Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-12
Ogłoszenie nr 608699-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zamościu: "Zwiększenie efektywności przetwarzania odpadów komunalnych w Regionie Zamość w zakresie recyklingu i odzysku poprzez modernizację instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów w Regionalnym Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Dębowcu"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Zwiększenie efektywności przetwarzania odpadów komunalnych w Regionie Zamość w zakresie recyklingu i odzysku poprzez modernizację instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów w Regionalnym Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Dębowcu"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zamościu, krajowy numer identyfikacyjny
95024240800000, ul.
Krucza
10
,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 638 12 43, , e-mail
zz@pgk.zamosc.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pgk.zamosc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.pgk.zamosc.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.pgk.zamosc.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
PGK Sp. z o. o. w Zamościu, ul. Krucza 10, 22-400 Zamość
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zwiększenie efektywności przetwarzania odpadów komunalnych w Regionie Zamość w zakresie recyklingu i odzysku poprzez modernizację instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów w Regionalnym Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Dębowcu"
Numer referencyjny:
JRP/3/2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ I "Budowa hali na odpady zebrane selektywnie", realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj - Warunki Kontraktowe "żółty FIDIC" CZĘŚĆ II "Budowa zbiornika na odcieki wraz z infrastrukturą towarzyszącą", realizowana w formule wybuduj - Warunki Kontraktowe "czerwony FIDIC"
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71320000-7 |
45100000-8 |
45200000-9 |
45300000-0 |
45400000-1 |
45231000-5 |
45310000-3 |
45311200-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-10-30
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2021-10-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Dla Części I i II. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Dla Części I.
a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 400.000,00 złotych, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
b) posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 800.000,00 złotych,
Dla Części II.
a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 400.000,00 złotych, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
b) posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 złotych,
Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych przez Wykonawcę w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Wykonawca powinien przyjąć kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dla Części I.
w zakresie zdolności zawodowej - Wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali:
- co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą wykonanie dokumentacji projektowej i zrealizowanie robót polegających na wybudowaniu hali lub innego obiektu budowlanego o kubaturze min. 5000 m3 lub powierzchni użytkowej min. 500 m2 o wartości robót budowlanych (łącznie z dokumentacją projektową) równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 700 000,00 zł netto.
w zakresie zdolności zawodowej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Wykonawcy skierują Zespół Kluczowych Specjalistów odpowiedzialnych za świadczenie usług, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. pełnić następujące funkcje:
a) Ekspert nr 1 - Kierownik Kontraktu - specjalista w zakresie zarządzania kontraktami - niniejsza osoba ma posiadać:
o wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe menadżerskie;
o posiadać łącznie co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w zarządzaniu kontraktami, na stanowisku przedstawiciela Wykonawcy/ Kierownika zespołu/ Dyrektora projektu lub stanowisko równoważne, w tym:
- przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz zrealizowaniu robót polegających na wybudowaniu hali lub obiektu kubaturowego o kubaturze min. 5000 m3 lub powierzchni użytkowej min. 500 m2, o wartości robót budowlanych (łącznie z dokumentacją projektową) równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 700 000,00 zł netto.
b) Ekspert nr 2 - Projektant branży konstrukcyjno - budowlanej (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące uprawnienia i doświadczenie:
o minimum 5-letnia praktyka zawodowa w projektowaniu;
o uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
o doświadczenie (nabyte przed upływem terminu składania ofert) w zaprojektowaniu (wykonanie, modernizacja lub przebudowa) minimum jednego obiektu kubaturowego.
c) Ekspert nr 3 - Kierownik budowy (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące uprawnienia i doświadczenie:
o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
o posiadać łącznie co najmniej 24 miesięczne doświadczenie (nabyte przed upływem terminu składania ofert) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjnych, w tym przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej minimum jednego obiektu o konstrukcji i kubaturze min. 5000 m3 lub powierzchni użytkowej min. 500 m2, o wartości robót budowlanych (łącznie z dokumentacją projektową) równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 700 000,00 zł netto.
Zamawiający nie dopuszcza, aby osoba wskazana jako Ekspert nr 1 pełniła jednocześnie funkcję pozostałych Ekspertów. Ekspert nr 2 może jednocześnie pełnić funkcję Eksperta nr 3.
W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumieniu o wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1117 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz.U. z 2020 poz 220).
Okres wymaganego doświadczenia danej osoby liczony będzie jako suma nienakładających się okresów czasu wymaganego doświadczenia na danym stanowisku.
Zamawiający będzie oceniał doświadczenia poszczególnych Ekspertów w oparciu o zakończone zadnia/inwestycje. Za zakończone zadanie/inwestycję uznaje się te, dla którego został wydany protokół odbioru końcowego lub Świadectwo Przejęcia w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC bądź dokument równoważny.
Lista Ekspertów powinna być traktowana jako minimalne wymagania w uznaniu Zamawiającego do niezawodnego w jego ocenie wypełnienia obowiązków wynikających z SIWZ. Wykonawca powinien wyposażyć osoby wchodzące w skład Zespołu Kluczowych Specjalistów w niezbędne wsparcie i techniczną pomoc innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwej realizacji przedmiotu zamówienia (np. dyplomowany geodeta, doradca prawny, hydrogeolog, ekspert od zabezpieczenia przeciwpożarowego, inżynier materiałowy, ekspert od spraw BHP itp.).
Dla Części II.
w zakresie zdolności zawodowej - Wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali:
co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie zbiornika na odcieki lub zbiornika retencyjnego lub innej budowli kubaturowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, którego(ej) technologia wykonania odpowiadała technologii opisanej w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia o wartości robót budowlanych równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 400 000,00 zł netto.
w zakresie zdolności zawodowej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Wykonawcy skierują Zespół Kluczowych Specjalistów odpowiedzialnych za świadczenie usług, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. pełnić następujące funkcje:
a) Ekspert nr 1 - Kierownik Kontraktu - specjalista w zakresie zarządzania kontraktami - niniejsza osoba ma posiadać:
o wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe menadżerskie;
o posiadać łącznie co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w zarządzaniu kontraktami, na stanowisku przedstawiciela Wykonawcy/Kierownika zespołu /Dyrektora projektu lub stanowisko równoważne, w tym:
- przy realizacji co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie zbiornika na odcieki lub zbiornika retencyjnego lub innej budowli kubaturowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, którego(ej) technologia wykonania odpowiadała technologii opisanej w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia o wartości robót budowlanych równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 400 000,00 zł netto
b) Ekspert nr 2 - Kierownik budowy (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące uprawnienia i doświadczenie:
o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
o posiadać łącznie co najmniej 24 miesięczne doświadczenie (nabyte przed upływem terminu składania ofert) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjnych, w tym przy realizacji co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie zbiornika na odcieki lub zbiornika retencyjnego lub innej budowli kubaturowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, którego(ej) technologia wykonania odpowiadała technologii opisanej w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia o wartości robót budowlanych równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 400 000,00 zł netto
c) Ekspert nr 3 - Kierownik robót sanitarnych (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące uprawnienia i doświadczenie:
o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
o posiadać łącznie co najmniej 24 miesięczne doświadczenie (nabyte przed -upływem terminu składania ofert) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie zbiornika na odcieki lub zbiornika retencyjnego lub innej budowli kubaturowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, którego(ej) technologia wykonania odpowiadała technologii opisanej w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia o wartości robót budowlanych równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 400 000,00 zł netto.
Zamawiający nie dopuszcza, aby osoba wskazana jako Ekspert nr 1 pełniła jednocześnie funkcję pozostałych Ekspertów. Ekspert nr 2 może jednocześnie pełnić funkcję Eksperta nr 3.
W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumieniu o wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1117 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz.U. z 2020 poz 220).
Okres wymaganego doświadczenia danej osoby liczony będzie jako suma nienakładających się okresów czasu wymaganego doświadczenia na danym stanowisku.
Zamawiający będzie oceniał doświadczenia poszczególnych Ekspertów w oparciu o zakończone zadnia/inwestycje. Za zakończone zadanie/inwestycję uznaje się te, dla którego został wydany protokół odbioru końcowego lub Świadectwo Przejęcia w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC bądź dokument równoważny.
Lista Ekspertów powinna być traktowana jako minimalne wymagania w uznaniu Zamawiającego do niezawodnego w jego ocenie wypełnienia obowiązków wynikających z SIWZ. Wykonawca powinien wyposażyć osoby wchodzące w skład Zespołu Kluczowych Specjalistów w niezbędne wsparcie i techniczną pomoc innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwej realizacji przedmiotu zamówienia (np. dyplomowany geodeta, doradca prawny, hydrogeolog, ekspert od zabezpieczenia przeciwpożarowego, inżynier materiałowy, ekspert od spraw BHP itp.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Załącznik nr VI - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 pzp Zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga złożenia w/w dokumentu przez Wykonawcę lub Wykonawców składających wspólną ofertę oraz Podwykonawcę(ów) jeżeli Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem Podwykonawcy(ów). Załącznik Nr VII - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Załącznik Nr VIII - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokument potwierdzający posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej:
- dla Części I: 400.000,00 złotych,
- dla Części II: 400.000,00 złotych,
w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
b) kserokopię polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej:
- dla Części I: 800.000,00 złotych,
- dla Części II: 500.000,00 złotych
Dla CZĘŚCI I zamówienia:
a) wykaz robót budowlanych zgodnie z pkt 5.2.3.1 rozdziału I SIWZ (według wzoru określonego w załączniku nr XI do Oferty) potwierdzający wykonanie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie dokumentacji projektowej i zrealizowanie robót polegających na wybudowaniu hali lub innego obiektu budowlanego o kubaturze min. 5000 m3 lub powierzchni użytkowej min. 500 m2 o wartości robót budowlanych (łącznie z dokumentacją projektową) równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 700 000,00 zł netto oraz załączy dowody określające, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) Wykaz osób zgodnie z pkt 5.2.3.2 rozdziału I SIWZ (według wzoru określonego w załączniku nr XII do Oferty) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocenie podlegać będzie łączna wiedza i doświadczenie wykonawców.
Dla Części II
a) wykaz robót budowlanych zgodnie z pkt 5.3.3.1 rozdziału I SIWZ (według wzoru określonego w załączniku nr XI do Oferty) potwierdzający wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie zbiornika na odcieki lub zbiornika retencyjnego lub innej budowli kubaturowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, którego(ej) technologia wykonania odpowiadała technologii opisanej w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia o wartości robót budowlanych równej lub większej od wartości stanowiącej równowartość 400 000,00 zł netto oraz załączy dowody określające, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) Wykaz osób zgodnie z pkt 5.3.3.2 rozdziału I SIWZ (według wzoru określonego w załączniku nr XII do Oferty) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocenie podlegać będzie łączna wiedza i doświadczenie wykonawców.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Dla CZĘŚCI I: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 złotych)
Dla CZĘŚCI II: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres udzielonej gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami zawartymi we Wzorach umów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | "Budowa hali na odpady zebrane selektywnie", realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj - Warunki Kontraktowe "żółty FIDIC" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres udzielonej gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | "Budowa zbiornika na odcieki wraz z infrastrukturą towarzyszącą" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres udzielonej gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków: Część nr 1: bud. nr 1 w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej; Część nr 2: bud. nr 6 w kompleksie wojskowym w Lublinie.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: Budowa dr. gm. nr 110396L w m. Zawada CZĘŚĆ 2: Budowa dr. gm. nr 112231L w m. Mokre
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110397L w m. Sitaniec Wolica w zakresie budowy chodnika.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.