eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów do siedziby Urzędu Skarbowego w Chorzowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Chorzów: Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów do siedziby Urzędu Skarbowego w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 59595 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38415 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chorzowie, ul. Armii Krajowej 5, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497311, 312, faks 032 2464743.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów do siedziby Urzędu Skarbowego w Chorzowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów do siedziby Urzędu Skarbowego w Chorzowie zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiący zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Podane w załączniku 1 do niniejszej SIWZ nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Równoważność w tym przypadku oznacza, że przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego nie gorsze i nie lepsze. Za produkt równoważny zostanie uznana kaseta z tonerem Toner, która odpowiada parametrom drukowania kolor y wkładów drukujących,technologia druku, wydajność wkładów), zgodnie ze wskazanymi normami. Na tej podstawie Zamawiający oceni czy oferty przedstawiające produkty różniące się między sobą mają charakter ofert równoważnych. Jeżeli wykonawca składa ofertę równoważną musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie zawierającą, co najmniej jego nazwę i parametry techniczne oraz dołączyć raport testów wydajności według normy ISOIEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISOIEC 19798 dla tonerów kolorowych. 3.Raport należy sporządzić w języku polskim. Raport winien zawierać co najmniej średnią ilość wydruków, odchylenie standardowe, poziom ufności 90%, datę testowania, liczbę testowanych kaset, liczbę kaset użytych do obliczeń, tryb drukowania, ilość badanych drukarek, orientację podawania papieru, wersję strony testowej, kody partii testowanych wkładów, numery seryjne mechanizmów, temperaturę w oC, wilgotność, informacje czy stosowano procedurę wstrząsania przy niskim poziomie tonera, o użytym nośniku, o formacie papieru, o systemie operacyjnym, o stosowanej aplikacji. 4.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie fabrykowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie fabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów nieużywane 5.Materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy nowo wytworzony w całości i nie regenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów; 6.Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stany zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania zamawiającego bez zmiany ceny. 7.Miejscem dostaw jest Magazyn Zamawiającego, znajdujący się w jego siedzibie w Chorzowie przy ul. Armii Krajowej 5. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do Magazynu Zamawiającego przez pracowników Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku braku zapewnienia przez Wykonawcę pracowników do rozładunku przedmiotu zamówienia do Magazynu Zamawiającego, nastąpi odmowa przyjęcia dostawy. Zamawiający nie dysponuje pracownikami fizycznymi do rozładunku. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku 1. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 20% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza 9.Dostawy będą realizowane na podstawie zleceń Zamawiającego 10.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać własnym transportem i na własny koszt przedmiot umowy do siedziby zamawiającego. 11.Zamawiający w zleceniu wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość 12.Wykonawca gwarantuje stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia niektórych pozycji wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 1 w całości lub w części. 14.Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 15.Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w Rozdziale XV. 16.Nazwa i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych ( CPV ) 30125100-2 Wkłady barwiące, 30192113-6 Wkłady drukujące, 30192300-4 Taśmy barwiące..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MTL SYSTEM Tomasz Lachowicz, 50-203 Wrocław, ul Dmowskiego 15, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153992,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53516,07

  • Oferta z najniższą ceną: 30464,64 / Oferta z najwyższą ceną: 194373,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.