eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z budową szaletu miejskiego, zadaszonych miejsc handlu i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Pod Topolami w Zielonej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-17

Zielona Góra: Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z budową szaletu miejskiego, zadaszonych miejsc handlu i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Pod Topolami w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 58895 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19561 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z budową szaletu miejskiego, zadaszonych miejsc handlu i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Pod Topolami w Zielonej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 6.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu wraz z budową szaletu miejskiego, zadaszonych miejsc handlu i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Pod Topolami w Zielonej Górze w ramach zadania Rewitalizacja Miasta Zielona Góra. 6.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie dwóch placów publicznych na terenie Starego Miasta w Zielonej Górze, objętego ochrona konserwatorską z uwagi na usytuowanie w granicach historycznego zespołu urbanistyczno-krajobrazowego miasta. 6.3. Na planowaną realizację zamówienia składa się: 6.3.1. przebudowa nawierzchni placów; 6.3.2. budowa szaletu miejskiego; 6.3.3. budowa zadaszeń nad stołami przeznaczonymi do handlu kwiatami lub artykułami sezonowymi (warzywa, owoce); 6.3.4. wykonanie małej architektury; 6.3.5. wykonanie oświetlenia; 6.3.6. rozbiórka istniejącego szaletu miejskiego wraz z towarzyszącą infrastrukturą; 6.3.7. rozbiórka istniejącego targowiska miejskiego; 6.3.8. budowa sieci sanitarnej; 6.3.9. remont muru przylegającego do kamienicy przy ul. Pieniężnego 25a. 6.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki od nr 14 do nr 19 do SIWZ; 6.5. W realizację zamówienia wchodzi wykonanie na obszarze kwartału I (teren w formie placu publicznego o powierzchni około 672 m2) i kwartału II (teren w formie placu rekreacyjno - targowego o powierzchni około 1048 m2) zagospodarowanie terenu obejmującego: 6.5.1. budowę budynku szaletu miejskiego; 6.5.2. budowę wiat do sprzedaży sezonowej; 6.5.3. elementy małej architektury; 6.5.4. drogę dojazdową oraz plac gospodarczy; 6.5.5. wykonanie nawierzchni; 6.5.6. przyłącza kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej; 6.5.7. przyłącze wodociągowe; 6.5.8. przyłącze sanitarne; 6.5.9. oświetlenie terenu 6.6. Opis prac związanych z przedmiotem zamówienia oraz lokalizację terenu objętego zamówieniem przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ. 6.7. Wyszczególnienie prac zawierają przedmiary robót i kosztorysy ofertowe stanowiące załączniki od nr 10 do nr 13 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt 3.4. SIWZ; 6.8. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia odbyło się według zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie załącznikiem do umowy, przy czym termin zakończenia wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 31 sierpnia 2010 r. Dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu zakończenia zadania pod warunkiem, że: 6.8.1. zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; 6.8.2. prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, 6.8.3. zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów. 6.9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest: 6.9.1. dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia; 6.9.2. na czas prowadzonych robót zapewnić tymczasową organizację ruchu wraz ze wskazaniami objazdów oraz zapewnić dojazd i dogodne dojście do istniejących, przyległych posesji; 6.9.3. uzyskać pozwolenie Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych; 6.9.4. zapewnić nadzór archeologiczny przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje i praktykę zawodową zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579); 6.9.5. informować mieszkańców i właścicieli przyległych posesji o utrudnieniach wynikających z przeprowadzanych prac; 6.9.6. uzgadniać z Zamawiającym każdą partię zamawianego materiału. 6.10. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d) wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz mapy geodezyjnej; e) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; f) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; g) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych w miejscu wskazanym przez Zmawiającego; h) po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 6.11. Postanowienia w zakresie płatności: 6.11.1. Ustala się wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie ustalonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy cen jednostkowych robót, w odniesieniu do ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót; 6.11.2. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia płatne będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym przygotowanym przez Wykonawcę. Harmonogram powinien uwzględniać zakres robót do wykonania zgodnie z terminami ich zakończenia. Faktury częściowe płatne raz w miesiącu 6.12. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 5 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zadanie współfinansowane ze środków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Kaczmarek Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane KABET, ul. Nowa 2, 65-339 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2010604,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2269750,67

  • Oferta z najniższą ceną: 2269750,67 / Oferta z najwyższą ceną: 2269750,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.