eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługa PRANIA (WRAZ Z DEZYNFEKCJĄ) ORAZ NAPRAWY BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ kod CPV93100000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho, 93150000-4 usługi prasowania, 93930000-6 usługi krawieckie, 93110000-2 usługi odbierania prania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Gdańsk: usługa PRANIA (WRAZ Z DEZYNFEKCJĄ) ORAZ NAPRAWY BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ kod CPV: 93100000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho, 93150000-4 usługi prasowania, 93930000-6 usługi krawieckie, 93110000-2 usługi odbierania prania
Numer ogłoszenia: 203581 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 5963 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul. Smoluchowskiego, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, fax 058 3444440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa PRANIA (WRAZ Z DEZYNFEKCJĄ) ORAZ NAPRAWY BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ kod CPV: 93100000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho, 93150000-4 usługi prasowania, 93930000-6 usługi krawieckie, 93110000-2 usługi odbierania prania dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na: a) praniu wodnym (wraz z dezynfekcją) , maglowaniu i prasowaniu po procesie prania oraz konfekcjonowaniu niżej wymienionego asortymentu (kod CPV: 93100000-9 usługi prania, 93150000-4 usługi prasowania). Pranie wraz z dezynfekcją : 1.Poszwy: 19 008 szt. 2. Prześcieradła duże ok.180 cm x 240 cm: 19 255 szt. 3. Prześcieradło małe ok. 180 cm x 100 cm: 3 398 szt. 4. Poszewki: 20 057 szt. 5. Poszewki małe (jasiek): 620 szt. 6. Podkłady: 12 192 szt. 7. Ścierki do naczyń: 6 502 szt. 8. Ręczniki frotte: 10 777 szt. 9. bluzy do piżamy: 4 734 szt. 10. spodnie do piżamy: 2 912 szt. 11. Kaftaniki, śpiochy: 856 szt. 12. Pieluchy: 52 szt. 13. Fartuchy: 3 046 szt. 14. bluzy lekarskie: 2 712 szt. 15. spodnie lekarskie: 1 051 szt. 16. spódnica lekarska:1 111 szt. 17. Inna bielizna szpitalna różna: 1 623,85 kg, 18. Czyszczenie chemiczne koców wraz z dezynfekcją: 590 szt. 19. Czyszczenie chemiczne peleryn wraz z dezynfekcją: 5 szt. Pozostała różna bielizna szpitalna (pozycja nr 17) obejmuje: szlafroki, koszule nocne, podkoszulki, swetry, worki na ubrania, worki na bieliznę, worki na sztućce, pokrowce na materace, poduszki, kołdry, serwetki zabiegowe, firany, zasłony, parawany, podkłady podgumowane, obrusy, mopy i ewentualnie inna bielizna i odzież. b)czyszczeniu koców i peleryn z jednoczesną dezynfekcją (kod CPV: 93100000-9 usługi czyszczenia na sucho), c)naprawie uszkodzeń (szycie, cerowanie, przyszywanie guzików) wyżej wymienionego asortymentu (kod CPV: 93930000-6 usługi krawieckie), d)odbiorze brudnej bielizny i odzieży z siedziby Zamawiającego do pralni oraz dostarczaniu wypranej bielizny i odzieży do siedziby Zamawiającego (kod CPV: 93110000-2 usługi odbierania prania). 2.Do dezynfekcji Wykonawca ma obowiązek stosować preparaty o szerokim spektrum działania (bakterie łącznie z prątkiem gruźlicy, wirusy i grzyby), zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych i ustawą o produktach biobójczych. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie dokumenty wymagane (zgodnie z ustawą) dla danego środka dezynfekcyjnego, który wykorzystuje do realizacji usługi. 3.Wykonawca ma obowiązek używać do wykonywania usługi wyłącznie środków piorących zgodnie z polskimi normami, posiadających stosowne atesty wymagane prawem. Wykonawca na żądania Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić stosowne atesty (wymagane prawem) na środki piorące używane przy wykonaniu usługi. 4.Termin realizacji usługi wynosi 24 godziny licząc od momentu odbioru wyżej wymienionego asortymentu od Zamawiającego, do momentu dostarczenia Zamawiającemu wypranej bielizny i odzieży. 5.Wykonawca przyjmuje brudną bieliznę i odzież wymienione w punkcie 1.a pozycja od 1 - 16 oraz pozycja 18 i 19 liczoną w sztukach. Pozycję nr 17 przyjmuje w sztukach i kilogramach. Ilość sztuk i waga partii odebranej odnotowana zostaje na dowodzie przyjęcia wraz z podaniem terminu wykonania usługi. 6.Składane przez Zamawiającego reklamacje jakościowe oraz wynikające z różnic ilościowych Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć w ciągu 2 dni. 7.Wyżej wymieniony asortyment Wykonawca codziennie (w dni robocze) odbiera z siedziby Zamawiającego i dostarcza do siedziby Zamawiającego. Odbiór brudnej bielizny i odzieży będzie się odbywał z siedziby Zamawiającego w Gdańsku (ul. Smoluchowskiego 18) w godz. 10 - 13 z możliwością dostarczenia w tym czasie części bielizny i odzieży czystej. Dostawa główna bielizny i odzieży czystej do punktu obrotu bielizną czystą odbywać się będzie nie później niż do godz. 13:30. 8.Naprawa bielizny i odzieży odbywać się będzie na bieżąco po wypraniu danej partii. 9.Z uwagi na szacunkowe określenie ilości asortymentu przeznaczonego do prania, może ona ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00-9, 93.15.00.00-4, 93.93.00.00-6, 93.11.00.00-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 89150 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o., ul.Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 89150,38
  • Oferta z najniższą ceną: 89150,38 / oferta z najwyższą ceną: 113289,40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.