eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › "Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego wraz z oprogramowaniem, jako wyposażenia pracowni szkolnych i stanowisk biurowych oraz przeprowadzenie szkoleń w zakresie jego obsługi i użytkowania"



Ogłoszenie z dnia 2017-10-26



Ogłoszenie nr 607369-N-2017 z dnia 2017-10-26 r.

Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego: "Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego wraz z oprogramowaniem, jako wyposażenia pracowni szkolnych i stanowisk biurowych oraz przeprowadzenie szkoleń w zakresie jego obsługi i użytkowania"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie w zakresie części od I do IX realizowane w ramach Projektu. Projekt realizowany przy współfinansowaniu Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego. Umowa o dofinansowanie nr RPPK.09.04-00-18-0020/16-00 z dnia 28. 11. 2016 r.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego, krajowy numer identyfikacyjny 65090030600000, ul. ul. Jana Pawła II  17 , 37500   Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 246 200, e-mail incest@powiat.jaroslaw.pl, faks 166 246 249.
Adres strony internetowej (URL): http://www.jaroslaw.samorzady.pl,
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.jaroslaw.samorzady.pl,


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.jaroslaw.samorzady.pl,


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNIE
Adres:
Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego adres: ul. Jana Pawła II 17; 37 - 500 Jarosław


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego wraz z oprogramowaniem, jako wyposażenia pracowni szkolnych i stanowisk biurowych oraz przeprowadzenie szkoleń w zakresie jego obsługi i użytkowania"
Numer referencyjny: ZP.272.14.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego oraz oprogramowania i szkolenia z obsługi i użytkowania zakupionego oprogramowania m.in: zestawy komputerowe 10 szt. laptopy 32 szt., drukarka 3D 3 szt. kamera cyfrowa 2 szt., tablety 3 szt., skanery nabiurkowe ADF 3 szt., urządzenia fotokopiujące i drukujące 2 szt., urządzanie UPS 1szt., oprogramowanie, szkolenia z obsługi i użytkowania zakupionego oprogramowania. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na X części: a) Część I - dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego: 211 - ZSLiT - zakup wyposażenia do pracowni multimedialnej; 216 - ZSLiT - zakup drukarek 3D; 219 - ZSTiO - doposażenie pracowni szkolnej.; 220 - ZSTiO - materiały eksploatacyjne do drukarki 3D oraz mat. do druku; 223 - ZSTiO - zakup kamer cyfrowych 3D; 229 - ZSCHiO - doposażenie pracowni hotelarskiej; 234 - ZSBiO - wyposażenie pracowni instlacyjnej; 235 - ZSBiO - wyposażenie pracowni instalacyjnej; 236, 237 - ZSBiO - wyposażenie pracowni budowlanej; 238 - ZSBiO - zakup laptopów do pracowni budowlanej; b) Część II - dostawa oprogramowania: 212 - ZSLiT - zakup dodatkowego modułu do programu projektowania ubiorów - 1 szt.; c) Część III - dostawa oprogramowania i szkolenie z obsługi i użytkowania zakupionego programu: 217 - ZSTiO - zakup oprogramowania do pracowni wykorzystywanej do szkoleń CNC, 12 - ZSTiO - kurs CNC - 4 szkolenia; d) Część IV - szkolenie - 3 - ZSEiO - szkolenie doskonalące nauczycieli w związku z nauczanym zawodem: kasy fiskalne - 1 szt.; e) Część V - dostawa oprogramowania i szkolenie z obsługi i użytkowania zakupionego programu: 241 - ZSLiT - zakup oprogramowania CAD; 41 - ZSLiT - kurs obsługi zakupionego programu 40 h; f) Część VI - 242 - ZSLiT - zakup programu komputerowego do obróbki zdjęć; 42 - ZSLiT - kurs obsługi zakupionego programu; g) Część VII - 243 - ZSLiT - zakup programu do modelowania 3D; 43 - ZSLiT - kurs obsługi programu do modelowania 3D; h) Część VIII - 5 ZSLiT - kurs obsługi programu Adobe ILLUSTRATOR (program Adobe ILLUSTRATOR w zasobach ZSLiT); i) Część IX - 13 - ZSTiO kurs z zakresu zarządzania systemem serwerowym; 14 - ZSTiO - certyfikowany egzamin z administracji i zarządzania systemem serwerowym, 15 - ZSTiO - materiały szkoleniowe z administracji i zarządzania systemem serwerowym. j) Część X - Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń fotokopiujących (wielofunkcyjnych) dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48000000-8
80533000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
dla części I, II i X zamówienia 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje w szczególności możliwość zmiany Umowy w przypadku: 1) wycofania z sieci dystrybucji lub z innego powodu niedostępności oferowanego modelu Sprzętu/oprogramowania i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego modelu Sprzętu/oprogramowania pod warunkiem, że spełnia on/ono wszystkie parametry określone przez Zamawiającego, a Zamawiający wyraził na piśmie zgodę na dokonanie takiej zmiany i zmiana ta nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego; 2) określonym w pkt 1 Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy o 14 dni. 2. W przypadkach opisanych w ust. 1 pkt 1 Wykonawca, przed dostawą jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające brak możliwości dostarczenia Sprzętu/oprogramowania określonego w Umowie oraz wskazać modeli typ proponowanego nowego Sprzętu/oprogramowania wraz z zapewnieniem o spełnianiu parametrów określonych przez Zamawiającego. dla części III, V, VI i VII zamówienia 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje w szczególności możliwość zmiany Umowy w przypadku: 1) wycofania z sieci dystrybucji lub z innego powodu niedostępności oferowanego oprogramowania i niemożliwości dostarczenia go zamawiającemu, w takim przypadku zamawiający dopuszcza dostarczenie innego oprogramowania pod warunkiem, że spełnia on/ono wszystkie parametry określone przez zamawiającego , a zamawiający wyraził na piśmie zgodę na dokonanie takiej zmiany i zmiana ta nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie zamawiającego; 2) określonym w pkt 1 zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy o 14 dni. 2. W przypadkach opisanych w ust. 1 pkt 1 wykonawca, przed dostawą jest zobowiązany złożyć zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające brak możliwości dostarczenia oprogramowania określonego w Umowie oraz wskazać modeli typ proponowanego nowego oprogramowania wraz z zapewnieniem o spełnianiu parametrów określonych przez zamawiającego. dla części IV, VIII i IX zamówienia 1. Strony przewidują następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w sytuacjach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów administracji publicznej, 3) zmiany okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 2. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji przedmiotu umowy po pisemnym uzgodnieniu nowego terminu z Zamawiającym. 4. Zmiany, o których mowa ust. 3 w niniejszym paragrafie stają się skuteczna z chwilą pisemnego uzgodnienia, bez konieczności zmiany niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego: 211 - ZSLiT - zakup wyposażenia do pracowni multimedialnej; 216 - ZSLiT - zakup drukarek 3D; 219 - ZSTiO - doposażenie pracowni szkolnej.; 220 - ZSTiO - materiały eksploatacyjne do drukarki 3D oraz mat. do druku; 223 - ZSTiO - zakup kamer cyfrowych 3D; 229 - ZSCHiO - doposażenie pracowni hotelarskiej; 234 - ZSBiO - wyposażenie pracowni instlacyjnej; 235 - ZSBiO - wyposażenie pracowni instalacyjnej; 236, 237 - ZSBiO - wyposażenie pracowni budowlanej; 238 - ZSBiO - zakup laptopów do pracowni budowlanej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 32322000-6, 30213000-5, 30213100-6, 30231300-0, 30232150-0, 48000000-8, 45314000-1, 48770000-6, 72268000-1, 45314320-0, 45421153-1, 72611000-6, 50300000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa oprogramowania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - dostawa oprogramowania: 212 - ZSLiT - zakup dodatkowego modułu do programu projektowania ubiorów - 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 48000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa oprogramowania i szkolenie z obsługi i użytkowania zakupionego programu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III - dostawa oprogramowania i szkolenie z obsługi i użytkowania zakupionego programu: 217 - ZSTiO - zakup oprogramowania do pracowni wykorzystywanej do szkoleń CNC, 12 - ZSTiO - kurs CNC - 4 szkolenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 48900000-7, 48000000-8, 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania dostawy oprogramowania20,00
Termin przeprowadzenia szkolenia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy oprogramowania 21 dni Termin przeprowadzenia szkolenia 90 dni


Część nr: 4Nazwa: Szkolenie - 3 - ZSEiO - szkolenie doskonalące nauczycieli w związku z nauczanym zawodem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV - szkolenie - 3 - ZSEiO - szkolenie doskonalące nauczycieli w związku z nauczanym zawodem: kasy fiskalne - 1 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin przeprowadzenia szkolenia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Dostawa oprogramowania i szkolenie z obsługi i użytkowania zakupionego programu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V - dostawa oprogramowania i szkolenie z obsługi i użytkowania zakupionego programu: 241 - ZSLiT - zakup oprogramowania CAD; 41 - ZSLiT - kurs obsługi zakupionego programu 40 h
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 48000000-8, 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania dostawy oprogramowania 20,00
Termin przeprowadzenia szkolenia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy 21 dni Termin przeprowadzenia szkolenia 90 dni


Część nr: 6Nazwa: 242 - ZSLiT - zakup programu komputerowego do obróbki zdjęć; 42 - ZSLiT - kurs obsługi zakupionego programu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI - 242 - ZSLiT - zakup programu komputerowego do obróbki zdjęć; 42 - ZSLiT - kurs obsługi zakupionego programu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 48000000-8, 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania dostawy oprogramowania 20,00
Termin przeprowadzenia szkolenia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy oprogramowania 21 dni Termin przeprowadzenia szkolenia 90 dni


Część nr: 7Nazwa: 243 - ZSLiT - zakup programu do modelowania 3D; 43 - ZSLiT - kurs obsługi programu do modelowania 3D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII - 243 - ZSLiT - zakup programu do modelowania 3D; 43 - ZSLiT - kurs obsługi programu do modelowania 3D
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 48000000-8, 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania dostawy oprogramowania20,00
Termin przeprowadzenia szkolenia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania dostawy oprogramowania 21 dni Termin przeprowadzenia szkolenia 90 dni


Część nr: 8Nazwa: 5 ZSLiT - kurs obsługi programu Adobe ILLUSTRATOR (program Adobe ILLUSTRATOR w zasobach ZSLiT)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII - 5 ZSLiT - kurs obsługi programu Adobe ILLUSTRATOR (program Adobe ILLUSTRATOR w zasobach ZSLiT)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin przeprowadzenia szkolenia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: 13 - ZSTiO kurs z zakresu zarządzania systemem serwerowym; 14 - ZSTiO - certyfikowany egzamin z administracji i zarządzania systemem serwerowym, 15 - ZSTiO - materiały szkoleniowe z administracji i zarządzania systemem serwerowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Części IX zamówienia: 13 - ZSTiO kurs z zakresu zarządzania systemem serwerowym; 14 - ZSTiO - certyfikowany egzamin z administracji i zarządzania systemem serwerowym, 15 - ZSTiO - materiały szkoleniowe z administracji i zarządzania systemem serwerowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80533100-0, 80533200-1, 80533000-9, 39162100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Termin przeprowadzenia szkolenia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń fotokopiujących (wielofunkcyjnych) dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń fotokopiujących (wielofunkcyjnych) dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 30213200-7, 30231300-0, 30216110-0, 30237280-5, 30121000-3, 48000000-8, 48770000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.