eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Ochrona i zabezpieczenie krytej p³ywalni GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w zakresie ratownictwa wodnego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-07-19



Og³oszenie nr 591748-N-2018 z dnia 2018-07-19 r.

Gminny O¶rodek Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach: Ochrona i zabezpieczenie krytej p³ywalni GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w zakresie ratownictwa wodnego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny O¶rodek Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach, krajowy numer identyfikacyjny 24073141000000, ul. ul. Bogumiñska  31 , 44350   Gorzyce, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 609 042 223, e-mail nautica@gorzyce.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.nautica-gorzyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1241

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1241


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest sk³adanie ofert w formie pisemnej. Oferty nale¿y sk³adaæ osobi¶cie w siedzibie zamawiaj±cego, przes³aæ poczta lub kurierem.
Adres:
GOTSiR Nautica w Gorzycach, 44-350 Gorzyce, ul. Bogumiñska 31


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona i zabezpieczenie krytej p³ywalni GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w zakresie ratownictwa wodnego
Numer referencyjny: GOTSIR.0763.27.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zabezpieczenie ratownicze p³ywalni GOTSiR NAUTICA w Gorzycach przy ul. Bogumiñskiej 31 (44-350 Gorzyce) , na któr± sk³adaj± siê: - basen p³ywacki - wymiary 25 m x 12,5 m, g³êboko¶æ od 1 do 2 m, 6 torów, - basen rekreacyjny - wymiary 12,5 x 6 m, g³êboko¶æ od 0,1 do 1,0 m, - zje¿d¿alnia - d³ugo¶æ 63 metry, ró¿nica poziomów 5 metrów - JACUZZI - cztery okr±g³e wanny spa, w tym dwie z sol± z K³odawy, ka¿da przeznaczona dla 6 osób, - tunel wodny - bicze ¶cienne i denne, parasol, armatki, kaskada, - grota solna - kameralna grota dla czterech osób. - widownia dla 145 osób. Godziny otwarcia p³ywalni. P³ywalnia jest czynna od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 7:00 do 22:00, w soboty, niedziele i ¶wiêta w godz. od 9:00 do 21:00, w Wielk± Sobotê w godz. od 9:00 do 17:00, w Poniedzia³ek Wielkanocny od 12:00 do 21:00, w Bo¿e Cia³o w godz. od 12:00 do 21:00, w Sylwestra (31.12) w godz. od 7:00 do 14:00. P³ywalnia jest nieczynna w: Nowy Rok (01.01), w Wielkanoc (niedziela), Wszystkich ¦wiêtych (01.11), Wigiliê (24.12), Bo¿e Narodzenie (25.12). Planowana liczba godzin roboczych 25819. Powy¿sze godziny funkcjonowania obiektu mog± byæ modyfikowane w ka¿dym czasie w zale¿no¶ci od szczególnych potrzeb zamawiaj±cego. Szacunkowa ilo¶æ godzin pracy p³ywalni zosta³a wyliczona na potrzeby ustalenia ceny i mo¿e ulec zmianie w szczególno¶ci w przypadku przerwy w funkcjonowaniu obiektu spowodowanej wymaganiami technologicznymi, modernizacj±, remontem lub awari±, a tak¿e zmian± godzin pracy obiektu. Szacunkowa ilo¶æ godzin nie mo¿e stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ, co do ilo¶ci faktycznie zleconych przez zamawiaj±cego w toku realizacji umowy. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ ratowników pe³ni±cych dy¿ur w ilo¶ci zgodnej z przepisami rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagañ dotycz±cych liczby ratowników wodnych zapewniaj±cych sta³± kontrolê wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108 ze zm.) jednak nie mniejsz± ni¿ trzech ratowników w godzinach popo³udniowych (od godz. 15:00 do godz. 22:00) od poniedzia³ku do pi±tku oraz nie mniejsz± ni¿ trzech ratowników w godzinach otwarcia p³ywalni w soboty, niedziele i indywidualnie ustalan± w ¶wiêta.

II.5) G³ówny kod CPV: 75.25.20.00 - S³u¿by ratownicze
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-08-26   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-08-26 2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie podmioty uprawnione do wykonywania ratownictwa wodnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 656 z pó¼n. zm.). Uwaga: Warunek ten wykonawca musi potwierdziæ samodzielnie, czyli wykazaæ ¿e posiada on [nie kto inny] uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej. Wykonawca nie mo¿e powo³ywaæ siê na zasoby podmiotów trzecich.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Za minimalny poziom zdolno¶ci uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcê, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 z³, lub dla walut obcych na kwotê w wysoko¶ci równowa¿nej liczonej wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³oszonego przez NBP obowi±zuj±cego w dniu, w którym zamieszczone zosta³o og³oszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Za minimalny poziom zdolno¶ci uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcê, ¿e: a) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie w zakresie wykonywania us³ug objêtych zamówieniem, tj. wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje, w okresie trzech ostatnich lat przed up³ywem terminu do sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie us³ugi zrealizowane lub realizowane na p³ywalniach i k±pieliskach, nieprzerwanie przez okres minimum 3 miesiêcy, w tym ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e wykazane us³ugi zosta³y wykonane (lub s± wykonywane) nale¿ycie, UWAGA Równowarto¶æ w z³otych zadañ rozliczanych w walutach obcych zostanie okre¶lona wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³oszonego przez NBP obowi±zuj±cego w dniu, w którym og³oszenie o niniejszym postêpowaniu zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia w zakresie ratownictwa wodnego (co najmniej 5 osób) zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 656 z pó¼n.zm.) Je¿eli Wykonawca dysponuje osob±, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazaæ, ¿e osoba ta legitymuje siê kwalifikacjami odpowiadaj±cymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, je¶li takie w tym kraju obowi±zuj± z uwzglêdnieniem prawa do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia z dnia 22.grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016 poz. 65 ze zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Decyzja w³a¶ciwego ministra wyra¿aj±ca zgodê na wykonywanie us³ug w zakresie ratownictwa wodnego zgodnie z ustaw± o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (t.j. Dz.U. z 2016 r.poz. 656 z pó¼n. zm) Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - wg za³±cznika nr 5 do SIWZ, w zakresie okre¶lonym w pkt 5.2 3). lit. a). Dowodami potwierdzaj±cymi czy us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty s±: - po¶wiadczenie, ¿e us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty (np. referencje ), - inne dokumenty - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa powy¿ej. Je¿eli Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania po¶wiadczenia. W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz wykonanych us³ug lub dowody potwierdzaj±ce czy us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, lub gdy z po¶wiadczenia albo z innego dokumentu wynika, ¿e zamówienie nie zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego us³ugi by³y lub mia³y zostaæ wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu. O¶wiadczenie o posiadaniu odpowiednich uprawnieñ osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - wg za³±cznika nr 6 do SIWZ. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego w pkt 5.2 2). SIWZ. Dokument(-y) - je¿eli dotyczy, np. zobowi±zanie podmiotów na zasobach których Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona bêdzie polega³ w trybie art. 22a "uPzp", do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z tre¶ci których musi wynikaæ w szczególno¶ci: 1. zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3. zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4. czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, przed ustalon± dat± podpisania umowy, ma obowi±zek przedstawiæ kopie potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuj±cych dokumentów ratowników: - aktualne uprawnienia zawodowe (uprawnienia ratownika wodnego i ukoñczonego kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy)- aktualne badania lekarskie, - aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. przed³o¿yæ umowê reguluj±c± wzajemn± wspó³pracê, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli dotyczy, wskazaæ osobê(by), która bêdzie podpisywaæ umowê oraz przed³o¿yæ dokument uprawniaj±cy osobê(by) wskazan± do podpisania umowy, o ile nie wynika to ze z³o¿onych wraz z ofert± dokumentów - je¿eli dotyczy. UWAGA 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2f "uPzp": Je¿eli oka¿e siê to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów. 2. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych warunków udzia³u lub podstaw do wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017. 570 t.j. ze zm.). 3. O¶wiadczenia, o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, dotycz±ce Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. 4. Dokumenty, o których mowa w Rozporz±dzeniu, inne ni¿ o¶wiadczenia, sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 5. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 6. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporz±dzeniu, innych ni¿ o¶wiadczenia, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci. 7. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji. 8. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielania wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 9. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y³ wadliwe pe³nomocnictwa, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Podmioty zagraniczne Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.6 sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty s± sk³adane w formie orygina³u, odpisu, wypisu, wyci±gu lub kopii, przet³umaczonych na jêzyk polski, zawieraj±cych po¶wiadczenie dokumentów zgodnie z Europejsk± konwencj± z dnia 7 czerwca 1968 roku o zniesieniu wymogu legalizacji dokumentów sporz±dzonych przez przedstawicieli dyplomatycznych lub urzêdników konsularnych (Dz. U. z 1995 r., nr 76, poz. 381) lub konwencj± hask± z 5 pa¼dziernika 1961 r. znosz±c± wymóg legalizacji zagranicznych dokumentów urzêdowych (Dz. U. z 2005 r., nr 112, poz. 938), a w stosunku do pañstw, które nie podpisa³y konwencji haskiej - po¶wiadczone przez polskie placówki konsularne. Wszystkie dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym sk³adane musz± byæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu. Formularz oferty Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia. Dowód wniesienia wadium. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przed³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza - je¿eli zosta³o ustanowione, tj. uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych, b±d¼ do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ( dotyczy równie¿ spó³ki cywilnej ). Zobowi±zania osób trzecich - je¿eli dotyczy. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa a art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Dokument ten sk³ada Wykonawca samodzielnie bez odrêbnego wezwania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotycz±ce wadium Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±cz³otych00/100). Termin wniesienia wadium up³ywa dnia w dniu 07.08.2016 r. do godz. 14:00. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Z 2018.110 t.j). Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr konta 59 8469 0009 0007 6946 2000 0002 Wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiaj±cego nale¿n± kwot± wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Sama dyspozycja przelewu nie jest równowa¿na z dokonaniem wp³aty. Wykonawca winien dokonaæ czynno¶æ przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem maj±c ¶wiadomo¶æ procedury przelewów miêdzybankowych i konieczno¶ci przeprowadzenia czynno¶ci kontrolnych i sprawdzaj±cych przez bank celem udostêpnienia odbiorcy przelewu okre¶lonej kwoty pieniê¿nej. Zamawiaj±cy od momentu up³ywu terminu sk³adania ofert powinien mieæ potencjaln± mo¿liwo¶æ dysponowania kwot± wadium, aby mo¿na by³o uznaæ, ¿e wniesienie wadium stanowi prawid³owe zabezpieczenie finansowe oferty wykonawcy. Miejsce z³o¿enia wadium w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub porêczenia: a) orygina³ nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego, kopiê potwierdzon± przez dyrektora GOTSiR "NAUTICA" lub g³ówn± ksiêgow±, nale¿y do³±czyæ do oferty przetargowej b) dopuszcza siê do³±czenie orygina³u do oferty przetargowej (w³o¿yæ lu¼no do oferty, nie zszywaæ, nie spinaæ). Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa bêdzie wa¿na na okres wa¿no¶ci oferty. Za pierwszy dzieñ przyjmuje siê dzieñ, w którym up³ywa termin sk³adania ofert. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ ¿e jest gwarancj± nieodwo³aln± oraz bezwarunkow±, wykonaln± na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert± w zwi±zku z przes³ankami okre¶lonymi w art. 46 ust 4a lub 5 ustawy PZP. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci o których mowa w art. 24 ust.1 o¶wiadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1,pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; 2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena0,60
termin p³atno¶ci0,20
do¶wiadczenie osób wskazanych do realizacji zadania0,20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem przypadków, które zosta³y przewidziane w og³oszeniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a tak¿e wynikaj± z niniejszej umowy, powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (w tym ustawy Prawo zamówieñ publicznych), z uwzglêdnieniem warunków ich wprowadzenia. 1. Strony zobowi±zuj± siê dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1-2 Umowy, w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne 4) zmiany przepisów prawa, maj±cych wp³yw na wykonywanie przedmiotu zamówienia, - na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 2 - 10, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê. 2. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ Pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom ¶wiadcz±cym us³ugi. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 7. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3 Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy. 8. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e zmiany postanowieñ umowy dopuszczalne s± w przypadkach kiedy zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci okre¶lonej w § 6 ust.1. 9. Zamawiaj±cy zastrzega ponadto, ¿e zmiany postanowieñ umowy dopuszczalne s± tak¿e w przypadkach gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ 10% warto¶ci umowy okre¶lonej w § 6 ust.3. 10. Zawarcie aneksu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 11. O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego, osób reprezentuj±cych strony i tym podobnych Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiaj±cego. Takie zmiany nie wymagaj± sporz±dzenia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-08-07, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.