eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w 9 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-06



Ogłoszenie nr 607763-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w 9 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 33092010400000, ul. Artyleryjska  3 , 78-100  Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 547 471, , e-mail biuro@ktbs.pl, lukaszzieba@ktbs.pl, faks 943 542 574.
Adres strony internetowej (URL): www.ktbs.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
art.3 ustęp 1 pkt.3

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
https://portal.smartpzp.pl/ktbs


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://portal.smartpzp.pl/ktbs


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/ktbs


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w 9 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg.
Numer referencyjny: 06112020/zmiana sposobu ogrzewania 9 lokali GMK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w 9 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg. 2. Wykaz lokali: 1) ul. Żurawia 19 m 1 - lokal składający się z 3 pomieszczeń o łącznej powierzchni 51.01 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego szt . 2 o demontaż kuchenki gazowej z piekarnikiem szt 1 o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej piekarnikiem wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach, tynkowanie,malowanie, naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego ) 2) ul. Żurawia 19 m 5 lokal składający się z 4 pomieszczeń o łącznej powierzchni 42,92 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego szt 2 o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 3) ul. Żurawia 19 m 6 lokal składający się z 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni 43,56 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego szt 2 o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 4) ul. Żurawia 19 m 8 lokal składający się z 3 pomieszczeń o łącznej powierzchni 45,16 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego szt. 2 o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 5) ul. Żurawia 19 m 10 lokal składający się z 3 pomieszczeń o łącznej powierzchni 31,80 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego szt. 2 o demontaż bojlera elektrycznego o wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 6) ul. Żurawia 20 m 2 lokal składający się z 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni 37,09 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego szt. 2 o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 7) ul. Żurawia 20 m 3 lokal składający się z 3 pomieszczeń o łącznej powierzchni 39,55 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego szt 2 o demontaż bojlera elektrycznego o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 8) ul. Żurawia 21 m 2 lokal składający się z 4 pomieszczeń o łącznej powierzchni 38,28 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego szt. 1 o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 9) ul. Żurawia 22 m 4 lokal składający się z 3 pomieszczeń o łącznej powierzchni 21,40 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego szt 1 o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony dla każdego lokalu w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Każdy projekt budowlany zawiera szczegółowy zakres prac do wykonania i stanowi integralną cześć treści SIWZ. Każdy projekt budowlany jest zatwierdzony poprzez wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i stanowi integralną część treści SIWZ. Decyzje wraz projektami budowlanymi stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy i otrzymaniu harmonogramu realizacji prac zgodnie z §1 punkt 4 wzoru umowy, która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, dokona zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych. 6. Materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać za pośrednictwem platformy https://portal.smartpzp.pl/ktbs

II.5) Główny kod CPV: 45333000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45331100-7
45332200-5
45330000-9
45331210-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień, na podstawie przepisów o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, które będą polegać na powtórzeniu tych samych robót budowlanych składających się na zamówienie podstawowe. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub wystąpi nagła konieczność zlecenie dodatkowych robót polegającego na powtórzeniu podobnych robót instalacyjnych. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków na ich sfinansowanie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, ważną na okres realizacji zamówienia. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 4 roboty tożsame z przedmiotem zamówienia (Budowa, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego z otwartą lub zamkniętą komorą spalania lub wraz z instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w lokalach mieszkalnych) o wartości minimum 18 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przez okres co najmniej 3 lat, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o jej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Roboty powinien wykonać Wykonawca dysponujący osobami z wymaganymi uprawnieniami zgodnie z Prawem budowlanym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących fizycznie roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Należy uznać, że to nie Zamawiający, a organy administracji publicznej, powinny być wyłącznie uprawnione do badania, czy w danym przypadku stosunek pomiędzy Wykonawcą a jego pracownikami spełnia lub powinien spełniać przesłanki umowy o pracę. To kompetencja przede wszystkim Inspekcji Pracy, nie zaś Zamawiającego. Ponieważ jednak art. 29 ust. 3a ustawy obarcza tym obowiązkiem Zamawiającego - w jego ocenie, wykonywanie prac związanych z robotami budowlanymi składającymi się na przedmiot zamówienia prowadzonego postępowania stanowi "wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę" tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) - Zamawiający wymaga aby wszyscy pracownicy wykonujący na polecenie i pod nadzorem kierownictwa budowy konkretne prace fizyczne związane z wykonywaniem robót instalacyjno - budowlano - montażowych (robotnicy) zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę. Powyższy obowiązek nie dotyczy kadry kierowniczej budowy - kierownika budowy, kierowników robót

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)



III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 2) i musi być aktualne na dzień składania ofert. B. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. C. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rodz. Vi.1 niniejszej SIWZ dotyczącego tych podmiotów.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 jeżeli Wykonawca nie wskazał miejsca pobrania i wykorzystania dokumentu lub wykorzystania dokumentu z innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego lub nie przesłał ich wraz z ofertą. 2.1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 2.1.1.Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej 2.2. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 8 1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 2.3 Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 2.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego 1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie SmartPZP informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 2)W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia 3) Zamawiający informuje, że jeżeli w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia przedmiotowego oświadczenia. 4) Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy przedmiotowe oświadczenie zostanie złożone wraz z ofertą, Wykonawca, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zobowiązany jest poinformować zamawiającego o okolicznościach, które wystąpiły po terminie otwarcia i mogą mieć wpływ na prawdziwość złożonego oświadczenia pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta wraz kosztorysem ofertowym musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 4 000,00 PLN słownie: (cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. nr konta 18 1240 6508 1111 0000 5404 7408 z dopiskiem "wadium Zmiana sposobu ogrzewania" .Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający informuje, że wadium wniesione w formie niepieniężnej powinno być wystawione w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane przez osoby upoważnione do wystawienia dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Z treści gwarancji nie może pod rygorem nieważności wynikać, że zwrot oryginału gwarancji przez Wykonawcę do wystawcy gwarancji powoduje utratę świadczenia. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena80,00
gwarancja20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. Miejscem podpisania umowy będzie siedziba Zamawiającego. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.