eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługa PRANIA (WRAZ Z DEZYNFEKCJĄ) ORAZ NAPRAWA BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ (kod CPV93100000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho, 93150000-4 usługi prasowania, 93930000-6 usługi krawieckie, 93110000-2 usługi odbierania prania) dla Pomorskiego Centrum

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Gdańsk: usługa PRANIA (WRAZ Z DEZYNFEKCJĄ) ORAZ NAPRAWA BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ (kod CPV: 93100000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho, 93150000-4 usługi prasowania, 93930000-6 usługi krawieckie, 93110000-2 usługi odbierania prania) dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 5963 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, fax 058 3444440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa PRANIA (WRAZ Z DEZYNFEKCJĄ) ORAZ NAPRAWA BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ (kod CPV: 93100000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho, 93150000-4 usługi prasowania, 93930000-6 usługi krawieckie, 93110000-2 usługi odbierania prania) dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na: a) praniu wodnym (wraz z dezynfekcją) , maglowaniu i prasowaniu po procesie prania oraz konfekcjonowaniu niżej wymienionego asortymentu (kod CPV: 93100000-9 usługi prania, 93150000-4 usługi prasowania). Asortyment i ilość: 1. Poszwy: 19 008 szt. 2. Prześcieradła duże ok.180 cm x 240 cm: 19 255 szt. 3. Prześcieradło małe ok. 180 cm x 100 cm: 3 398 szt. 4. Poszewki: 20 057 szt. 5. Poszewki małe (jasiek): 620 szt. 6. Podkłady:12 192 szt. 7. Ścierki do naczyń: 6 502 szt. 8. Ręczniki frotte: 10 777 szt. 9. bluzy do piżamy: 4 734 szt. 10. spodnie do piżamy: 2 912 szt. 11. Kaftaniki, śpiochy: 856 szt. 12. Pieluchy: 52 szt. 13. Fartuchy: 3 046 szt 14. bluzy lekarskie: 2 712 szt. 15. spodnie lekarskie: 1 051 szt. 16. spódnica lekarska: 1 111 szt. 17. Inna bielizna szpitalna różna: 1 623,85 kg 18. Czyszczenie chemiczne koców wraz z dezynfekcją: 590 szt. 19. Czyszczenie chemiczne peleryn wraz z dezynfekcją: 5 szt. Pozostała różna bielizna szpitalna obejmuje: szlafroki, koszule nocne, podkoszulki, swetry, worki na ubrania, worki na bieliznę, worki na sztućce, pokrowce na materace, poduszki, kołdry, serwetki zabiegowe, firany, zasłony, parawany, podkłady podgumowane, obrusy, mopy i ewentualnie inna bielizna i odzież. b)czyszczeniu koców i peleryn z jednoczesną dezynfekcją (kod CPV: 93100000-9 usługi czyszczenia na sucho), c)naprawie uszkodzeń (szycie, cerowanie, przyszywanie guzików) wyżej wymienionego asortymentu (kod CPV: 93930000-6 usługi krawieckie), d)odbiorze brudnej bielizny i odzieży z siedziby Zamawiającego do pralni oraz dostarczaniu wypranej bielizny i odzieży do siedziby Zamawiającego (kod CPV: 93110000-2 usługi odbierania prania). 2.Do dezynfekcji Wykonawca ma obowiązek stosować preparaty o szerokim spektrum działania (bakterie łącznie z prątkiem gruźlicy, wirusy i grzyby), zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych i ustawą o produktach biobójczych. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie dokumenty wymagane (zgodnie z ustawą) dla danego środka dezynfekcyjnego, który wykorzystuje do realizacji usługi. 3.Wykonawca ma obowiązek używać do wykonywania usługi wyłącznie środków piorących zgodnie z polskimi normami, posiadających stosowne atesty wymagane prawem. Wykonawca na żądania Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić stosowne atesty (wymagane prawem) na środki piorące używane przy wykonaniu usługi. 4.Termin realizacji usługi wynosi 24 godziny licząc od momentu odbioru wyżej wymienionego asortymentu od Zamawiającego, do momentu dostarczenia Zamawiającemu wypranej bielizny i odzieży. 5.Wykonawca przyjmuje brudną bieliznę i odzież wymienione w punkcie 1.a pozycja od 1 - 16 oraz pozycja 18 i 19 liczoną w sztukach. Pozycję nr 17 przyjmuje w sztukach i kilogramach. Ilość sztuk i waga partii odebranej odnotowana zostaje na dowodzie przyjęcia wraz z podaniem terminu wykonania usługi. 6.Składane przez Zamawiającego reklamacje jakościowe oraz wynikające z różnic ilościowych Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć w ciągu 2 dni. 7.Wyżej wymieniony asortyment Wykonawca codziennie (w dni robocze) odbiera z siedziby Zamawiającego i dostarcza do siedziby Zamawiającego. Odbiór brudnej bielizny i odzieży będzie się odbywał z siedziby Zamawiającego w Gdańsku (ul. Smoluchowskiego 18) w godz. 1000 - 1300 z możliwością dostarczenia w tym czasie części bielizny i odzieży czystej. Dostawa główna bielizny i odzieży czystej do punktu obrotu bielizną czystą odbywać się będzie nie później niż do godz. 1330. 8.Naprawa bielizny i odzieży odbywać się będzie na bieżąco po wypraniu danej partii. 9.Z uwagi na szacunkowe określenie ilości asortymentu przeznaczonego do prania, może ona ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 10.Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania ofert, tzn. na każdą pozycję oddzielnie. 11.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 12.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00-9, 93.15.00.00-4, 93.93.00.00-6, 93.11.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, b)posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie (tj. zrealizował prace zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz.1163 z późn. zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.a. wyszczególnione w punkcie II.1.1. i II.1.2. b)w zakresie warunku posiadanego doświadczenia wskazanego w punkcie I.1.b. wymagane jest zrealizowanie prac zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego, w zakresie tegoż warunku oraz w pozostałym zakresie warunku opisanego w punkcie I.1.b. - ocena w oparciu o dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie II.1.1 i II.1.3, c)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.c. wyszczególnione w punkcie II.1.1, d)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.d. wyszczególnionych w punkcie II.1.1. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów oraz w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia. II. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMIENIONYCH W PUNKCIE I. 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie I. 1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ 1.2.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie, 1.3.wykaz prac (zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego) wykonanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia w oznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY - WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, OŚWIADCZEŃ, INFORMACJI I WYKAZÓW 1. Oferta winna zawierać: 1.1.Wypełniony formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2.Wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe -- przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SiWZ, 1.4.Zaświadczenie SANEPID-u (pozytywna opinia) potwierdzające, że świadczenie usług pralniczych bielizny i odzieży szpitalnej - zakaźnej, jest zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.XI.2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U.06.213.1568), 1.5. wykaz preparatów stosowanych do prania i dezynfekcji, 1.6.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie II ogłoszenia, 1.7. Pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie II.1.2. (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 1.8. Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, b)posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie (tj. zrealizował prace zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz.1163 z późn. zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.a. wyszczególnione w punkcie II.1.1. i II.1.2. b)w zakresie warunku posiadanego doświadczenia wskazanego w punkcie I.1.b. wymagane jest zrealizowanie prac zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego, w zakresie tegoż warunku oraz w pozostałym zakresie warunku opisanego w punkcie I.1.b. - ocena w oparciu o dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie II.1.1 i II.1.3, c)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.c. wyszczególnione w punkcie II.1.1, d)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.d. wyszczególnionych w punkcie II.1.1. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów oraz w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia. II. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMIENIONYCH W PUNKCIE I. 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie I. 1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ 1.2.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie, 1.3.wykaz prac (zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego) wykonanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia w oznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY - WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, OŚWIADCZEŃ, INFORMACJI I WYKAZÓW 1. Oferta winna zawierać: 1.1.Wypełniony formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2.Wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe -- przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SiWZ, 1.4.Zaświadczenie SANEPID-u (pozytywna opinia) potwierdzające, że świadczenie usług pralniczych bielizny i odzieży szpitalnej - zakaźnej, jest zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.XI.2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U.06.213.1568), 1.5. wykaz preparatów stosowanych do prania i dezynfekcji, 1.6.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie II ogłoszenia, 1.7. Pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie II.1.2. (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 1.8. Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul.Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.oo do 14.oo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul.Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.