eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby ANR OT w Rzeszowie oraz do Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem ANR OT Rzeszów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Rzeszów: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby ANR OT w Rzeszowie oraz do Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem ANR OT Rzeszów
Numer ogłoszenia: 119974 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59592 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 853 78 00, faks 17 853 78 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby ANR OT w Rzeszowie oraz do Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem ANR OT Rzeszów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, drukarek kolorowych, urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby: ANR OT w Rzeszowie, ul. 8 Marca 13. oraz do Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Kielcach, ul. Targowa 18 i Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Krakowie, ul. Lubicz 25, w formie 3 odrębnych zadań częściowych: I - materiały eksploatacyjne do drukarek; II - materiały eksploatacyjne do drukarek kolorowych; III - materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2, 3 ,4 do SIWZ. Wymaganie techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1). W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych towar musi być fabrycznie nowy opatrzony znakiem firmowym producenta. Fabrycznie nowy towar w tym przypadku oznacza: produkt wykonany z nowych elementów (m.in. nowa obudowa, nowe bębny, nowe wałki optyczne, nowe listwy zgarniające, nowe elementy uszczelniające) bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, kodem lub symbolem produktu, pojemnością, modelem sprzętu, do którego materiał eksploatacyjny jest przeznaczony i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem. Oferowany materiał eksploatacyjny musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami do których został przeznaczony (m.in. musi posiadać zamontowany przez producenta oryginalny układ elektroniczny (chip), którego funkcjonalność umożliwia pełną i prawidłową współpracę z oprogramowaniem sterującym urządzenia, np. zlicza wydrukowane strony, umożliwia sterowanie jakością wydruku, informuje o stanie materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu). Chip jest wymagany w materiałach eksploatacyjnych, jeżeli jego zastosowanie umożliwia producent urządzenia. Zamawiający nie uzna za towar fabrycznie nowy wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, jedynie wyczyszczonego przed ponownym napełnieniem lub wykonanego z zastosowaniem elementów używanych. Zamawiający oprócz produktów oryginalnych dopuszcza dostarczenie tonerów prefabrykowanych, wymagana jest jednak wymiana podstawowych elementów drukujących - wałka optycznego, listwy zgarniającej, elementów uszczelniających. Produkt prefabrykowany spełniający powyższe wymagania będzie uznany przez Zamawiającego jako produkt równoważny. 2). Zamawiający wymaga zaoferowania produktów oryginalnych tzn. wyprodukowanych przez producenta, do którego dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. 3). Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, przez które rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera/tuszu, wydajność i jakość wydruku, chip o którym mowa w ust. 3 pkt 1) niniejszego rozdziału, w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 4). W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych (produktów) równoważnych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek, drukarek kolorowych i urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych) poprzez załączenie do oferty kopii dokumentu wystawionego przez producenta urządzenia lub jego uprawnionego przedstawiciela, dopuszczającego (rekomendującego) stosowanie w urządzeniu zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (produktu) równoważnego wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę w przypadku, gdy dany dokument jest wystawiony w języku obcym, 5). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy dostarczyć dokument potwierdzający zgodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych z normą ISO/IEC 19752 (dołączenie deklaracji wydajności wykonanych zgodnie z aneksem D tej normy). 6). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy dostarczyć raport potwierdzający wykonanie badań wydajności zawierających numer raportu oraz datę wykonania z podaniem metody badawczej. Metoda badawcza powinna być potwierdzona przez niezależne laboratorium badawcze uprawnione do prowadzenia prac badawczych (ze względu na doświadczenie, profil prowadzonej działalności, posiadane akredytacje). 7). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy wpisać nazwę producenta i kod (symbol) produktu w miejscach w kolumnie nr 3 formularza cenowego - załącznik Nr 2, 3, 4 do SIWZ. 8). W procesie produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie mogą być naruszone prawa patentowe producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset. 9). Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 10). Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostawy do siedziby Zamawiającego. 11). Materiały eksploatacyjne muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt: znak firmowy producenta, kod (symbol) produktu, pojemność, model sprzętu do którego materiał jest przeznaczony oraz datę ważności. 12). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkodzenia sprzętu spowodowane użyciem przez Zamawiającego zaoferowanych i dostarczonych materiałów eksploatacyjnych i będzie zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. 13). Jeżeli na skutek awarii sprzętu będącej wynikiem zastosowania zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone prawa gwarancyjne, wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia obowiązków gwaranta przez pozostały okres na jaki została udzielona gwarancja przez producenta urządzenia i na warunkach określonych przez producenta. W przypadku wątpliwości co do jakości druku, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania prób drukowania poprzez wydrukowanie stron testowych poddanie ich ocenie wzrokowej i porównanie z wydrukiem z zastosowaniem produktów oryginalnych tzn. wyprodukowanych przez producenta sprzętu. Jeżeli próba wypadnie negatywnie Wykonawca niezwłocznie wymieni zaoferowany produkt. Jeżeli po dwóch negatywnych wymianach materiały eksploatacyjne w dalszym ciągi nie przejdą próby drukowania to będzie to stanowiło podstawę do rozwiązania umowy. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał przedmiot zamówienia w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia, w ilości wskazanej przez Zamawiającego do jednej z siedzib wskazanych przez zamawiającego, tj: - ANR OT w Rzeszowie, ul. 8 Marca 13. - Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Kielcach, ul. Targowa 18. - Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Krakowie, ul. Lubicz 25. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i fabrycznie nowy. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 30125100-2. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik Nr 11 do specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pryzmat Rzeszów Sp. z o.o., ul. T. Rejtana 31F, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72068,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54600,93

  • Oferta z najniższą ceną: 22909,98 / Oferta z najwyższą ceną: 54600,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek kolorowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pryzmat Rzeszów sp. z o.o., ul. T. Rejtana 31F, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57619,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71988,21

  • Oferta z najniższą ceną: 35251,45 / Oferta z najwyższą ceną: 88541,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4631,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5630,35

  • Oferta z najniższą ceną: 3199,28 / Oferta z najwyższą ceną: 5630,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.