Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-10-27
Og³oszenie nr 608319-N-2017 z dnia 2017-10-27 r.
Zarz±d Dróg Powiatowych w Bi³goraju: remont drogi powiatowej nr 2944L od km 10+981 do km 11+681 w miejscowo¶ci Chmielek, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2014r.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarz±d Dróg Powiatowych w Bi³goraju, krajowy numer identyfikacyjny
95037162000000, ul.
gen. Sikorskiego
3
,
23-400
Bi³goraj, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
846 867 079, e-mail
sekretariat@zdpbilgoraj.home.pl, izp.marek@zdpbilgoraj.home.pl, faks
846 881 820.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpbilgoraj.bip24.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.zdpbilgoraj.bip24.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zdpbilgoraj.bip24.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna (osobi¶cie, poczt±, kurierem)
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
remont drogi powiatowej nr 2944L od km 10+981 do km 11+681 w miejscowo¶ci Chmielek, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2014r.
Numer referencyjny:
IZP.3510.13.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 2944L od km 10+981 do km 11+681 w miejscowo¶ci Chmielek, uszkodzonej w wyniku gwa³townego sp³ywu wód opadowych w 2014r. Rodzaj robót przewidzianych do wykonania: - wyrównanie i wzmocnienie nawierzchni z t³ucznia, po³o¿enie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, utwardzenie poboczy kruszywem
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
d³ugo¶æ okresu gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poni¿szych warunkach: 1.1 Zmiana terminu przewidzianego na zrealizowanie przedmiotu zamówienia: 1) zmiany spowodowane: a) klêskami ¿ywio³owymi, b) warunkami atmosferycznymi odbiegaj±cymi od typowych, uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ , dokonywanie odbiorów, 2) zmiany bêd±ce nastêpstwem konieczno¶ci wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez zamawiaj±cego ze wzglêdu na czynniki, których zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ, 3) zmiany bêd±ce nastêpstwem konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania realizacji robót, 4) zmiany bêd±ce nastêpstwem konieczno¶ci wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w trakcie realizacji umowy, maj±cych wp³yw na termin realizacji, 5) zmiany bêd±ce nastêpstwem konieczno¶ci wykonania innych robót na tym samym placu budowy uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót realizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia, 6) zmiany bêd±ce nastêpstwem innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od zamawiaj±cego oraz wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonania przedmiotu umowy w ustalonym terminie, 7) konieczno¶æ wykonania zamówieñ dodatkowych warunkuj±cych prawid³owe wykonanie zamówienia podstawowego, 8) uzyskanie odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, w tym odmowa udostêpnienia nieruchomo¶ci do celów realizacji robót przez w³a¶cicieli. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej , termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 2.2 Zmiana zakresu ¶wiadczenia umownego ze wzglêdu na czynniki niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionej wy¿ej, zakres przewidziany do zrealizowania w ramach przedmiotu umowy mo¿e ulec zmianie tj zmniejszeniu lub zwiêkszeniu. W takim przypadku zostanie sporz±dzona kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia ze zmienionym zakresem ¶wiadczenia umownego i zawarty aneks do umowy. 2.3 Zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowana w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: 1) niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, 2) pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, 3) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materia³ów, urz±dzeñ rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej czy specyfikacjach technicznych w sytuacji gdy przewidywane materia³y/urz±dzenia/rozwi±zania grozi³yby wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub wprowadzenie materia³ów/urz±dzeñ/rozwi±zañ zamiennych by³oby uzasadnione z punktu widzenia technicznego, u¿ytkowego i ekonomicznego, korzystne dla zamawiaj±cego. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej , zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia umownego jest dopuszczalna pod warunkiem, ¿e wprowadzenie materia³ów/urz±dzeñ/rozwi±zañ zamiennych nie spowoduje pogorszenia parametrów inwestycji i zapewni utrzymanie standardów jako¶ciowych. 2.4 Zmiana wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w szczególno¶ci spowodowana: 1) Wyst±pieniem okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 2.2 - wynagrodzenie umowne ulegnie zmianie tj zmniejszeniu o koszt robót, który zosta³ wy³±czony z zakresu umowy lub zwiêkszeniu o koszt robót w³±czonych do zakresu umowy. W takim przypadku zostanie sporz±dzona kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia ze zmienionym zakresem robót i zawarty aneks do umowy. 2) Wyst±pieniem okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 2.3 - wynagrodzenie umowne mo¿e ulec zmianie o warto¶æ wynikaj±c± z tytu³u zastosowania robót materia³ów/urz±dzeñ/rozwi±zañ zamiennych. W takim przypadku zostanie sporz±dzona kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia ze zmienionym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia i zawarty aneks do umowy 3) zmian± ustawowej stawki VAT na realizowany przedmiot umowy - w przypadku wyst±pienia tej okoliczno¶ci wynagrodzenie umowne mo¿e zostaæ zmienione, zmiana mo¿e polegaæ na zwiêkszeniu lub zmniejszeniu wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± stawki podatku VAT i mo¿e dotyczyæ wy³±cznie robót realizowanych po terminie zmiany stawki VAT. 3. Dopuszcza siê zmiany niniejszej umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonywania czynno¶ci przewidzianych umow±. 4. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany osób wyznaczonych do pe³nienia funkcji, jak te¿ powo³ania nowych w przypadku ¶mierci, rozwi±zania stosunku pracy, utraty uprawnieñ niezbêdnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, innych zdarzeñ losowych zaistnia³ych z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych obiektywna niemo¿liwo¶ci± pe³nienia funkcji przez dan± osobê, wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pe³nienia funkcji, jak powo³anie nowych, bezie mo¿liwa na uzasadnionych obiektywnymi okoliczno¶ciami na wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego kandydatury innej osoby spe³niaj±cej warunki zawarte w SIWZ co oznacza, ¿e kwalifikacje nowo wprowadzonych osób musza byæ takie same albo wy¿sze od kwalifikacji personelu wykazanego w ofercie. 3. W przypadku ka¿dej zmiany o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y udokumentowanie powsta³ej okoliczno¶ci i pisemne przed³o¿enie drugiej stronie wniosku o zmianê terminu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BI£GORAJA
- Dokumentacja projektowa - Modernizacja sieci strukturalnej - O/Bi³goraj
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 -edycja 1 w Samorz±dowym Klubie Dzieciêcym w Bi³goraju, wraz z popraw± dostêpno¶ci.
- Dostawa oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urz±dzeñ, bêd±cych w³asno¶ci± lub w u¿ytkowaniu Gminy Bi³goraj
- Remont sanitariatów w budynku dydaktycznym Zespo³u Szkó³ Zawodowych i Ogólnokszta³c±cych w Bi³goraju
wiêcej: przetargi w Bi³goraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi le¶nej nr 211 w le¶nictwie Dzików na terenie dzia³ek nr 3324, 3323/1, 3309, 3308, 3297, 3296, 3285, 3284, 3273, 3272 w obrêbie geodezyjnym Dzików, gmina Rzeczenica
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gm. Paw³osiów
- Rozbudowa drogi gminnej nr 360904W Grala-D±browizna - Wólka Kobyla wraz z uporz±dkowaniem gospodarki wodno-¶ciekowej
- Przebudowa drogi gminnej po³o¿onej na dz. nr ewid. 33 w msc. Nowa Wie¶ oraz na dz. nr ewid. 1009/3 w msc. Wolina
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno - ¶ciekowej na terenie Gminy Brody
- Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Zduny i Gminy Ch±¶no
wiêcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.