eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2017/2018 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-30



Ogłoszenie nr 608883-N-2017 z dnia 2017-10-30 r.

Powiat Kaliski: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2017/2018 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Plac Św. Józefa  5 , 62800   Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.kalisz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.powiat.kalisz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.powiat.kalisz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, kurier, osobiste doręczenie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna pok. 8


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2017/2018 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy
Numer referencyjny: ZP.272.1.16.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w poszczególnych rejonach powiatu kaliskiego (rejonie północnym, rejonie centralnym, rejonie południowym), z których każdy jest niezależną częścią zamówienia, usługi zimowego utrzymania dróg. W każdym rejonie zakres usługi polega na: 1) dyżurowaniu oraz zgłaszaniu koordynatorowi do spraw zimowego utrzymania dróg konieczności rozpoczęcia akcji czynnej. 2) uruchamianiu akcji czynnej zimowego utrzymania w ciągu 1 godziny od potwierdzenia przez koordynatora do spraw zimowego utrzymania dróg konieczności jej rozpoczęcia. 3) prowadzeniu akcji czynnej tj. odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej w technologii (określonej przez koordynatora do spraw zimowego utrzymania dróg) posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną lub solą zwilżoną solanką na drogach powiatowych w sezonie 2017/2018 w poszczególnych rejonach o następujących długościach: rejon północny obejmujący sieć dróg o łącznej długości 164,30 km do odśnieżania w tym 46,67 km odcinków dróg do posypywania, rejon centralny obejmujący sieć dróg o łącznej długości 139,90 km do odśnieżania w tym 51,88 km odcinków dróg do posypywania, rejon południowy obejmujący sieć dróg o łącznej długości 127,3 km do odśnieżania w tym 41,34 km odcinków dróg do posypywania wg standardu szczegółowo określonego w "Planie zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kaliskiego na sezon 2017/2018" stanowiącym załącznik nr 2 do istotnych postanowień umowy. Plan zimowego utrzymania dróg, ustala maksymalną ilości kilometrów dróg dla posypywania i odśnieżania w danym rejonie. Faktyczną ilość kilometrów, w ramach limitu do posypywania i odśnieżania, każdorazowo podaje koordynator do spraw zimowego utrzymania dróg, zlecając uruchomienie "Akcji zimowej". 4) w czasie objętym umową, w rejonie północnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szerokości 5-6 m, solą zwilżoną solanką: 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70% suchej soli drogowej bez pługowania. Jednostkowa ilość mieszanki użytej na m2 nawierzchni powinna zapewnić skuteczną likwidację śliskości - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 60, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 740, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 2600, d) pługowanie drogi równiarką - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60, e) praca koparko-ładowarki na drodze - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 5) w czasie objętym umową, w rejonie centralnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szerokości 5-6 m, solą zwilżoną solanką: 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70% suchej soli drogowej bez pługowania. Ilość mieszanki skutecznie likwidującej śliskość - orientacyjna ilość kilometrów w sezonie wynosi 60, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 830, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 2200, d) pługowanie drogi równiarką - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60, e) praca koparko-ładowarki na drodze - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 6) w czasie objętym umową, w rejonie południowym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szerokości 5-6 m, solą zwilżoną solanką: 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70% suchej soli drogowej bez pługowania. Ilość mieszanki skutecznie likwidującej śliskość - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 60, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 660, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi - orientacyjna ilość km dróg w sezonie wynosi 2000, d) pługowanie drogi równiarką - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60, e) praca koparko-ładowarki na drodze - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 7) prowadzeniu dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody, 8) na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przekazywać raporty wygenerowane z systemu GPS dla każdej jednostki sprzętowej, obejmujący miejsca pobytu i zakres wykonanej pracy w danym dniu. 9) składaniu meldunków i raportów dotyczących prowadzonej akcji. Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje do siedziby Zamawiającego, do godz. 8:30, (np. faksem lub e-mailem) meldunki o przebiegu akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru (załącznik nr 16). Meldunki za dni ustawowo wolne od pracy i soboty należy składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym. 10) Do zimowego utrzymania dróg stosowana będzie: sól drogowa zwilżona solanką, 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70 % suchej soli drogowej oraz mieszanka piasku i soli (20% soli drogowej, 80% piasku). Zużycie mieszanki powinno odpowiadać ilości skutecznie likwidującej śliskość. O użyciu odpowiedniego sprzętu i uruchomieniu akcji decydować będzie Przedstawiciel Zamawiającego, który będzie nadzorował i koordynował zimowe utrzymanie dróg. Wykonawca zapewni całodobowe dyżurowanie i wyznaczy osoby do kontaktu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca od dnia podpisania umowy będzie przygotowany do świadczenia usługi i w czasie nie przekraczającym 1 godziny od momentu wyrażenia zgody Przedstawiciela Zamawiającego na użycie odpowiedniego sprzętu lub wezwania Wykonawcy do użycia sprzętu, rozpocznie akcję. Szerokość dróg do odśnieżania i posypywania wynosi 5 - 6 m. 2. W celu wykonania przedmiotu umowy (zawartej dla każdego rejonu oddzielnie), Wykonawca powinien zatrudnić na umowę o pracę osoby wykonujące czynności kierowania pojazdami ciężarowymi, koparko-ładowarkami i równiarką. 3. W terminie 7 dni od dnia otrzymaniu wezwania, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz zatrudnionych osób zawierający oświadczenie Wykonawcy, że wskazane osoby wykonujące czynności określone w pkt. 2 zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Wykaz powinien zawierać conajmniej imiona i nazwiska pracowników, liczbę tych osób, informacje dotyczące rodzaju umowy o pracę i zakresu wykonywanych czynności. 4. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Zamawiający będzie kontrolować zatrudnienie w okresie trwania umowy. 2) w przypadku nie złożenia wykazu zatrudnienia, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty o której mowa w § 5 ust. 7 istotnych postanowieniach umowy. 3) w przypadku braku wykazania, w dokumencie o którym mowa w ppkt. 1, zatrudnienia osób na umowę o pracę na żądanych stanowiskach, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % kwoty o której mowa w § 5 ust. 7 istotnych postanowieniach umowy, za każdą niewykazaną osobę a oddelegowaną do wykonywania poracy na żądanych stanowiskach, 4) Zamawiający może żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia, o którym mowa w ppkt. 1, 5) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 90620000-9, 90630000-2.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości stanowiącej nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego w stosunku do każdej części zamówienia. Zamówienia uzupełniające będą polegały na udzieleniu takich samych usług jak usługi o których mowa w ust. IV i będą wykonane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje oddzielnie dla każdego zadania - rejonu, na który składa ofertę, sprzętem niezbędnym do odśnieżania i posypywania dróg (jeden sprzęt może obsługiwać tylko jeden rejon) w szczególności: o zadanie 1 - rejon północny: solarka samochodowa z pługiem odśnieżnym - 1 szt., piaskarki lub piaskarko - solarki z pługami odśnieżnymi - 2 szt., samochody ciężarowe z pługami odśnieżnymi typu średniego - 3 szt., koparko-ładowarki o pojemności łyżki minimum 0,8 m3 - 2 szt., równiarka - 1 szt, Systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych, zainstalowanych we wszystkich jednostkach sprzętowych. o zadanie 2 - rejon centralny: solarka samochodowa z pługiem odśnieżnym - 1 szt., piaskarki lub piaskarko - solarki z pługami odśnieżnymi - 2 szt., samochody ciężarowe z pługami odśnieżnymi typu średniego - 3 szt., koparko-ładowarki o pojemności łyżki minimum 0,8 m3 - 2 szt., równiarka - 1 szt. Systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych, zainstalowanych we wszystkich jednostkach sprzętowych. o zadanie 3 - rejon południowy: solarka samochodowa z pługiem odśnieżnym - 1 szt., piaskarki lub piaskarko - solarki z pługiem odśnieżnym - 2 szt., samochody ciężarowe z pługami odśnieżnymi typu średniego - 3 szt., koparko-ładowarki o pojemności łyżki minimum 0,8 m3 - 2 szt., równiarka - 1 szt. Systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych, zainstalowanych we wszystkich jednostkach sprzętowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500000,00 PLN, 2) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi urządzeniami, sporządzony wg zał. nr 13 lub nr 14 lub nr 15 (oryginał) SIWZ . Wykonawca składając ofertę częściową musi wykazać, że dysponuje na każdą część zamówienia sprzętem wymaganym w ust. IX pkt. 1 ppkt 1 lit c) SIWZ co do rodzaju i ilości.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz oferty (sporządzony wg wybranego formularza określonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2. Formularz cenowy z cenami netto za wykonanie usługi w poszczególnych pozycjach i ogólną wartością usługi stanowiącą cenę zamówienia dla porównania ofert. Wykonawca sporządzi formularz cenowy ściśle wg załącznika nr 1 lub nr 2 lub nr 3 do Siwz przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji, tych samych opisów usługi w poszczególnych pozycjach i ilości przyjętych usług. Oferowane ceny jednostkowe zastosowane w formularzu cenowym będą zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z poszczególnych pozycji formularza cenowego oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia i własnej kalkulacji. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XVI pkt 10 SIWZ . Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. XI pkt 3 ppkt 1 SIWZ. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP - Załącznik nr 10-12 do Siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Rejon północny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania usługi zimowego utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2017/2018: 1) dyżurowanie oraz zgłaszanie koordynatorowi do spraw zimowego utrzymania dróg konieczności rozpoczęcia akcji czynnej, 2) uruchamianie akcji czynnej zimowego utrzymania w ciągu 1 godziny od potwierdzenia, przez koordynatora do spraw zimowego utrzymania dróg, konieczności jej rozpoczęcia, 3) prowadzenie akcji czynnej tj. odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej w technologii (określonej przez koordynatora do spraw zimowego utrzymania dróg) posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną lub solą zwilżoną solanką na sieci dróg powiatowych o łącznej długości 164,30 km dróg do odśnieżania w tym 46,67 km dróg do posypywania wg standardu szczegółowo określonego w "Planie zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kaliskiego na sezon 2017/2018" stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Plan zimowego utrzymania dróg, ustala maksymalne ilości kilometrów dróg dla posypywania i odśnieżania w danym rejonie. Faktyczną ilość kilometrów, w ramach limitu do posypywania i odśnieżania, każdorazowo podaje koordynator do spraw zimowego utrzymania dróg, zlecając uruchomienie "Akcji zimowej". 4) w czasie objętym umową, w rejonie północnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania: a) posypanie nawierzchni jezdni o szerokości 5-6 m, solą zwilżoną solanką: 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70% suchej soli drogowej bez pługowania. Jednostkowa ilość mieszanki użytej na m2 nawierzchni powinna zapewnić skuteczną likwidację śliskości, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość bez pługowania, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi, d) pługowanie drogi równiarką, e) praca koparko-ładowarki na drodze, 5) prowadzenie dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody, 6) wszystkie jednostkach sprzętowe mają zainstalowany systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przekazywać raporty wygenerowane z systemu GPS dla każdej jednostki sprzętowej, obejmujący miejsca pobytu i zakres wykonanej pracy w danym dniu. 7) składanie meldunków i raportów dotyczących prowadzonej akcji. Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje do siedziby Zamawiającego, do godz. 8:30 (np. faksem) meldunki o przebiegu akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru (załącznik nr 16 do siwz). Meldunki za dni ustawowo wolne od pracy i soboty należy składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym. 8) Do zimowego utrzymania dróg stosowana będzie: sól drogowa zwilżona solanką, 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70 % suchej soli drogowej oraz mieszanka piasku i soli (20% soli drogowej, 80% piasku). Zużycie mieszanki powinno odpowiadać ilości skutecznie likwidującej śliskość. O użyciu odpowiedniego sprzętu i uruchomieniu akcji decydować będzie Przedstawiciel Zamawiającego, który będzie nadzorował i koordynował zimowe utrzymanie dróg. Wykonawca zapewni całodobowe dyżurowanie i wyznaczy osoby do kontaktu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca od dnia podpisania umowy będzie przygotowany do świadczenia usługi i w czasie nie przekraczającym 1 godziny od momentu wyrażenia zgody Przedstawiciela Zamawiającego na użycie odpowiedniego sprzętu lub wezwania wykonawcy do użycia sprzętu, rozpocznie akcję. Szerokość dróg do odśnieżania i posypywania wynosi 5 - 6 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Rejon centralny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania usługi zimowego utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2017/2018: 1) dyżurowanie oraz zgłaszanie koordynatorowi do spraw zimowego utrzymania dróg konieczności rozpoczęcia akcji czynnej, 2) uruchamianie akcji czynnej zimowego utrzymania w ciągu 1 godziny od potwierdzenia, przez koordynatora do spraw zimowego utrzymania dróg, konieczności jej rozpoczęcia, 3) prowadzenie akcji czynnej tj. odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej w technologii (określonej przez koordynatora do spraw zimowego utrzymania dróg) posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną lub solą zwilżoną solanką na sieci dróg powiatowych o łącznej długości 139,90 km do odśnieżania w tym 51,88 km dróg do posypywania wg standardu szczegółowo określonego w "Planie zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kaliskiego na sezon 2017/2018" stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Plan zimowego utrzymania dróg, ustala maksymalne ilości kilometrów dróg dla posypywania i odśnieżania w danym rejonie. Faktyczną ilość kilometrów, w ramach limitu do posypywania i odśnieżania, każdorazowo podaje koordynator do spraw zimowego utrzymania dróg, zlecając uruchomienie "Akcji zimowej". 4) w czasie objętym umową, w rejonie centralnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania: a) posypanie nawierzchni jezdni o szerokości 5-6 m, solą zwilżoną solanką: 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70% suchej soli drogowej bez pługowania. Ilość mieszanki skutecznie likwidującej śliskość, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość bez pługowania, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi, d) pługowanie drogi równiarką, e) praca koparko-ładowarki na drodze, 5) prowadzenie dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody, 6) wszystkie jednostkach sprzętowe mają zainstalowany systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przekazywać raporty wygenerowane z systemu GPS dla każdej jednostki sprzętowej, obejmujący miejsca pobytu i zakres wykonanej pracy w danym dniu. 7) składanie meldunków i raportów dotyczących prowadzonej akcji. Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje do siedziby Zamawiającego, do godz. 8:30 (np. faksem) meldunki o przebiegu akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru (załącznik nr 16 do siwz). Meldunki za dni ustawowo wolne od pracy i soboty należy składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym. 8) Do zimowego utrzymania dróg stosowana będzie: sól drogowa zwilżona solanką, 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70 % suchej soli drogowej oraz mieszanka piasku i soli (20% soli drogowej, 80% piasku). Zużycie mieszanki powinno odpowiadać ilości skutecznie likwidującej śliskość. O użyciu odpowiedniego sprzętu i uruchomieniu akcji decydować będzie Przedstawiciel Zamawiającego, który będzie nadzorował i koordynował zimowe utrzymanie dróg. Wykonawca zapewni całodobowe dyżurowanie i wyznaczy osoby do kontaktu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca od dnia podpisania umowy będzie przygotowany do świadczenia usługi i w czasie nie przekraczającym 1 godziny od momentu wyrażenia zgody Przedstawiciela Zamawiającego na użycie odpowiedniego sprzętu lub wezwania wykonawcy do użycia sprzętu, rozpocznie akcję. Szerokość dróg do odśnieżania i posypywania wynosi 5 - 6 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności faktury40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.