eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Zgierz: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 59335 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19145 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wykonanie następujących prac: 1) demontaż zestawów szybowych w oknach na parterze budynku; 2) demontaż istniejących drzwi zewnętrznych; 3) demontaż istniejących krat okiennych i parapetów zewnętrznych; 4) demontaż istniejących rynien dachowych i rur spustowych; 5) demontaż istniejącej instalacji odgromowej; 6) demontaż istniejących tablic informacyjnych i innych elementów, które nie mogą być zakryte w wyniku prac termo modernizacyjnych; 7) demontaż opraw oświetleniowych; 8) demontaż istniejącej nawierzchni wzdłuż ścian zewnętrznych budynku; 9) montaż: nowych zestawów szybowych w oknach na parterze budynku, nowych drzwi zewnętrznych oraz nowych parapetów zewnętrznych; 10) remont zadaszenia nad wejściem głównym oraz wymurowanie ścianki ekspozycyjnej przy wejściu głównym; 11) wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej ścian fundamentów; 12) ocieplenie ścian fundamentowych oraz ścian zewnętrznych budynku; 13) przedłużenie okapu dachu głównego; 14) ocieplenie i wykonanie nowego pokrycia stropodachu dachu głównego; 15) ocieplenie i wykonanie nowego pokrycia stropodachu dobudówki; 16) wykonanie nowej podbitki/podsufitki okapu; 17) montaż nowych obróbek blacharskich, nowych rynien dachowych i rur spustowych; 18) montaż nowych opraw oświetleniowych oraz zdjętych na czas prac budowlanych tablic informacyjnych itp.; 19) odtworzenie nawierzchni utwardzonej przy budynku; 20) remont instalacji odgromowej; 21) uporządkowanie terenu budynku i przywrócenie do stanu poprzedniego. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania prac budowlanych, uwzględnionych w dokumentacji projektowej, a wykonanych w I etapie termomodernizacji tj.: 1) remontu ogólnobudowlanego pomieszczenia kotłowni; 2) remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku; 3) remontu instalacji gazu w pomieszczeniu kotłowni - dot. podłączenia nowego kotła; 4) remontu technologii kotłowni - wymiany kotła, rozdzielaczy, naczynia wzbiorczego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1) w projekcie budowlano - wykonawczym docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia stropodachu, remontu pomieszczenia kotłowni w głównym budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Specjalnych im. Stefana Kopcińskiego w Aleksandrowie Łódzkim + informacja BIOZ- część Nr 1 załącznik Nr 9 do SIWZ; 2) w projekcie budowlano - wykonawczym remontu instalacji odgromowej + wytyczne podłączenia kotła gazowego w głównym budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Specjalnych im. Stefana Kopcińskiego w Aleksandrowie Łódzkim - część Nr 3 załącznik Nr 10 do SIWZ; 3) STWiOR - część 1 załącznik Nr 11 do SIWZ; 4) STWiOR - część 3 załącznik Nr 12 do SIWZ; 5) przedmiarach - załączniki Nr 13 i 14 do SIWZ 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno - budowlanego. 5. Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia należy wykonywać: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 18.00, w soboty od 7.00 do 14.00, w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników budynku, umożliwiając prawidłowe ich funkcjonowanie, gruz i inne odpady powstałe w wyniku wykonywania prac remontowych należy każdorazowo na bieżąco uprzątać z ciągów komunikacyjnych. Roboty budowlane o dużym natężeniu hałasu lub wibracji należy wykonywać w okresie trwania zajęć szkolnych (kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień) po godzinie 14.30. 6. Najpóźniej do dnia 01 kwietnia 2014 r. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy Harmonogram prac budowlanych sporządzony w oparciu o wykres Gantta, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram prac budowlanych musi przewidywać takie rozłożenie prac realizacji przedmiotu zamówienia, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową. 7. Najpóźniej w dniu 01 kwietnia 2014 r. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego kopii polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 250 000,00 zł, obowiązującej w terminie realizacji przedmiotu zamówienia. Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy OC stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy. 8. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne media potrzebne do realizacji niniejszej umowy i rozliczenie się z ich dostawcami. 9. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych dla potrzeb terenu budowy oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 10. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie całości prac objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PH - U GREGORY, Grzegorz Pachliński, ul. Mickiewicza 6c/2, 99-100 Łęczyca, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416102,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181225,43

  • Oferta z najniższą ceną: 181225,43 / Oferta z najwyższą ceną: 382530,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.