eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby ANR OT w Rzeszowie oraz do Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem ANR OT Rzeszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Rzeszów: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby ANR OT w Rzeszowie oraz do Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem ANR OT Rzeszów
Numer ogłoszenia: 59592 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie , ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 853 78 00, faks 17 853 78 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby ANR OT w Rzeszowie oraz do Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem ANR OT Rzeszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, drukarek kolorowych, urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby: ANR OT w Rzeszowie, ul. 8 Marca 13. oraz do Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Kielcach, ul. Targowa 18 i Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Krakowie, ul. Lubicz 25, w formie 3 odrębnych zadań częściowych: I - materiały eksploatacyjne do drukarek; II - materiały eksploatacyjne do drukarek kolorowych; III - materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2, 3 ,4 do SIWZ. Wymaganie techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1). W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych towar musi być fabrycznie nowy opatrzony znakiem firmowym producenta. Fabrycznie nowy towar w tym przypadku oznacza: produkt wykonany z nowych elementów (m.in. nowa obudowa, nowe bębny, nowe wałki optyczne, nowe listwy zgarniające, nowe elementy uszczelniające) bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, kodem lub symbolem produktu, pojemnością, modelem sprzętu, do którego materiał eksploatacyjny jest przeznaczony i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem. Oferowany materiał eksploatacyjny musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami do których został przeznaczony (m.in. musi posiadać zamontowany przez producenta oryginalny układ elektroniczny (chip), którego funkcjonalność umożliwia pełną i prawidłową współpracę z oprogramowaniem sterującym urządzenia, np. zlicza wydrukowane strony, umożliwia sterowanie jakością wydruku, informuje o stanie materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu). Chip jest wymagany w materiałach eksploatacyjnych, jeżeli jego zastosowanie umożliwia producent urządzenia. Zamawiający nie uzna za towar fabrycznie nowy wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, jedynie wyczyszczonego przed ponownym napełnieniem lub wykonanego z zastosowaniem elementów używanych. Zamawiający oprócz produktów oryginalnych dopuszcza dostarczenie tonerów prefabrykowanych, wymagana jest jednak wymiana podstawowych elementów drukujących - wałka optycznego, listwy zgarniającej, elementów uszczelniających. Produkt prefabrykowany spełniający powyższe wymagania będzie uznany przez Zamawiającego jako produkt równoważny. 2). Zamawiający wymaga zaoferowania produktów oryginalnych tzn. wyprodukowanych przez producenta, do którego dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. 3). Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, przez które rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera/tuszu, wydajność i jakość wydruku, chip o którym mowa w ust. 3 pkt 1) niniejszego rozdziału, w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 4). W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych (produktów) równoważnych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych) poprzez załączenie do oferty kopii dokumentu wystawionego przez producenta urządzenia lub jego uprawnionego przedstawiciela, dopuszczającego (rekomendującego) stosowanie w urządzeniu zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (produktu) równoważnego wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę w przypadku, gdy dany dokument jest wystawiony w języku obcym, 5). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy dostarczyć dokument potwierdzający zgodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych z normą ISO/IEC 19752 (dołączenie deklaracji wydajności wykonanych zgodnie z aneksem D tej normy). 6). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy dostarczyć raport potwierdzający wykonanie badań wydajności zawierających numer raportu oraz datę wykonania z podaniem metody badawczej. Metoda badawcza powinna być potwierdzona przez niezależne laboratorium badawcze uprawnione do prowadzenia prac badawczych (ze względu na doświadczenie, profil prowadzonej działalności, posiadane akredytacje). 7). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy wpisać nazwę producenta i kod (symbol) produktu w miejscach w kolumnie nr 3 formularza cenowego - załącznik Nr 2, 3, 4 do SIWZ. 8). W procesie produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie mogą być naruszone prawa patentowe producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset. 9). Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 10). Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostawy do siedziby Zamawiającego. 11). Materiały eksploatacyjne muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt: znak firmowy producenta, kod (symbol) produktu, pojemność, model sprzętu do którego materiał jest przeznaczony oraz datę ważności. 12). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia sprzętu spowodowane użyciem przez Zamawiającego zaoferowanych i dostarczonych materiałów eksploatacyjnych i będzie zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. 13). Jeżeli na skutek awarii sprzętu będącej wynikiem zastosowania zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone prawa gwarancyjne, wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia obowiązków gwaranta przez pozostały okres na jaki została udzielona gwarancja przez producenta urządzenia i na warunkach określonych przez producenta. W przypadku wątpliwości co do jakości druku, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania prób drukowania poprzez wydrukowanie stron testowych poddanie ich ocenie wzrokowej i porównanie z wydrukiem z zastosowaniem produktów oryginalnych tzn. wyprodukowanych przez producenta sprzętu. Jeżeli próba wypadnie negatywnie Wykonawca niezwłocznie wymieni zaoferowany produkt. Jeżeli po dwóch negatywnych wymianach materiały eksploatacyjne w dalszym ciągi nie przejdą próby drukowania to będzie to stanowiło podstawę do rozwiązania umowy. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał przedmiot zamówienia w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia, w ilości wskazanej przez Zamawiającego do jednej z siedzib wskazanych przez zamawiającego, tj: - ANR OT w Rzeszowie, ul. 8 Marca 13. - Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Kielcach, ul. Targowa 18. - Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Krakowie, ul. Lubicz 25. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i fabrycznie nowy. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 30125100-2. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik Nr 11 do specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz na podstawie wypełnionego przez oferenta wykazu wykonanych lub wykonywanych co najmniej 2 dostaw artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych na łączną wartość powyżej 150 000 PLN, zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich 3 lata, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy to w tym okresie. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest oświadczenie złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i dołączone dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych (produktów) równoważnych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych) poprzez załączenie do oferty kopii dokumentu wystawionego przez producenta urządzenia lub jego uprawnionego przedstawiciela, dopuszczającego (rekomendującego) stosowanie w urządzeniu zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (produktu) równoważnego wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę w przypadku, gdy dany dokument jest wystawiony w języku obcym, W przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy dostarczyć dokument potwierdzający zgodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych z normą ISO/IEC 19752 (dołączenie deklaracji wydajności wykonanych zgodnie z aneksem D tej normy). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy dostarczyć raport potwierdzający wykonanie badań wydajności zawierających numer raportu oraz datę wykonania z podaniem metody badawczej. Metoda badawcza powinna być potwierdzona przez niezależne laboratorium badawcze uprawnione do prowadzenia prac badawczych (ze względu na doświadczenie, profil prowadzonej działalności, posiadane akredytacje).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełnione i podpisane Formularze cenowe z wykorzystaniem wzoru - załączniki Nr 2, 3, 4 do SIWZ - w zależności od ilości części na, które wykonawca składa ofertę. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 5 do SIWZ. 4) Oświadczenie o posiadaniu serwisu lub współpracy z serwisem którego pracownicy posiadają udokumentowane kwalifikacje do naprawy co najmniej 70% wymienionego w specyfikacji sprzętu. Kwalifikacje powinny być udokumentowane (kursy, szkolenia, autoryzacja), oraz oświadczenie ze serwis zobowiązuje się naprawić wadliwy sprzęt, jeżeli uszkodzenie spowodowane było użyciem przez Zamawiającego zaoferowanych i dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, do 48 godzin lub zapewni sprzęt zamienny na czas naprawy - załącznik Nr 8 do SIWZ. 5) Oświadczenie, że Wykonawca przynajmniej raz do roku dokona bezpłatnego czyszczenia sprzętu używającego zaoferowanych i dostarczonych materiałów eksploatacyjnych - załącznik Nr 9 do SIWZ. 6) Zobowiązanie Wykonawcy do bezpłatnego odbioru odpadów (zużyte materiały eksploatacyjne), oraz kopia zezwolenia uprawnionego organu na skup, zbiórkę odpadów oraz zobowiązanie do wystawienia karty Przekazania Odpadu - załącznik Nr 10 do SIWZ. 7) Brak oświadczeń z pkt 4 ,5 i 6 nie będzie przyczyną odrzucenia oferty, jednak oświadczenia te będą brane pod uwagę przy ocenie oferty. 8) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 5. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 6, 6a. (dokumentem, o którym mowa powyżej jest także wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o której mowa w ustawie z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej - t. jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 220, poz. 1447 ze zm.). W celu wykazania, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - z wykorzystanie wzoru - załącznik Nr 7. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale 5 ust. 1 niniejszej specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale 5 ust. 3 niniejszej specyfikacji, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w rozdziale 6 ust. 2 pkt 1) i 2) niniejszej specyfikacji dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) Wszystkie dokumenty składane w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w rozdziale 6 ust. 3 niniejszej specyfikacji, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszej specyfikacji. 7) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 8) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 9) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnego co do treści i formy dokumentów. 10) Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania, stanowi podstawę do wykluczenia z postępowania. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze - zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych (konsorcja/spółki cywilne). 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zostanie zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, winno być dołączone do oferty. 4) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w rozdziale: 6 ust. 2 pkt 1, 2 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - z wykorzystaniem wzorów formularzy dotyczących zobowiązań - załącznik Nr 7A do SIWZ. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. 1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2) Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, wykonawca wydziela lub oznacza w wybrane przez siebie sposób. 3) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, z późn. zm.) poprzez tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - posiadanie serwisu - 20
  • 3 - bezpłatne czyszczenie sprzętu - 5
  • 4 - odbiór odpadów (zużytuch materiałów eksploatacyjnych) - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 11 do niniejszej specyfikacji, będącym jej integralną częścią. Zmiany zawartej umowy dopuszcza się w przypadkach określonych w §1 ust. 4 , §2 ust. 3 i §3 ust. 3 i 4 projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów pokój nr 2 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek - szczegółowy zakres zadania określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek kolorowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek kolorowych - szczegółowy zakres zadania określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych - szczegółowy zakres zadania określa załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.