPzp pt. "Środki ochrony prawnej", przewidziane w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp.
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
---------------------Par. 8 IPU (załącznik nr 2a na część I postępowania do SIWZ) 1. Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem przewidzianych w niej wyjątków, wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający określa następujące okoliczności umożliwiające wprowadzenie zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) wystąpienie zmian w obowiązujących przepisach prawa oraz w sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy skutkujących niemożnością lub znacznym utrudnieniem w realizacji przedmiotu umowy, które mogą prowadzić do zmian w przedmiocie umowy, sposobie jego wykonania lub do modyfikacji terminów przewidzianych na realizację zobowiązań umownych; 2) wystąpienie siły wyższej, o jakiej mowa w § 6 ust. 6-7 umowy, która uniemożliwi lub opóźni wykonanie części lub całości zobowiązań umownych, powodując konieczność zmiany terminów przewidzianych na ich realizację; 3) zmiana stawki podatku od towaru i usług, która może prowadzić wyłącznie do zmiany cen brutto określonych w Załączniku nr 1 do umowy oraz do zmiany wynagrodzenia brutto - zgodnie z § 2 ust. 4 umowy; 4) wystąpienia okoliczności opisanych w § 4 ust. 6 umowy, które mogą prowadzić do określonych w tym postanowieniu zmian w dostarczanym asortymencie oraz jego cenach. 3. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, przy czym ustalają, że: 1) modyfikacje umowy polegające na zmianie danych rejestrowych, teleadresowych i kontaktowych odnoszących się do Stron lub ich przedstawicieli nie będą uznawane za zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i każda ze Stron będzie mogła wprowadzać je samodzielnie do umowy, zawiadamiając jedynie o tym pisemnie drugą Stronę; 2) wprowadzenie zmian do umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 3 i 4, nie będzie wymagało sporządzania aneksu do umowy, a jedynie dokonania pisemnych uzgodnień pomiędzy Stronami; 3) oświadczenia osób wymienionych w § 11 ust. 4 prowadzące do zmiany umowy nie będą wywoływały skutków prawnych. ------------------Par. 8 IPU (załącznik nr 2b na części II-XI postępowania do SIWZ) 1. Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem przewidzianych w niej wyjątków, wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający określa następujące okoliczności umożliwiające wprowadzenie zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) wystąpienie zmian w obowiązujących przepisach prawa oraz w sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy skutkujących niemożnością lub znacznym utrudnieniem w realizacji przedmiotu umowy, które mogą prowadzić do zmian w przedmiocie umowy, sposobie jego wykonania lub do modyfikacji terminów przewidzianych na realizację zobowiązań umownych; 2) wystąpienie siły wyższej, o jakiej mowa w § 6 ust. 6-7 umowy, która uniemożliwi lub opóźni wykonanie części lub całości zobowiązań umownych, powodując konieczność zmiany terminów przewidzianych na ich realizację; 3) zmiana stawki podatku od towaru i usług, która może prowadzić wyłącznie do zmiany cen brutto określonych w Załączniku nr 1 do umowy oraz do zmiany wynagrodzenia brutto - zgodnie z § 2 ust. 3 umowy. 3. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, przy czym ustalają, że: 1) modyfikacje umowy polegające na zmianie danych rejestrowych, teleadresowych i kontaktowych odnoszących się do Stron lub ich przedstawicieli nie będą uznawane za zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i każda ze Stron będzie mogła wprowadzać je samodzielnie do umowy, zawiadamiając jedynie o tym pisemnie drugą Stronę; 2) wprowadzenie zmian do umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 3, nie będzie wymagało sporządzania aneksu do umowy, a jedynie dokonania pisemnych uzgodnień pomiędzy Stronami; 3) oświadczenia osób wymienionych w § 11 ust. 4 prowadzące do zmiany umowy nie będą wywoływały skutków prawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | część I - kartridże do paralizatorów Taser X2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35300000-7, 35300000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy na część I zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę występowania potrzeb, w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do chwili wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację umowy.
Część nr: | 2 | Nazwa: | 2) część II - nabój pistoletowy kal. 9x19 mm Luger z pociskiem JHP, FEDERAL HST lub równoważny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3, 35331000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 140
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy w części II będą realizowane jednorazowo w terminie 20 tygodni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Część nr: | 3 | Nazwa: | 3) część III - nabój pistoletowy kal. 9x19 mm Luger SINTOX z pociskiem FMJ lub równoważny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3, 35331000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 140
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy w części III będą realizowane jednorazowo w terminie 20 tygodni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Część nr: | 4 | Nazwa: | 4) część IV - nabój pistoletowy kal. 9x19 mm Luger z pociskiem JHP HEXAGON lub równoważny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3, 35331000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 140
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy w części IV będą realizowane jednorazowo w terminie 20 tygodni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Część nr: | 5 | Nazwa: | 5) część V - nabój pistoletowy kal. 9x19 mm RHFP lub równoważny, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3, 35331000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 140
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy w części V będą realizowane jednorazowo w terminie 20 tygodni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Część nr: | 6 | Nazwa: | 6) część VI - nabój karabinowy kal. 5,56x45 NATO/223 Remington typu BTHP Critical Defense lub równoważny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3, 35331000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 140
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy w części VI będą realizowane jednorazowo w terminie 20 tygodni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Część nr: | 7 | Nazwa: | 7) część VII - nabój karabinowy kal. 5,56x45 frangible lub równoważny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3, 35331000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 140
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy w części VII będą realizowane jednorazowo w terminie 20 tygodni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Część nr: | 8 | Nazwa: | 8) część VIII - nabój karabinowy kal. 308 Win 10,9 g/168 gr. Norma Diamond lub równoważny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3, 35331000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 140
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy w części VIII będą realizowane jednorazowo w terminie 20 tygodni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Część nr: | 9 | Nazwa: | 9) IX- nabój karabinowy kal.338 Lapua Magnum 19,4 g /300gr. RUAG SWISS P Target lub równowazny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331000-3, 35331000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 140
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy w części IX będą realizowane jednorazowo w terminie 20 tygodni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Część nr: | 10 | Nazwa: | 10) X - wkładka pirotechniczna ładunku jedno-hukowo-błyskowego do granatu ćwiczebnego NICO lub równoważna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331300-3, 35331300-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 140
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy w części X będą realizowane jednorazowo w terminie 20 tygodni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Część nr: | 11 | Nazwa: | 11) XI - granat sześcio-hukowo-błyskowy CTX- 6 lub równoważny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35331300-3, 35331300-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 140
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy w części XI będą realizowane jednorazowo w terminie 20 tygodni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.