Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-06
Og³oszenie nr 607521-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.
Gmina ¦wilcza: Przebudowa oraz doposa¿enie placów zabaw na terenie Gminy ¦wilcza Etap I
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wilcza, krajowy numer identyfikacyjny
69058214000000, ul.
¦wilcza
168
,
36-072
¦wilcza, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
017 8670100, 8670133, e-mail
przetargi@swilcza.com.pl, faks
178 670 157.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.swilcza.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swilcza.com.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w zamkniêtej kopercie
Adres:
Urz±d Gminy ¦wilcza, 36-072 ¦wilcza 168, pokój nr 205 sekretariat na II piêtrze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa oraz doposa¿enie placów zabaw na terenie Gminy ¦wilcza Etap I
Numer referencyjny:
RGI.271.34.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przebudowa oraz doposa¿enie placów zabaw na terenie Gminy ¦wilcza Etap I. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 5 zadañ. Zadanie 1: Budowa i przebudowa obiektów ma³ej architektury w miejscowo¶ci Bratkowice dz. nr ewid. 6829 w zakresie wykonania: 1) roboty przygotowawcze i wykoñczeniowe: a) roboty ziemne, b) przestawienie istniej±cego ogrodzenia; 2) dostawa i monta¿ nowych urz±dzeñ: a) wykonanie stref bezpieczeñstwa, b) monta¿ urz±dzeñ: - poz. 5 - zestaw "Zestaw zabawowy 4 wie¿e" - 1 kpl, - poz. 8 - zestaw "Hu stawka Bocianie gniazdo" - 1 kpl, - poz. 12 - Tablica informacyjna - 1 kpl; Tre¶æ, która zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej, wielko¶æ oraz monta¿ zostanie uzgodniona po podpisaniu umowy z Zamawiaj±cym. Zadanie 2: Plac zabaw dla dzieci przedszkolnych przy Szkole Podstawowej nr 1 w Bratkowicach dz. nr ewid. 4776/4 w zakresie: 1) wykonanie nawierzchni, 2) monta¿ wyposa¿enia: a) monta¿ zestawu zabawowego "Ma³y Komandos" - 1 kpl, b) ustawienie na fundamencie ³awek o wym. 170x40 cm z desek drewnianych - 2 elementy, c) monta¿ koszy na ¶mieci - 1 element, d) monta¿ tablicy informacyjnej - 1 kpl; Tre¶æ, która zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej, wielko¶æ oraz monta¿ zostanie uzgodniona po podpisaniu umowy z Zamawiaj±cym. Zadanie 3: Doposa¿enie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Mrowli dz. nr ewid. 2705 w zakresie: 1) wykonanie nawierzchni, 2) monta¿ wyposa¿enia: a) demonta¿ istniej±cej hu¶tawki, pojedynczej z siedziskiem p³askim - 1 element, b) monta¿ hu¶tawki, pojedynczej z siedziskiem p³askim - 2 elementy, c) demonta¿ karuzeli tarczowej istniej±cej do przeniesienia w nowe miejsce - 1 szt., d) monta¿ karuzeli tarczowej - 1 szt., e) monta¿ zestawu zabawowego "Dejzi i Hyzio" - 1 kpl., e) ustawienie na fundamencie ³awek o wym. 170x40 cm z desek drewnianych - 8 elementów, f) monta¿ koszy na ¶mieci - 4 elementy; Zadanie 4: Doposa¿enie si³owni na ¶wie¿ym powietrzu w Rudnej Wielkiej nr ewid. 1160 w zakresie: 1) wykonanie nawierzchni, 2) monta¿ wyposa¿enia: a) monta¿ sto³ów z zintegrowanymi ³awkami do gry w szachy o wym. 170x180x76 cm z blatem granitowym - 3 elementy, b) monta¿ betonowego sto³u do gry w pi³karzyki o wym. 140x80x87 cm - 1 element, c) ustawienie na fundamencie ³awek o wym. 170x40 cm z desek drewnianych - 2 elementy, d) monta¿ koszy na ¶mieci - 3 elementy; Zadanie 5: Budowa obiektów ma³ej architektury na Kamyszynie w ¦wilczy dz. nr 440/1 w zakresie: 1) wykonanie stref bezpieczeñstwa, 2) dostawa i monta¿ urz±dzeñ: a) poz. 1 - zestaw prasa rêczna i wyci±g górny - 1 kpl, b) poz. 2 - zestaw twister + wahad³o - 1 kpl, c) poz. 3 - zestaw stepper + prasa no¿na - 1 kpl, d) poz. 4 - biegacz - 1 kpl, e) poz. 5 - orbitrek - 1 kpl, f) poz. 6 - betonowy stó³ do szachów i chiñczyka - 2 kpl, g) poz. 7 - pi³karzyki betonowe -1 kpl, h) poz. 8 - ³awka parkowa - 4 kpl, i) poz. 8 - kosz na ¶mieci - 4 kpl, j) poz. 9 - tablica informacyjna - 1 kpl; Tre¶æ, która zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej, wielko¶æ oraz monta¿ zostanie uzgodniona po podpisaniu umowy z Zamawiaj±cym. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45212200-8 |
45212220-4 |
45111200-0 |
45233262-3 |
37535200-9 |
45112720-8 |
39121200-8 |
39113600-3 |
34928480-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1)O¶wiadczenie wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania (wed³ug za³±czonego wzoru - za³±cznik nr 2 do SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 2)O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wed³ug za³±czonego wzoru - za³±cznik nr 3 do SIWZ) oraz, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zm.).
Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e nale¿y w oryginale z³o¿yæ w kasie Urzêdu Gminy w ¦wilczy a kopie wpi±æ do oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dopuszcza siê by te dokumenty by³y wpiête do oferty.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu musi znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert. Za datê wniesienia wadium uwa¿a siê datê uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datê faktycznego wp³ywu ¶rodków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Nr 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 Bank Spó³dzielczy w G³ogowie M³p. Oddzia³ w ¦wilczy z dopiskiem: Przetarg o znaku RGI.271.34.2020
Kopiê potwierdzenia przelewu nale¿y do³±czyæ do oferty lub z³o¿yæ w kasie Urzêdu Gminy ¦wilcza.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w pieni±dzu prosi siê o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiaj±cy ma dokonaæ zwrot wadium.
7. W tre¶ci wadium sk³adanego w formie innej ni¿ pieni±dz musz± byæ wyszczególnione okoliczno¶ci, w jakich Zamawiaj±cy mo¿e zatrzymaæ wadium wraz z odsetkami. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ sytuacje okre¶lone:
1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj. je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj.: je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
8. Z powy¿szego dokumentu powinno ponadto wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie.
9. Wadium powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert.
10. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale.
11. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
12. Zwrot wadium: Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza z uwzglêdnieniem postanowieñ art. 46 Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji i rêkojmi za wady | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza siê wprowadzenie zmian w nastêpuj±cym zakresie: a) na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia robót, mog± byæ dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza siê je tylko w przypadkach, gdy proponowane przez niego rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a jednocze¶nie nie spowoduje zwiêkszenia kosztów robót. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny kosztem i staraniem Wykonawcy, zawieraj±cy opis proponowanych zmian, rysunki i wycenê kosztów. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego, b) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiaj±cego zachodzi potrzeba zmiany zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych nieprzewidzianych w umowie, Zamawiaj±cy sporz±dza protokó³ konieczno¶ci, a nastêpnie dostarcza dokumentacjê projektow± na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania, c) w przypadku, gdy okre¶lone w ppkt b) zmiany powoduj± wzrost kosztów wykonania robót, traktuje siê je jako zamówienie dodatkowe i Zamawiaj±cy z³o¿y (po przeanalizowaniu mo¿liwo¶ci finansowych) dodatkowe zamówienie na ich wykonanie, d) w przypadku wyst±pienia innych okoliczno¶ci nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy ani Zamawiaj±cego, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy a zrealizowanie za³o¿onego pierwotnie celu umowy by³oby bez tych zmian niemo¿liwe lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego. e) konieczno¶æ realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych wynikaj±cych ze zmiany obowi±zuj±cego prawa b±d¼ decyzji organów nadzorczo - kontrolnych; f) zmiana (na skutek koniecznej zmiany b³êdnej dokumentacji) w zakresie robót, technologii, materia³ach; g) zmian technologicznych - niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub narzêdzi wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia lub pojawienie siê na rynku urz±dzeñ nowej generacji; h) zmniejszenie zakresu zamówienia nie wynikaj±ce z winy Wykonawcy. 2. Mo¿liwa jest zmiana dotycz±ca realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: 1) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, 2) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego, 3) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 3. Ponadto mo¿liwa jest zmiana dotycz±ca realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: 1) konieczno¶æ zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, 2) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej w umowie. 4. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie Terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: a) opó¼nieñ z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, b) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, c) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, d) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, e) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, f) wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Opó¼nienia, o których mowa w ust. 4 musz± byæ odnotowane w dzienniku budowy oraz udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez kierownika budowy oraz zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. Maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi tych opó¼nieñ. 6. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) opis wp³ywu zmiany na termin wykonania umowy. 7. Zmiana terminu p³atno¶ci: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiaj±cego z przyczyn od niego niezale¿nych. 8. Podstaw± obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 1 stanowi zmieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne, oraz w kolejno¶ci: - kosztorys opracowany na podstawie cen jednostkowych kosztorysu ofertowego, - kosztorys opracowany na podstawie danych wyj¶ciowych do kosztorysowania przyjêtych do sporz±dzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, cen jednostkowych pracy sprzêtu i materia³ów zaproponowane przez wykonawcê, ale nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny SEKOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego termin wykonania robót budowlanych. W przypadku braku powy¿szych danych ceny uzgodnione zostan± przez strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. O wyborze oferty Zamawiaj±cy powiadomi niezw³ocznie Wykonawców, którzy ubiegali siê o udzielenie zamówienia oraz zamie¶ci informacjê na stronie internetowej zamawiaj±cego i tablicy og³oszeñ. 2. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana bêdzie uchyla³ siê od zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e wybraæ ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany jest do zawarcia umowy z Zamawiaj±cym na warunkach okre¶lonych w zapisach SIWZ. 4. Je¿eli oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 5. Umowa bêdzie podpisywana w siedzibie Zamawiaj±cego po wcze¶niejszym ustaleniu dok³adnego terminu.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI ¦WILCZA
wiêcej: przetargi ¦WILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.po¿."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODP£ATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ¯YWNO¦CI NA CELE SPO£ECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z czê¶ciow± termomodernizacj± zabytkowego budynku starej szko³y w G±sawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdañskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdañskim
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.