eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Zadanie nr 1: Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 1 w Bia³ymstoku przy ul. Mieszka I 8c, - MOPR nr 3 w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 53, Zadanie nr 2: Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 5 w Bia³ymstoku przy ul. Hallera 8, - MOPR nr 6 w Bia³ymstoku przy ul. Bema 2.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-10-26



Og³oszenie nr 602269-N-2020 z dnia 2020-10-26 r.

Zarz±d Mienia Komunalnego: Zadanie nr 1: Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 1 w Bia³ymstoku przy ul. Mieszka I 8c, - MOPR nr 3 w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 53, Zadanie nr 2: Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 5 w Bia³ymstoku przy ul. Hallera 8, - MOPR nr 6 w Bia³ymstoku przy ul. Bema 2.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Mienia Komunalnego, krajowy numer identyfikacyjny 20024107400000, ul. gen. J. Bema  89/1 , 15-370  Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 857479457, e-mail zp@zmk.bialystok.pl, faks 857479483.
Adres strony internetowej (URL): www.zmk.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Dopuszczone jest równie¿ przes³anie ofert w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca (w godzinach pracy Zarz±du Mienia Komunalnego, o których mowa w rozdziale II SIWZ). Adres: Zarz±d Mienia Komunalnego ul.gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, UWAGA! W zwi±zku z zagro¿eniem epidemiologicznym oraz w trosce o bezpieczeñstwo od dnia 13 marca 2020 r. w Zarz±dzie Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku wstrzymane zosta³y do odwo³ania wizyty interesantów w celu osobistego za³atwiania spraw. Oferty kancelaryjne lub inne sk³adane dokumenty dostarczane osobi¶cie do Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku bêd± mog³y byæ przekazane za pomoc± skrzynki zawieszonej na budynku przy drzwiach wej¶ciowych. Zachêcamy do sk³adania ofert elektronicznych popisanych podpisem kwalifikowanym - Szczegó³y w SIWZ.
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zadanie nr 1: Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 1 w Bia³ymstoku przy ul. Mieszka I 8c, - MOPR nr 3 w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 53, Zadanie nr 2: Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 5 w Bia³ymstoku przy ul. Hallera 8, - MOPR nr 6 w Bia³ymstoku przy ul. Bema 2.
Numer referencyjny: TI.263.44.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: Opracowanie dokumentacji projektowej z wykonaniem okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych MOPR: MOPR nr 1 w Bia³ymstoku przy ul. Mieszka I 8c, MOPR nr 3 w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 53, Zadanie nr 2: Opracowanie dokumentacji projektowej z wykonaniem okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych MOPR: MOPR nr 5 w Bia³ymstoku przy ul. Hallera 8, MOPR nr 6 w Bia³ymstoku przy ul. Bema 2. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - dotyczy zadania nr 1 i 2.

II.5) G³ówny kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45310000-3
71320000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-12-24

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: NIE DOTYCZY.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: NIE DOTYCZY.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna spe³nienie ww. warunku, je¿eli wykonawca wyka¿e siê, ¿e: Zadanie nr 1 i 2. a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane. Za co najmniej dwie roboty budowlane (umowy) zamawiaj±cy uzna roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu instalacji elektrycznej o warto¶ci brutto minimum 50 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; Je¿eli w dokumentach sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, kwoty bêd± wyra¿ane w walucie obcej, kwoty te zostan± przeliczone na PLN wg ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) w dniu zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. b) skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególno¶ci odpowiedzialne za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: - co najmniej jednego projektanta posiadaj±cego odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót elektroenergetycznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych. UWAGA! Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia przez jedn± osobê wy¿ej wymienionych funkcji, celem wykazania spe³nienia warunku. Przez ww. uprawnienia budowlane nale¿y rozumieæ: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 poz. 831) Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Uwaga: W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze S±dowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, zamawiaj±cy dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych. 2) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. UWAGA! Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (Platforma zakupowa) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 zostanie przekazany wykonawcom wraz z informacj±, o której mowa powy¿ej. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - powy¿szy dokument nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej b±d¼ elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, poprzez zak³adkê "Korespondencja". 5. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
3. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 7.1 i 7.2 (dotyczy zadania nr 1 i 2), 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 6.1 i 6.2 (dotyczy zadania nr 1 i 2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWO£UJE SIÊ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 8 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u). Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Je¿eli inny podmiot ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 10. Je¿eli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje siê. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBÊD¡CEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWO£UJE SIÊ WYKONAWCA: 11. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotycz±ce podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego: 1) o¶wiadczenie o którym mowa w za³. nr 3 i 4 SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie. O¶wiadczenie te ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia okre¶lone w rozdziale XII SIWZ pkt 1 oraz o¶wiadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp okre¶lonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce poszczególnych cz³onków konsorcjum lub spó³ki cywilnej) b±d¼ ka¿dy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno okre¶laæ zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokumenty okre¶lone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty okre¶lone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien z³o¿yæ jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiaj±cy wymaga tak¿e za³±czenia do oferty innych dokumentów (forma pisemna -tradycyjna): 1) wype³niony i podpisany przez osobê lub osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy formularz ofertowy - wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 2 do SIWZ (nie podpisanie oraz nieza³±czenie do oferty formularza ofertowego stanowiæ bêdzie podstawê do odrzucenia oferty na podstawie zapisów art. 89 ustawy Pzp), 2) wype³niony formularz cenowy - wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. 3) pe³nomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika, 4) zobowi±zanie podmiotu trzeciego w formie orygina³u (wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 8 do SIWZ). Je¿eli w imieniu podmiotu trzeciego dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadaæ pe³nomocnictwo do takiej czynno¶ci. Ww. dokumenty: * musz± byæ podpisane przez osobê osoby umocowane (nie podpisanie oraz nieza³±czenie do oferty formularza ofertowego oraz formularzy cenowych stanowiæ bêdzie podstawê do odrzucenia oferty na podstawie zapisów art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). 14. Zamawiaj±cy wymaga tak¿e za³±czenia do oferty innych dokumentów (forma elektroniczna): 1) formularz ofertowy (w systemie), 2) wype³niony formularz ofertowy / uszczegó³owiony formularz ofertowy, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym - nale¿y sporz±dziæ poza aplikacj±, Uwaga! * Formularz generowany przez Platformê Zakupow± jest "narzêdziem technicznym" niezbêdnym do z³o¿enia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego uszczegó³owionego formularza ofertowego. * Brak z³o¿enia uszczegó³owionego formularza ofertowego zgodnego z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ oraz nie podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym stanowiæ bêdzie podstawê do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ustawy Pzp, * W przypadku rozbie¿no¶ci w tre¶ci pomiêdzy uszczegó³owionym formularzem ofertowym (za³. nr 2 do SIWZ), a formularzem generowanym przez Platformê Zakupow±, jako wi±¿±c± zamawiaj±cy uzna tre¶æ za³±cznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) wype³niony formularz cenowy - wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. 4) zobowi±zanie innego podmiotu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (je¿eli wykonawca, dla wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zasobach innego podmiotu) - wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 8 do SIWZ - oraz dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba podpisuj±ca niniejsze zobowi±zanie jest uprawniona do dzia³ania w imieniu podmiotu trzeciego. Je¿eli w imieniu podmiotu dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna posiadaæ pe³nomocnictwo do takiej czynno¶ci, 5) pe³nomocnictwo(a) do z³o¿enia oferty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika z w³a¶ciwego rejestru albo ewidencji - a oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika, 6) dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Ww. dokumenty: * musz± byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby umocowane, * nale¿y dodaæ w zak³adce OFERTY poprzez wybranie polecenia "Dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostaæ wczytany.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena.60,00
Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez wykonawcê 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 11 ZMIANA UMOWY 1. Zmiana tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ zgodne z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). 2. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowieñ umownych, które okre¶laj± ich zakres, w szczególno¶ci mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: a) mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu, o którym mowa w § 3 ust. 1 o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach: - dzia³ania si³y wy¿szej, tzn. zdarzenia nag³ego, nieprzewidzianego, nie do unikniêcia i niezale¿nego od woli stron, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci (np. powód¼, huragan, po¿ar, wojna, zamieszki uliczne, stan zagro¿enia epidemicznego), - przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, - opó¼nieñ spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ dotycz±cych terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej, - gdy wyst±pi± okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce dostêp do lokalu w uzgodnionym terminie z najemc± w celu prowadzenia robót budowlanych w obrêbie lokalu. b) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1: - poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia, je¿eli oka¿e siê, ¿e niektóre elementy robót bêd± zbêdne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego - warunki okre¶lono szczegó³owo w § 5, - w przypadku zmiany stawki VAT, - zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa, c) w szczególnych uzasadnionych sytuacjach Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, co do przedmiotu umowy, je¶li konieczno¶æ ich wprowadzenia wynika z faktu, ¿e przedmiot umowy, okre¶lony w ofercie wykonawcy, z uwagi na postêp technologiczny zosta³ wycofany z produkcji lub w wyniku zmiany obowi±zuj±cych przepisów jego zamontowanie/zabudowanie uniemo¿liwi osi±gniêcie zamierzonego celu. Wówczas zastêpuje siê go produktem nowszym, o funkcjonalno¶ci i wydajno¶ci nie gorszej ni¿ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z³o¿onej ofercie. Przy czym ewentualne zmiany kosztów obci±¿aj± wykonawcê, a termin realizacji nie ulegnie zmianie, d) po z³o¿eniu uzasadnionego wniosku i uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego, Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany swoich przedstawicieli wykazanych w § 10 ust. 1, e) zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyra¿enia zgody Zamawiaj±cego na tak± zmianê oraz spe³nienie przez nowego Podwykonawcê takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny, f) zaakceptowana przez Zamawiaj±cego zmiana któregokolwiek innego podmiotu po spe³nieniu warunków w § 10 ust. 11, g) zmiana rachunku Wykonawcy wskazanego w § 6 ust. 4. 3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 1-2, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê lub sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferty powinny byæ sporz±dzone w jêzyku polskim (PL).
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Rozdzia³ XII. Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1. Do oferty ka¿dy wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 oraz nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w za³. nr 3 oraz za³±czniku nr 4 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w za³. nr 3 do SIWZ. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej b±d¼ elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (informacje dot. sk³adania w formie elektronicznej opisane s± w rozdz. XII SIWZ oraz w informacji dla Wykonawcy, znajduj±cej siê na Platformie Zakupowej w zak³adce "Regulacje i procedury procesu zakupowego" - za³±cznik nr 10 do SIWZ). UWAGA! Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 3. Rozdzia³ XVII. Miejsce oraz termin sk³adania i otwarcia ofert. Oferty sk³adane za pomoc± Platformy: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y zamie¶ciæ na Platformie Zakupowej pod adresem: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce "Oferty" do dnia 10.11.2020 r., do godziny 11:00. 2. Po up³ywie terminu sk³adania ofert, dodanie oferty (za³±czników) nie bêdzie mo¿liwe. 3. Otwarcie ofert za po¶rednictwem Platformy nast±pi w dniu 10.11.2020 r. o godzinie 13:00 w siedzibie Zarz±du Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, sekretariat, pokój 201. Otwarcie ofert na Platformie dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert. Oferty sk³adane tradycyjnie: 4. Ofertê w formie pisemnej wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ do dnia 10.11.2020 r., do godziny 11:00 (zgodnie z informacj± podan± na str. 1 SIWZ). 5. Otwarcie ofert w formie pisemnej nast±pi w dniu 10.11.2020 r. o godzinie 13:00 w siedzibie Zarz±du Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, sekretariat, pokój 201. 6. W dniu 10 listopada 2020 r. o godzinie 13:00, bêdzie mo¿na obejrzeæ transmisje z sesji otwarcia ofert na kanale Zarz±du Mienia Komunalnego w serwisie YouTube adres: https://youtu.be/Igzlx8K8Osc (powy¿sze zgodne jest z informacj± zawart± na stronie internetowej www.uzp.gov.pl). 7. Podczas otwarcia ofert zamawiaj±cy odczyta informacje, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 8. Niezw³ocznie po otwarciu ofert zamawiaj±cy zamieszcza na stronie internetowej informacje dotycz±ce: 1) kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i rêkojmi, warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach. Rozdzia³ XVII. Miejsce oraz termin sk³adania i otwarcia ofert. Oferty sk³adane za pomoc± Platformy: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y zamie¶ciæ na Platformie Zakupowej pod adresem: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce "Oferty" do dnia 10.11.2020 r., do godziny 11:00. 2. Po up³ywie terminu sk³adania ofert, dodanie oferty (za³±czników) nie bêdzie mo¿liwe. 3. Otwarcie ofert za po¶rednictwem Platformy nast±pi w dniu 10.11.2020 r. o godzinie 13:00 w siedzibie Zarz±du Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, sekretariat, pokój 201. Otwarcie ofert na Platformie dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert. Oferty sk³adane tradycyjnie: 4. Ofertê w formie pisemnej wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ do dnia 10.11.2020 r., do godziny 11:00 (zgodnie z informacj± podan± na str. 1 SIWZ). 5. Otwarcie ofert w formie pisemnej nast±pi w dniu 10.11.2020 r. o godzinie 13:00 w siedzibie Zarz±du Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, sekretariat, pokój 201. 6. W dniu 10 listopada 2020 r. o godzinie 13:00, bêdzie mo¿na obejrzeæ transmisje z sesji otwarcia ofert na kanale Zarz±du Mienia Komunalnego w serwisie YouTube adres: https://youtu.be/Igzlx8K8Osc (powy¿sze zgodne jest z informacj± zawart± na stronie internetowej www.uzp.gov.pl). Rozdzia³ XXVI. Rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Mienia Komunalnego z siedzib± przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z inspektorem ochrony danych w Zarz±dzie Mienia Komunalnego, mo¿liwy jest pod nr tel. + 48 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zarz±d Mienia Komunalnego prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https:// zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiaj±cego/ ? inspektorem ochrony danych osobowych w Zarz±dzie Mienia Komunalnego z siedzib± przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok /nazwa zamawiaj±cego/ jest Pan £ukasz ¯ak, kontakt: nr tel. 85.74-79-433 lub adresem email: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Nr postêpowania: TI.263.44.2020 ZADANIE NR 1 - Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 1 w Bia³ymstoku przy ul. Mieszka I 8c, - MOPR nr 3 w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 53, ZADANIE NR 2 - Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 5 w Bia³ymstoku przy ul. Hallera 8, - MOPR nr 6 w Bia³ymstoku przy ul. Bema 2, /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1: Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 1 w Bia³ymstoku przy ul. Mieszka I 8c, - MOPR nr 3 w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 53,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 1: Opracowanie dokumentacji projektowej z wykonaniem okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych MOPR: MOPR nr 1 w Bia³ymstoku przy ul. Mieszka I 8c, MOPR nr 3 w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 53, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45262700-8, 45300000-0, 45310000-3, 71320000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez wykonawcê 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2: Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 5 w Bia³ymstoku przy ul. Hallera 8, - MOPR nr 6 w Bia³ymstoku przy ul. Bema 2.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zadanie nr 2: Opracowanie dokumentacji projektowej z wykonaniem okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespo³u Pracowników Socjalnych MOPR: MOPR nr 5 w Bia³ymstoku przy ul. Hallera 8, MOPR nr 6 w Bia³ymstoku przy ul. Bema 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45262700-8, 45300000-0, 45310000-3, 71320000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez wykonawcê 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.