eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego 5 Zadań.



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Nowy Wiśnicz: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego 5 Zadań.
Numer ogłoszenia: 59180 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, faks 014 6108481.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego 5 Zadań..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w okresie od dnia 03 marzec do dnia 30 kwietnia 2010 roku i od 01 października do 31 grudnia 2010 roku, związanych z zimowym utrzymaniem dróg - 5 zadań tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, - prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury, - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy, - posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających i soli, - pełnienie dyżurów. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonywanie usług komunalnych w okresie od dnia 01 stycznia do dnia 30 kwietnia 2010 roku i od 01 października do 31 grudnia 2010 roku, polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych leżących na terenie powiatu bocheńskiego wg podziału na rejony opisane w załączniku nr 7 i 8. Wykonywanie usługi zimowego utrzymania polega w szczególności na: - odśnieżaniu dróg - posypywaniu dróg mieszanką (materiał uszorstniającą 75% + sól 25%). - wywozie śniegu z ulic leżących w ciągach dróg powiatowych w razie potrzeby Utrzymanie zimowe dróg. Zasady realizacji zamówienia:. Utrzymanie zimowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Bocheńskiego obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy, zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym: - odśnieżanie całej szerokości drogi, zatok autobusowych i utrzymanie stałej przejezdności - usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i środków powodujących szorstkość nawierzchni, - odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odśnieżania mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów, - posypanie piaskiem lub innym właściwym środkiem powodującym szorstkość, nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu (na wniosek Zamawiającego drogi mogą być posypywane żużlem), - posypanie i likwidowanie śliskości na odcinkach dróg ze zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi - ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, przez ręczne posypywanie środkami chemicznymi i środkami powodującymi szorstkość (w przypadku utrudnionego podjazdu posypywarek)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rejon I - Gmina Drwinia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Kółek Rolniczych, Drwinia 209, 32-709 Drwinia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23274,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23274,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23274,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23274,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Rejon II - Gminy Bochnia, Rzezawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • R-BUD Firma Usługowo - Transportowo - Handlowa Ryszard Birkowski, Zawada 86, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80621,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80621,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80621,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80621,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Rejon III - Gminy Nowy Wiśnicz, Lipnica Murowana

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDDRÓG Usługi Budowy i Modernizacji Dróg Łagosz - sp. jawna, Drużków Pusty 13, 32-862 Porąbka Iwkowska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47098,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47098,19

  • Oferta z najniższą ceną: 47098,19 / Oferta z najwyższą ceną: 47098,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Rejon IV - Gminy Trzciana, Żegocina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDDRÓG Usługi Budowy i Modernizacji Dróg Łagosz - sp. jawna, Drużków Pusty 13, 32-862 Porąbka Iwkowska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45612,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45612,17

  • Oferta z najniższą ceną: 45612,17 / Oferta z najwyższą ceną: 45612,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Rejon IV - Gminy Trzciana, Żegocina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Gminy Łapanów Gminny Zakład Komunalny, Kobylec 64 A, 32-740 Łapanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30080,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: W przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Uzasadnienie faktyczne: - zakres robót uzupełniających został przewidziany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego, - dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w siwz, - zadanie wykonane będzie ze względu na trudne warunki atmosferyczne, duże opady śniegu i związaną z nimi śliską nawierzchnią, która zagraża użytkownikom dróg, oraz zaistnieniu możliwości po stronie zamawiającego polegającej na pozyskaniu dodatkowych środków finansowych, a tym samym zaistnienia możliwości kontynuacji zamówienia opisanego w siwz, - realizować zadanie może ten sam wykonawca według tej samej technologii, jak opisana w siwz dla zamówienia podstawowego). Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych istnieje możliwość udzielenie zamówienia zgodnie z przepisami, oraz powołując się na umowy z wykonawcami nr PZD 2222/113/2009, 2222/114/2009, 2222/115/2009, 2222/116/2009 - § 5 Zamówienia uzupełniające

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.