eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Przebudowa drogi gminnej nr 101022 O Jaworzno - Mostki - Polesie, na odcinku od skrzyżowania z drogą wewnętrzną w Julianpolu do obiektu Sołecki Dom Spotkań w Mostkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 60264 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Rudniki: Przebudowa drogi gminnej nr 101022 O Jaworzno - Mostki - Polesie, na odcinku od skrzyżowania z drogą wewnętrzną w Julianpolu do obiektu Sołecki Dom Spotkań w Mostkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane z środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii "Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020", typ operacji " Budowa lub modernizacja dróg lokalnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39149-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudniki, krajowy numer identyfikacyjny 151398586, ul. Wojska Polskiego  12A, 46-325   Rudniki, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 34 35-95-072, faks 343 595 013, e-mail przetargi@rudniki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rudniki.pl; www.bip.rudniki.pl
Adres profilu: www.rudniki.pl; www.bip.rudniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 101022 O Jaworzno - Mostki - Polesie, na odcinku od skrzyżowania z drogą wewnętrzną w Julianpolu do obiektu Sołecki Dom Spotkań w Mostkach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR 271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn: "Przebudowa drogi gminnej nr 101022 O Jaworzno - Mostki - Polesie, na odcinku od skrzyżowania z drogą wewnętrzną w Julianpolu do obiektu Sołecki Dom Spotkań w Mostkach" o łącznej długości 2068,40 mb składającego się z dwóch etapów: Etap I zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy a) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych/uzyskaniem niezbędnego pozwolenia, o którym mowa w art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) wraz z informacją BIOZ, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie, b) parametry techniczne jakie należy przyjąć dla prac projektowych: Droga klasy: D; Prędkość projektowa: Vp=40 km/h; Szerokość jezdni : 5,00 - 5,50 m ( poszerzenia na łukach); Pas ruchu dla rowerów: 1,5 m; Szerokość poboczy: 2x0,75 m (utwardzone); Szerokość chodnika: 2,00 m ( maksymalnie do granicy pasa drogowego); Obciążenie ruchem: KR 1; c) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, d) dokumentacja techniczna powinna zostać opracowana z uwzględnieniem badań podłoża gruntowego wykonanego przez Wykonawcę w zakresie rozpoznania warunków panujących w podłożu gruntowym. e) wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu, f) wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, g) przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej oraz cyfrowej w formatach: DOCX, ODT jak również w formacie PDF na nośniku CD oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji, h) przygotowanie dokumentów niezbędnych do pozyskania wszelkich decyzji administracyjnych związanych z realizacją przedmiotowego zadania, i) W razie potrzeby, należy uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaną zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, poz. 1235 z późn. zm.), j) Zamawiający jest w posiadaniu decyzji o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko z dnia 28.08.2015 znak: GKR.6220.4.2014. W przypadku zastosowania w opracowywanym przez Wykonawcę projekcie budowlanym innych rozwiązań technicznych niż przyjęte w programie funkcjonalno - użytkowym gdy zajdzie taka potrzeba Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania nowej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. k) uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym, l) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, m) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, n) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, o) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, p) bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji q) przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego, r) opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych w układzie rzeczowym wg wzoru przedstawionym w załączniku Nr 6 do SIWZ. Zamawiający jest w posiadaniu projektu budowlanego przebudowy skrzyżowania drogi krajowej Nr 42 Kluczbork-Radomsko z drogą gminną Nr 101022 O Jaworzno-Mostki-Polesie wraz z uzgodnieniem GDDKiA w Opolu. Roboty budowlane w obrębie skrzyżowania DK 42 będą realizowane wg opracowanego projektu, który nie ulega zmianie. 2. Wykonanie robot przygotowawczych w zakresie: roboty pomiarowe, ścinanie i karczowanie drzew ( pozycja 1, 2 zestawienia rzeczowo-finansowego). Etap II - roboty budowlane, zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym: 1. Roboty rozbiórkowe, 2. Roboty budowlane drogowe a) Roboty ziemne, b) Krawężniki, c) Poszerzenia, d) Warstwa wyrównawcza i ścieralna, e) Pobocza, f) Pobocza z kostki kamiennej, g) Odwodnienie. 3. Infrastruktura towarzysząca: a) Chodniki, b) Zjazdy, c) Zatoka postojowa. 4. Roboty wykończeniowe: a) Regulacja zaworów wodociągowych, b) Regulacja pionowa włazów kanałowych, c) Oznakowanie, d) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 5. Roboty w pasie drogi krajowej. 6. Zakup i montaż tablicy informacyjnej o współfinansowaniu zadania ze środków "Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich" (wg wzoru zawartym w załączniku Nr 7), 7. Wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia, 8. Przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. Uwaga : Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego : wapieni , dolomitów itp. Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Warunki Wykonania i odbioru Robót budowlanych stanowiące załącznik Nr 11 do niniejszego SIWZ. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie za zgodą autora dokumentacji materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ww. ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Przedstawione dokumenty będą podlegały ocenie autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Wykonawca zamówienia we własnym zakresie w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem danego terenu zorganizuje plac i zaplecze budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób mających realizować zamówienie - rodzaj czynności: wykonywanie robót budowlanych w zakresie konstrukcji drogi (m.in. operator koparki, operator walca drogowego, operator układarki mas bitumicznych, itp.), jeżeli zakres czynności tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późniejszymi zmianami)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45200000-9, 45231000-8, 45231000-5, 71000000-8, 71300000-1, 71320000-7, 71350000-6, 71322000-1, 71354000-4, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1485815.41
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "LARIX" Sp.z o.o.,  larix.biuro@matrixpc.pl,  ul. Klonowa 11,  42-700,  Lubliniec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1398003.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1398003.13
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1640847.34
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.