eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawę i wdrożenie elektronicznego systemu do wspomagania zarządzania projektami.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Wrocław: Dostawę i wdrożenie elektronicznego systemu do wspomagania zarządzania projektami.
Numer ogłoszenia: 58992 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 77 10 905, fax 0-71 77 10 904.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wi.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i wdrożenie elektronicznego systemu do wspomagania zarządzania projektami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie (instalacja i konfiguracja) oprogramowania elektronicznego Systemu wspomagania zarządzania projektami wraz z przeszkoleniem wyznaczonych przez Zamawiającego osób w zakresie użytkowania wdrożonego Systemu, jak i w zakresie administracji wdrożonego Systemu oraz zapewnienia Aktywnej Pomocy dla użytkowników Systemu przez okres 6 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego dla wdrożonego Systemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.24.12.10 - 80.24.12.10 80.24.82.00 - 80.24.82.00 Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki szczegółowe, tj.: 1) posiadają doświadczenie w postaci zrealizowanych z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, których przedmiotem było wdrożenie (instalacja, konfiguracja, przeszkolenie użytkowników) systemu do Zarządzania Projektami, o łącznej wartości min. 100 000,00 złotych brutto. 2) dysponują zespołem minimum 2 osób o odpowiednim doświadczeniu i kwalifikacjach, a w szczególności: a. Kierownik Projektu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył na to stanowisko 1 osobę. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę musi spełniać wszystkie wymienione poniżej wymagania: - doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami IT min. 5 lat, - udział w minimum 4 zakończonych sukcesem projektach polegających na wdrożeniu systemu zarządzania projektami w architekturze klient-serwer w roli kierownika projektu, - udział w zarządzaniu min. 4 zakończonymi sukcesem projektami w okresie ostatnich 3 lat w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych, - doświadczenie we wdrażaniu projektów w organizacjach współpracujących z partnerami zagranicznymi. b. Konsultant Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył na to stanowisko co najmniej 1 osobę. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę musi spełniać wszystkie wymienione poniżej wymagania: - doświadczenie zawodowe w realizacji projektów IT min. 5 lat, - posiadanie potwierdzenia wydanego przez niezależny instytut szkoleniowy w zakresie użytkowania oraz wdrażania oferowanego narzędzia do zarządzania projektami metodą Łańcucha Krytycznego, - posiadanie doświadczenia trenerskiego w zakresie szkoleń o tematyce związanej z zarządzaniem projektami; 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN, 4) są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej równą cenie ofertowej, 5) posiadają prawo do udzielania lub sprzedaży licencji, stanowiących przedmiot zamówienia. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub dokument nie spełnia wymogów określonych przez zamawiającego, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). b. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia: - warunki określone w pkt 1 ppkt a. oraz d. muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - warunki określone w pkt 1 ppkt b. i c. i szczegółowe określone w pkt 2 mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz Ofertowy (wg Załącznika nr 1) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie (wg Załącznika nr 2). b. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.1, z podaniem wartości przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy (wg Załącznika nr 9) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, g. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzające spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.2 SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie kwalifikacji, o których mowa w pkt 5.2.2. ppkt b. SIWZ (wg Załącznika nr 7), h. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzająca spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.4 SIWZ i. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.3 SIWZ Ponadto wykonawca dołączy: j. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt 5.2.5 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego, ul. Ofiar Oświęcimskich 36 w Sekretariacie pok. nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.