eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowale Oleckie › Zakup ciągnika wraz z urządzeniami do obsługi mienia komunalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-09



Ogłoszenie nr 607989-N-2020 z dnia 2020-11-09 r.

Urząd Gminy Kowale Oleckie: Zakup ciągnika wraz z urządzeniami do obsługi mienia komunalnego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kowale Oleckie, krajowy numer identyfikacyjny 53135890979000, ul. ul. Kościuszki  44 , 19-420  Kowale Oleckie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 875 238 279, , e-mail m.kozlowski@kowaleoleckie.eu, , faks 87 5238279 wew. 66.
Adres strony internetowej (URL): http://kowaleoleckie.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://bip.kowaleoleckie.eu/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.kowaleoleckie.eu/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej S. A. lub innego operatora pocztowego
Adres:
Urząd Gminy w Kowalach Oleckich, 19-420 Kowale Oleckie, ul. Kościuszki 44


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika wraz z urządzeniami do obsługi mienia komunalnego
Numer referencyjny: IGKm.271.18.2020.mk
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest "Zakup ciągnika wraz z urządzeniami do obsługi mienia komunalnego" I. Wymagane parametry techniczne i wyposażenie: 1. CIĄGNIK ROLNICZY (wymagane parametry techniczne): a) rok produkcji: nie wcześniej niż 2019 r. (fabrycznie nowy, nieużywany); b) silnik wysokoprężny o minimalnej mocy nominalnej 105 KM i maksymalnej 110 KM; c) silnik 4 cylindrowy turbodoładowany, chłodzony cieczą o pojemności minimalnej 3100 cm3 i maksymalnej 3500 cm3; d) sprzęgło - wielotarczowe mokre; e) napęd 4x4 z możliwością załączania i wyłączania przedniego napędu; f) obroty wałka WOM tył min 540/540E/1000; g) sterowanie podnośnikiem z poziomu gruntu; h) 2 zaczepy: górny automatyczny, dolna belka zaczepowa; i) elektryczne sterowanie podnośnikiem; j) fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną - komfortowy; k) siedzenie dla pasażera; l) skrzynia biegów - synchronizowana i z rewersem elektro-hydrualicznym , minimum 24/24; m) kabina z oknem dachowym (szyberdach) i 2 lusterkami wstecznymi składanymi; n) wydajność pompy min. 60 l/min; o) ogumienie: koła przednie minimum 440/65 R 24, koła tylne minimum 540/65 R 34; p) rozstaw osi w zakresie1500 mm - 2000 mm; q) kabina z ogrzewaniem i klimatyzacją; r) gwarancja na okres minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru ciągnika; s) hamulce przyczep - jednoobwodowy i dwuobwodowy hamulec pneumatyczny; t) przedni TUZ udźwig min 2800 kg; u) rozdzielacz hydrauliczny na minimum 3 pary wyjść; v) skrzynia biegów, silnik, most - jednego producenta lub grupy producenckiej; w) tylny zaczep do przyczepy; x) spełnia wszystkie wymagania określone przez polskie przepisy (homologowany) i normy oraz być bezwarunkowo dopuszczony do ruchu na polskich drogach publicznych; y) wyposażenie dodatkowe: radio, ważna gaśnica, apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy, lampa błyskowa w kolorze pomarańczowym, oświetlenie dodatkowe do pracy w nocy. z) 2 komplety kluczyków służących do uruchomienia maszyny; Warunki dostawy: Termin realizacji: do 30.12.2020 r. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące. Czas reakcji serwisu, tj. kontakt telefoniczny lub przyjazd upoważnionego przedstawiciela: 24 godziny od momentu zgłoszenia (dni robocze). Czas naprawy do 14 dni kalendarzowych. Odbiór i zwrot na koszt wykonawcy. Ciągnik musi być kompatybilny z fabrycznie nowym osprzętem. 2. KOSIARKA BIJAKOWA (wymagane parametry techniczne): a) fabrycznie nowa - rok produkcji 2020; b) szerokość koszenia - 1600 mm; c) typ zawieszenia - pantografowe; d) sposób mocowania na ciągniku tylny TUZ kat. II i III; e) liczba noży - 13 ÷ 15 szt.; f) obroty WOM - 540 obr/min.; g) minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika - 37/50 kW/KM; h) średnica wału roboczego - 160 mm; i) średnica wału kopiującego - 160 mm; j) przesuw kosiarki w poziomie (hydrauliczny) - 1800÷1850 mm; k) ustawienie kąta pracy w górę minimum - 90 stopni; l) ustawienie kąta pracy w dół minimum - 60 stopni; m) wymagane wyjścia hydrauliczne ciągnika - 2 sekcje dwustronnego działania; n) rodzaj noży - bijakowe (młotkowe); o) waga - 800 ÷ 880 kg; p) w komplecie wałek odbioru mocy; q) trójkąt ostrzegawczy. Warunki dostawy: Termin realizacji: do 30.12.2020 r. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące. Czas reakcji serwisu, tj. kontakt telefoniczny lub przyjazd upoważnionego przedstawiciela: 24 godziny od momentu zgłoszenia (dni robocze). 3. PŁUG DO ODŚNIEŻANIA (wymagane parametry techniczne): a) fabrycznie nowy - rok produkcji 2020; b) sposób mocowania - zawieszenie wahliwe, TUZ kat. II; c) szerokość robocza w zależności od pozycji roboczych - 2070 ÷ 2330 mm; d) ilość pozycji roboczych - 4 (możliwość ustawiania pozycji pośrednich); e) listwa zgarniająca - gumowa, pionowa, wymienna; f) amortyzacja listwy zgarniającej - sprężynowa; g) sterowanie - elektrohydrauliczne z nośnika ciągnika; h) zasilanie hydrauliczne - 16 ÷ 20 MPa; i) zasilanie elektryczne - 12 V; j) oświetlenie obrysowe - standard; k) prędkość robocza - 10 km/h; l) zapotrzebowanie mocy - 80/150 KM; m) kółka podporowe; n) masa 650 ÷ 700 kg. Warunki dostawy: Termin realizacji: do 30.12.2020 r. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące. Czas reakcji serwisu, tj. kontakt telefoniczny lub przyjazd upoważnionego przedstawiciela: 24 godziny od momentu zgłoszenia (dni robocze). 4. POSYPYWARKA (wymagane parametry techniczne): a) fabrycznie nowa - rok produkcji 2020; b) ładowność - 1500 ÷ 1700 kg; c) pojemność zbiornika - 0,9 ÷ 1,0 m3; d) szerokość robocza - 2 ÷ 6 m; e) sposób mocowania na nośniku - 3-punktowy układ zawieszenia wg ISO 730-1, kategorii II; f) szerokość urządzenia - 2000 ÷ 2200 mm; g) prędkość robocza - 5 ÷ 40 km/h; h) nominalne ciśnienie oleju - 16 MPa; i) nominalny wydatek oleju - 40 l/min; j) zasilanie elektroniki (panel sterujący w kabinie operatora) - 12 V; k) gramatura soli - 5 ÷ 40 g/m2; l) gramatura kruszywa - 50 ÷ 150 g/m2; m) regulacja gramatury - bezstopniowa, niezależna od prędkości jazdy; n) regulacja asymetrii rozrzutu - z panelu sterującego siłownikiem elektrycznym; o) masa własna - 540 ÷ 580 kg; p) układ dozujący z mieszadłem; q) sposób posypywania - wysiew tarczowy; r) sposób załadunku - samozaładowcza; s) stelaż z plandeką; t) trójkąt ostrzegawczy. Warunki dostawy: Termin realizacji: do 30.12.2020 r. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące. Czas reakcji serwisu, tj. kontakt telefoniczny lub przyjazd upoważnionego przedstawiciela: 24 godziny od momentu zgłoszenia (dni robocze). 5. PRZYCZEPA DO TRANSPORTU WODY PITNEJ (wymagane parametry techniczne): a) fabrycznie nowa - rok produkcji 2020; b) pojemność - 5 000 l; c) konstrukcja wozu samonośna; d) zbiornik wykonany z blachy o grubości min. 4 mm; e) zbiornik z zewnątrz i wewnątrz ocynkowany; f) powłoka cynkowa z atestem na przewóz wody pitnej; g) dyszel ocynkowany; h) zestaw kołowy jednoosiowy, dwa koła; i) dolny kran spustowy z zaworem kulowym; j) króciec zalewowy z przyłączem strażackim W52 na szczycie zbiornika; k) górny właz O 500 mm zalewowy; l) metalowa skrzynka na narzędzia; m) wziernikowe wskaźniki poziomu napełnienia; n) błotniki; o) dolny zaczep hitch na wysokości 400 mm; p) ucho zaczepu przykręcane; q) mechanicznie regulowana stopka podporowa; r) instalacja elektryczna 12V ze złączem; s) instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego ze składanymi lampami zabezpieczonymi specjalną konstrukcją metalową; t) hamulec zasadniczy - układ dwuobwodowy, pneumatyczny; u) hamulec ręczny postojowy; v) rura przelewowa; w) piktogram z oznaczeniem "WODA DO PICIA"; x) ogumienie 400 Rx22,5; y) świadectwo homologacji - umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych; Warunki dostawy: Termin realizacji: do 30.12.2020 r. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące Czas reakcji serwisu, tj. kontakt telefoniczny lub przyjazd upoważnionego przedstawiciela: 24 godziny od momentu zgłoszenia (dni robocze). 6. WÓZ ASENIZACYJNY (wymagane parametry techniczne): fabrycznie nowy - rok produkcji 2020 1) Zbiornik: a) fabrycznie nowa - rok produkcji 2020 b) zbiornik obustronnie ocynkowany ogniowo; c) pasywacja zbiornika chroniąca świeży ocynk przed działaniem ścieków komunalnych; d) tylny właz O 700 mm - pokrywa włazu na zawiasie; e) rurowy wskaźnik napełnienia z wziernikiem; f) króciec spustowy z zaworem 1 1/2 ? - w najniższym punkcie zbiornika; g) wziernik 4 ? na tylnej dennicy; h) górny właz O 350 mm; i) zawór bezpieczeństwa 4". 2) Konstrukcja wozu: a) RAMOWA - zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego; b) zaczep wymienny - przykręcany O 50 mm; c) dyszel resorowany resorem wzdłużnym; d) hydrauliczna stopa podporowa. 3) Zestaw kołowy: a) dwie osie resorowane; b) ogumienie 550/60x22,5 (minimum); c) błotniki; d) układ hamulcowy pneumatyczny dwuprzewodowy z 4-stopniową regulacją siły hamowania; e) hamulec ręczny postojowy. 4) Sprężarka: a) napęd 540 obr/min za pomocą WOM; b) zbrojone węże odporne na temperaturę łączące armaturę; c) zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego z wziernikiem na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem; d) manowakuometr; e) dwa zawory bezpieczeństwa: nadciśnieniowy do 0,05 MPa oraz podciśnieniowy do - 0,05 MPa; f) odolejacz - mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora. 5) Króćce ssawne 6" ( O 150mm): a) główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 6 ? z zasuwą hydrauliczną 6 ?; b) z przodu z lewej i prawej strony z zamontowaną zasuwą ręczną; c) z tyłu króciec zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej. 6) Instalacja elektryczna 12 V i oświetleniowa. 7) Wąż 6" (O 150mm): a) uchwyty transportowe na wąż ssawny; b) wąż z koszem ssącym chroniący przed zassaniem dużych elementów; c) wąż ssawny o długości 6 mb. 8) Urządzenie rozlewające: a) Łyżka rozlewająca profilowana o szerokości rozlewania 10-14 m. 9) Świadectwo homologacji: a) Umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych. 10) Szerokokątny wałek przekaźnika mocy. 11) Trójkąt ostrzegawczy Warunki dostawy: Termin realizacji: do 30.12.2020 r. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące Czas reakcji serwisu, tj. kontakt telefoniczny lub przyjazd upoważnionego przedstawiciela: 24 godziny od momentu zgłoszenia (dni robocze).

II.5) Główny kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34390000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę ciągnika rolniczego lub ciągnika rolniczego wraz z osprzętem o wartości brutto minimum 200 000,00 złotych (słownie dwieście tysięcy złotych brutto).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Do potwierdzenia braku podstaw wykluczenia służą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składani ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu służą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień na dostawę ciągnika lub ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, określonego w rozdziale V pkt 1 lit. a) SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz których dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wg. załącznika nr 5 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Jeżeli dotyczy - wykonawca dołącza do oferty zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (wg. załącznika nr 7 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą na podstawie rozdziału XIV SIWZ, zostanie podpisana umowa o treści zgodnej ze wzorem umowy stanowiącym (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób. 3. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa w punkcie 2, jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, a także gdy w postępowaniu upłynął termin do wniesienia odwołania na czynności zamawiającego wymienione w art. 180 ust. 2 lub w następstwie jego wniesienia Izba ogłosiła wyrok lub postanowienie kończące postępowanie odwoławcze. 4. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich mocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy.


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.