eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › konserwacja i bieżące utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego ulic miasta Płocka



Ogłoszenie z dnia 2006-11-22

POZYCJA 59281

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Płock: konserwacja i bieżące utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego ulic miasta Płocka Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg Jednostka Budżetowa w Płocku, do kontaktów: Izabela Cijarska, ul. Gradowskiego 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. (0-24) 364 01 20, fax (0-24) 367 19 10, e-mail: mzdplock@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): e-mail:mzdplock@wp.pl, www.mzd.ump.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja i bieżące utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego ulic miasta Płocka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: teren miasta Płocka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zawarcia umowy ramowej. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami. Maksymalna liczba wykonawców umowy ramowej: 3. Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: 4. Wartość umowy ramowej: Wartość bez VAT: 4000000 Waluta: PLN. Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: co 12 miesięcy w kwocie 1000000.00. 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacjii i bieżącego utrzymania oznakowania poziomego i pionowego ulic miasta Płocka w zakresie: konserwacjii i bieżącego utrzymania oznakowania pionowego objętego wynagrodzeniem ryczałtowym, oznakowanie poziome i pionowe ulic miasta Płocka nie objęte wynagrodzeniem ryczałtowym 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykazanie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum brutto 150000.00 zł, poświadczone dokumentem o należytym wykonaniu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: na terenie miasta Płocka 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Należy wykazać wykonanie co najmniej jednej usługi o wartości minimum 150 000,00 zł brutto. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (Lidera konsorcjum), 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik (lider konsorcjum), 4) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie, 5) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pozostałe warunki wykonawcy mogą spełniać w sumie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez komisję przetargową w systemie spełnia/ nie spełnia. Ocena nie spełnia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 2-4 muszą być złożone przez każdy podmiot. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla pełnomocnika (lidera konsorcjum), udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2004 r., Nr 253, poz. 2532 ze zm.). 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na zał. Nr 3 do SIWZ. Należy wykazać wykonanie co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 150 000,00 zł brutto. 8. Zestawienie wartości usług i wykaz stawek i narzutów na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 9. Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 10. Kosztorysy ofertowe (jednostkowe), tj. wypełnione kosztorysy nakładcze stanowiące Rozdział V SIWZ. 11. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący Rozdział IV SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.ump.pl/. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w przypadku pobrania SIWZ od Zamawiającego - gotówka w kasie MZD w Płocku. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.12.2006, godzina 10:10, siedziba MZD Płock, pokój 121.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.