eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa sprzętu do pielęgnacji trawiastych boisk o nawierzchniach naturalnych - 3 częściaerator wgłębny, skaryfikator i piaskarka na Miejski Stadion Piłkarski `Raków`, Częstochowa, ul. Limanowskiego 83.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Częstochowa: Dostawa sprzętu do pielęgnacji trawiastych boisk o nawierzchniach naturalnych - 3 części: aerator wgłębny, skaryfikator i piaskarka na Miejski Stadion Piłkarski `Raków`, Częstochowa, ul. Limanowskiego 83.
Numer ogłoszenia: 59770 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie , ul. Dekabrystów 43, 42-215 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3720783, faks 034 3720785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do pielęgnacji trawiastych boisk o nawierzchniach naturalnych - 3 części: aerator wgłębny, skaryfikator i piaskarka na Miejski Stadion Piłkarski `Raków`, Częstochowa, ul. Limanowskiego 83..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń: 1. Aerator wgłębny Wymagane parametry techniczne: - urządzenie powinno zapewniać możliwość wykonania głębokiego spulchnienia i napowietrzenia gleby bardzo zwięzłej z możliwością występowania kamieni bez uszkodzenia darni - minimalna szerokość robocza pracy aeratora: 1500 mm - regulowana głębokość robocza co najmniej: 250 mm - możliwość wykonywania zabiegu aeracji bolcami (szpilami) pełnymi i drążonymi o średnicach w minimalnym zakresie: pełne 8 ÷ 16 drążone 10 ÷ 20 - zakres regulacji rozstawu otworów w zakresie co najmniej: 80x80 mm ÷ 160x160 mm - możliwość szybkiej regulacji kąta nachylenia bolców - łatwy i szybki sposób montażu i demontażu bolców roboczych - wał wsporczy i wał wyrównujący - zawieszenie 3-punktowe dostosowane do posiadanego ciągnika - wał przegubowo-teleskopowy dostosowany do posiadanego ciągnika - możliwość zastosowania osprzętu dodatkowego (np. zgarniak wykorków, przystawka do przytrzymywania słabo ukorzenionej murawy) - dostawa z kompletem szpil pełnych: - o12x250 + zapas 20% - o16x250 + zapas 20% 2. Skaryfikator Wymagane parametry techniczne: - urządzenie powinno zapewniać możliwość skutecznego wykonania zabiegu nacinania darni i jej płytkiego napowietrzenia - minimalna szerokość robocza: 1500 mm - sposób montażu do ciągnika: tylny, 3-punktowy - minimalna głębokość pracy: 120 mm - maksymalne odstępy między nacięciami darni: 80 mm - możliwość stosowania różnego rodzaju noży - wał ugniatający końcowy - dostawa z kompletem noży podstawowych + zapas 20% 3. Piaskarka Wymagane parametry techniczne: - urządzenie powinno zapewniać samozaładowanie piasku z pryzmy do pojemnika oraz jego równomierny wysiew na powierzchni boiska piłkarskiego. - minimalna pojemność zbiornika samozaładowczego: 300 l - minimalna szerokość robocza: 1200 mm - napęd hydrauliczny - sposób montażu do ciągnika:tylny, 3-punktowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5, 39.30.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony druk oferta

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany, nie wiążące się z osiągnięciem korzyści przez Zamawiającego, mogą być wprowadzane o ile nie zmierzają one do obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie zmierzają do modyfikacji treści oferty, w zakresie elementów, które doprowadziły do wyboru tego Dostawcy. Zmiany, o których mogą w szczególności dotyczyć: - zmiany terminu wykonania dostawy, w przypadku wystąpienia zdarzeń mających charakter siły wyższej; - zmian koniecznych ze względu na błędy lub niedokładności w opracowanym opisie przedmiotu zamówienia lub których potrzeba wprowadzenia wynika z pojawienia się okoliczności nie przewidzianych przez Zamawiającego; - zmian wiążących się z nadzwyczajną zmianą stosunków gospodarczych lub ekonomicznych; - zmian wynikających ze zmiany stanu prawnego, w tym również aktów prawa miejscowego odnoszących się do działalności Zamawiającego; - zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub ważnym interesem strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mosir.pl/index.php?page=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie, ul. Dekabrystów 43, 42-215 Częstochowa, tel. (034) 372-07-83, fax. (034) 372-26-30, e-mail: mosir@mosir.pl http://mosir.pl/index.php?page=przetargi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 11:00, miejsce: sekretariat MOSiR, 42-215 Częstochowa, ul Dekabrystów 43, pokój nr 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aerator wgłębny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne: urządzenie powinno zapewniać możliwość wykonania głębokiego spulchnienia i napowietrzenia gleby bardzo zwięzłej z możliwością występowania kamieni bez uszkodzenia darni - minimalna szerokość robocza pracy aeratora: 1500 mm - regulowana głębokość robocza co najmniej: 250 mm - możliwość wykonywania zabiegu aeracji bolcami (szpilami) pełnymi i drążonymi o średnicach w minimalnym zakresie: pełne 8 ÷ 16 mm drążone 10 ÷ 20 mm - zakres regulacji rozstawu otworów w zakresie co najmniej: 80x80 mm ÷ 160x160 mm - możliwość szybkiej regulacji kąta nachylenia bolców - łatwy i szybki sposób montażu i demontażu bolców roboczych - wał wsporczy i wał wyrównujący - zawieszenie 3-punktowe dostosowane do posiadanego ciągnika - wał przegubowo-teleskopowy dostosowany do posiadanego ciągnika - możliwość zastosowania osprzętu dodatkowego (np. zgarniak wykorków, - przystawka do przytrzymywania słabo ukorzenionej murawy) dostawa z kompletem szpil pełnych: - o12x250 + zapas 20% - o16x250 + zapas 20%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5, 39.30.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Skaryfikator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne: urządzenie powinno zapewniać możliwość skutecznego wykonania zabiegu nacinania darni i jej płytkiego napowietrzenia - minimalna szerokość robocza: 1500 mm - sposób montażu do ciągnika: tylny, 3-punktowy - minimalna głębokość pracy: 120 mm - maksymalne odstępy między nacięciami darni: 80 mm - możliwość stosowania różnego rodzaju noży - wał ugniatający końcowy - dostawa z kompletem noży podstawowych + zapas 20%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5, 39.30.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Piaskarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne: urządzenie powinno zapewniać samozaładowanie piasku z pryzmy do pojemnika oraz jego równomierny wysiew na powierzchni boiska piłkarskiego. - minimalna pojemność zbiornika samozaładowczego: 300 l - minimalna szerokość robocza: 1200 mm - napęd hydrauliczny - sposób montażu do ciągnika: tylny, 3-punktowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5, 39.30.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.