eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku (przetarg IV)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-05



Og³oszenie nr 606270-N-2020 z dnia 2020-11-05 r.

Uniwersytet w Bia³ymstoku: Dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku (przetarg IV)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50562207000000, ul. ¦wierkowa  20B , 15-328  Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 857 457 117, , e-mail ac-dzp@uwb.edu.pl, , faks 085 745 70 73.
Adres strony internetowej (URL): http://dzp.uwb.edu.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
http://dzp.uwb.edu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://dzp.uwb.edu.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku (przetarg IV)
Numer referencyjny: Dzp-391/36/D/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ) - zadania nr 1 - 14.

II.5) G³ówny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30213000-5
33195100-4
30232100-5
30232110-8
38520000-6
48700000-5
30213200-7
30237450-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy za¿±da: a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych (dotyczy KRS i CEIDG). b) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.1. lit. a) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w niniejszym ppkt, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdy na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Tre¶æ ppkt 3.1 lit. b) stosuje siê. 2. W celu potwierdzenia spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, opisu technicznego i funkcjonalnego przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca winien podaæ typ i model urz±dzenia oraz opis techniczny wszystkich parametrów zgodnie z okre¶lonymi wymaganiami, nazwy oferowanych pakietów oraz numery katalogowe producenta oprogramowania (PN). Niedopuszczalny jest zapis tak/nie. Opis nie mo¿e zawieraæ sformu³owañ nieprecyzyjnych takich jak "lub", "np.", "nie mniejsze ni¿"; z opisu winno jasno wynikaæ, jaki rodzaj sprzêtu/oprogramowania i jego elementy oferuje Wykonawca.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a)W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia z postêpowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, ka¿dy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ, wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy. b)Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, o którym mowa w ppkt 4) lit. a) Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej powinno byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot (ka¿dy z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej). Dokumenty lub o¶wiadczenia sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii o¶wiadczenia, sporz±dzonych w postaci papierowej, w³asnorêcznym podpisem. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±. Wykonawca sk³ada wszystkie dokumenty lub o¶wiadczenia sporz±dzone w jêzyku obcym wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, t³umaczenie musi byæ po¶wiadczone przez Wykonawcê. POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIÊCEJ WYKONAWCÓW: 1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna). 2. Dokumenty: a) o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12 - 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 uPzp (wg za³±czonego wzoru druku - za³±cznik nr 4 do SIWZ), b) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (wg za³±czonego wzoru druku - za³±cznik nr 5 do SIWZ), c) dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 3.1 lit. a), powinny byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot (ka¿dy z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej). 3. Pe³nomocnictwo - w przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 20 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± z Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie, w zakresie zmiany przedmiotu umowy lub jego czê¶ci, w przypadku konieczno¶ci dostarczenia innego modelu urz±dzenia, wynikaj±cej z faktu, ¿e zaoferowane urz±dzenie przesta³o byæ dostêpne na rynku, bez wzglêdu na przyczynê niedostêpno¶ci urz±dzenia, jednak¿e bez zmiany ceny okre¶lonej w niniejszej umowie i z zachowaniem to¿samych lub wy¿szych parametrów technicznych zaoferowanego urz±dzenia. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, gdy: 1) wyst±pi³a okoliczno¶æ, o której mowa w § 14 ust. 2 umowy - o czas niezbêdny do zrealizowania przedmiotu umowy, 2) wyst±pi³a si³a wy¿sza, w rozumieniu § 11 umowy, uniemo¿liwiaj±ca wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami - o czas wystêpowania si³y wy¿szej. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany niniejszej umowy w sytuacji/w zakresie zmiany stawki podatku VAT lub mo¿liwo¶ci zastosowania 0% stawki VAT w warunkach wskazanych w § 3 ust. 3 umowy, w takim wypadku zmianie ulegnie wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy brutto, odpowiednio do zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Chemii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): notebook -2 szt., Pakiet biurowy standardowy - 2 lic.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 48700000-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Chemii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): notebook - 1 szt., pakiet biurowy standardowy - 1 lic.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 48700000-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Biologii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): notebook 2 szt., pakiet biurowy standardowy - 2 lic., pakiet graficzny- 2 lic.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 48700000-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Uniwersyteckiego Centrum Obliczeniowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): notebook - 1szt., pakiet biurowy standardowy - 1 lic.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 48700000-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Uniwersyteckiego Centrum Obliczeniowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): zestaw komputerowy- 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30213000-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 6Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Instytutu Informatyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): notebook - 1 szt., pakiet biurowy standardowy - 1 lic.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 48700000-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 7Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Matematyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): Urz±dzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30232100-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 8Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Instytutu Informatyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): tablet - 5 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30232100-5, 30237450-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 9Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Filologicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): notebook - 6 szt., pakiet biurowy standardowy - 6 lic.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 48700000-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 10Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Biblioteki Uniwersyteckiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): skaner - 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 38520000-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 11Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Centrum Wsparcia Studentów i Doktorantów Niepe³nosprawnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): Zestaw komputerowy - 1szt., Monitor LCD - 1 szt., Pakiet biurowy standardowy - 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 33195100-4, 48700000-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 12Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Instytutu Studiów Kulturowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): Urz±dzenie wielofunkcyjne - 3 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30232100-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 13Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Ekonomii i Finansów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane::Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): notebook - 2 szt., pakiet biurowy standardowy - 2 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30213100-6, 48700000-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 14Nazwa: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Wydzia³u Ekonomii i Finansów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w "Opisie przedmiotu zamówienia" (za³. nr 1 do SIWZ) oraz "Szczegó³owym formularzu cenowym" (za³. nr 3 do SIWZ): Drukarka - 4 szt., notebook - 4 szt., Urz±dzenie wielofunkcyjne - 2 szt., Pakiet biurowy standardowy - 4 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30232100-5, 30232110-8, 30213100-6, 48700000-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji20,00
termin wykonania zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.