eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Budowa wiejskiego domu twórczości i animacji kulturalnej w miejscowości Gaszów, gmina Lwówek Śląski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-22



Ogłoszenie nr 588158-N-2020 z dnia 2020-09-22 r.

Gmina Lwówek Śląski: Budowa wiejskiego domu twórczości i animacji kulturalnej w miejscowości Gaszów, gmina Lwówek Śląski
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski, krajowy numer identyfikacyjny 53064300000000, ul. al. Wojska Polskiego  , 59-600  Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 477 888, e-mail urzad@lwowek.home.pl, faks 756 477 889.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna. Oferty należy składać osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego.
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Lwówek Ślaski, Aleja Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wiejskiego domu twórczości i animacji kulturalnej w miejscowości Gaszów, gmina Lwówek Śląski
Numer referencyjny: IN.271.46.2020.AK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wiejskiego domu twórczości i animacji kulturalnej w miejscowości Gaszów, gmina Lwówek Śląski. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Na działce nr 176/4 przewiduje się budowę wiejskiego domu twórczości i animacji kulturalnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Forma architektoniczna budynku: - rzut poziomy budynku oparty jest o kształt prostokąta, - budynek składa się z jednej kondygnacji nadziemnej, - bryła budynku zwieńczona jest dachem stromym, dwuspadowym, pokrytym dachówką ceramiczną zakładkową, - kąt nachylenia połaci dachowej budynku - 40 [°]. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: * szerokość: 7,80 [m], * długość: 9,20 [m], * wysokość budynku: 3,77 [m], * wysokość do kalenicy: 6,97 [m], * powierzchnia użytkowa: 50,55 [m2], * powierzchnia netto: 55,28 [m2], * powierzchnia zabudowy: 72,44 [m2], * powierzchnia całkowita: 72,44 [m2], * kubatura brutto: 388,91 [m3]. Zestawienie powierzchni użytkowych * parter - 50,55 [m2], * 101 wiatrołap - 2,25 [m2], * 102 kuchnia - 6,52 [m2], * 104 WC - 5,01 [m2], * 105 sala - 36,77 [m2]. Całkowita powierzchnia użytkowa budynku wynosi 50,55 [m2]. W budynku wydzielono: - salę główną - od wejścia z zewnątrz oddziela wiatrołap mający na celu zatrzymanie chłodnego powietrza, - kuchnię, - WC przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, - pomieszczenie gospodarcze. Zamawiający informuje, iż w Wykonawca w ofercie cenowej winien uwzględnić uprzątnięcie oraz oczyszczenie CAŁEJ działki nr 176/4 wraz z rozebraniem ruin budynku (zdjęcia stanu istniejącego dołączone zostaną do postępowania). 1.1. Zagospodarowanie terenu: 1.1.1. Dojścia i dojazdy: Do działki nr 176/4 będzie zapewniony dostęp do drogi gminnej położonej na działce nr 174, przy czym: - nawierzchnię zjazdu należy wykonać z brukowej kostki betonowej o grubości 80 [mm], którą należy ułożyć na kolejno następujących po sobie warstwach takich jak: * podsypka piaskowa o frakcji uziarnienia 0÷2 [mm] w warstwie o grubości 30 [mm], * podbudowa górna z zwykłego kruszywa łamanego (niesort) o frakcji uziarnienia 0÷31,5 [mm] w warstwie o grubości 150 [mm], * podbudowa dolna z zwykłego kruszywa łamanego (niesort) o frakcji uziarnienia 0÷63 [mm] o grubości 150 [mm], * warstwa odsączająca z podsypki piaskowej o frakcji uziarnienia 0÷2 [mm] w warstwie o grubości nie mniejszej niż 200 [mm], - obramowanie zjazdu wykonać należy z łukowego krawężnika betonowego o wymiarach przekroju poprzecznego 150 x 300 [mm], który należy ułożyć na ławie betonowej o powierzchni przekroju poprzecznego 0,08 [m2] wykonanej z betonu klasy C12/15, - pomiędzy zjazdem a nawierzchnią asfaltową drogi gminnej wykonać należy najazdowy krawężnik betonowy o wymiarach przekroju poprzecznego 150 x 220 [mm], który należy ułożyć na ławie betonowej o powierzchni przekroju poprzecznego 0,08 [m2] wykonanej z betonu klasy C12/15, - szerokość zjazdu będzie wynosić 5,00 [m], długość zjazdu będzie wynosić 0,40÷0,60 [m], - przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi gminnej wyprofilowane zostanie łukiem o promieniu 5,00 [m], - pochylenie podłużne zjazdu będzie dostosowane do ukształtowania drogi gminnej i pozostałych elementów zagospodarowania terenu, - pochylenie poprzeczne zjazdu będzie wynosić 1,0 [%] ze spadkiem w kierunku działki nr 176/4, - odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni zjazdu nastąpi na nieutwardzony teren działki nr 176/4. Od zjazdu do budynku będzie zapewnione dojście, które zostanie usytuowane w wschodniej części działki, przy czym: - nawierzchnię dojścia wykonać należy z brukowej kostki betonowej o grubości 80 [mm], którą należy ułożyć na kolejno następujących po sobie warstwach takich jak: * podsypka piaskowa o frakcji uziarnienia 0÷2 [mm] w warstwie o grubości 30 [mm], * podbudowa górna z zwykłego kruszywa łamanego (niesort) o frakcji uziarnienia 0÷31,5 [mm] w warstwie o grubości 150 [mm], * podbudowa dolna z zwykłego kruszywa łamanego (niesort) o frakcji uziarnienia 0÷63 [mm] o grubości 150 [mm], * warstwa odsączająca z podsypki piaskowej o frakcji uziarnienia 0÷2 [mm] w warstwie o grubości nie mniejszej niż 200 [mm], - pochylenie podłużne dojścia będzie dostosowane do niwelety terenu i pozostałych elementów zagospodarowania terenu, - pochylenie poprzeczne dojścia będzie wynosić do 1,5 [%], - obramowanie dojścia należy wykonać z krawężników betonowych o wymiarach przekroju poprzecznego 150 x 300 [mm], które należy ułożyć na ławie betonowej o powierzchni przekroju poprzecznego 0,08 [m2] wykonanej z betonu klasy C12/15, przy czym nawierzchnia dojścia powinna wystawać ponad nawierzchnię terenu biologicznie czynnego o 50 [mm], - odprowadzenie wód powierzchniowych z nawierzchni dojścia nastąpi na nieutwardzony teren działki nr 176/4, 1.1.2. Miejsca postojowe dla samochodów osobowych: Na działce nr 176/4 przewiduje się lokalizację jednego miejsca postojowego, które będzie obejmować trzy stanowiska dla samochodów użytkowników budynku, w tym również stanowisko postojowe dla samochodu, z których będą korzystać osoby niepełnosprawne. Nawierzchnię stanowisk postojowych dla samochodów osobowych należy wykonać z betonowej kostki brukowej o grubości 80 [mm], którą należy ułożyć na kolejno następujących po sobie warstwach takich jak: podsypka piaskowa o frakcji uziarnienia 0÷2 [mm] w warstwie o grubości 30 [mm], podbudowa górna z zwykłego kruszywa łamanego (niesort) o frakcji uziarnienia 0÷31,5 [mm] w warstwie o grubości 150 [mm], podbudowa dolna z zwykłego kruszywa łamanego (niesort) o frakcji uziarnienia 0÷63 [mm] o grubości 150 [mm], warstwa odsączająca z podsypki piaskowej o frakcji uziarnienia 0÷2 [mm] w warstwie o grubości nie mniejszej niż 200 [mm]. Nachylenie poprzeczne stanowisk postojowych będzie dostosowane do niwelety terenu i pozostałych elementów zagospodarowania terenu, a nachylenie podłużne będzie wynosić 1,0 [%]. Odprowadzenie wód powierzchniowych z nawierzchni miejsca postojowego nastąpi na nieutwardzony teren działki nr 176/4. 1.1.3. Miejsca gromadzenia odpadów stałych: Na działce nr 176/4 przy granicy wschodniej, rozdzielającej tę działkę od działki nr 174 (droga gminna), należy wykonać zadaszenia obudowanego z trzech stron ściankami ażurowymi lub pełnymi jako miejsca na pojemnik służący do czasowego gromadzenia odpadów stałych (alternatywnie - utwardzony plac do ustawiania pojemników z zamykanymi otworami wrzutowymi). 1.1.4. Uzbrojenie techniczne działki i odprowadzenie wód powierzchniowych: Działka nr 176/4 ma zapewnioną możliwość przyłączenia budynku do sieci wodociągowej i elektroenergetycznej. Przyłączenie budynku do sieci wodociągowej będzie realizowane z uwzględnieniem wstępnych warunków technicznych dostawy wody WT/082/20 z dnia 28 lutego 2020 roku. Przyłączenie budynku do sieci elektroenergetycznej będzie realizowane z uwzględnieniem warunków przyłączenia obiektu budowlanego do sieci elektroenergetycznej z dnia 26 lutego 2020 roku o znaku WP/014913/2020/O01R02 1039310516 TD/OJG/OMP/. Ze względu na brak zapewnienia możliwości przyłączenia budynku do sieci kanalizacji deszczowej, odprowadzenie wód opadowych z połaci dachowej odbywać się będzie na nieutwardzony teren działki nr 176/4 poprzez wylewkę rur spustowych. Odprowadzenie wód powierzchniowych z nawierzchni utwardzonych nastąpi na nieutwardzony teren działki nr 176/4. 1.1.5. Zasilanie w wodę: Przyłącze wodociągowe - z rur: PE80 SDR 13,6; D32 L=21,5 m. Na podstawie wydanych warunków technicznych, należy wykonać wpięcie przyłącza do istniejącego wodociągu D160PVC na działce prywatnej nr 139/4. Wpięcie wykonać za pomocą opaski do rur PVC, za którą należy zabudować zasuwę DN25. Zestaw wodomierza głównego będzie znajdował się w pomieszczeniu technicznym. Zestaw wodomierzowy składa się z: - zaworu odcinającego DN 20, - wodomierza JS 1,5 DN15, - zaworu zwrotnego antyskażeniowego DN 20, - zaworu odcinającego z odwodnieniem DN 20. Przewód wodociągowy na zewnątrz należy montować w umocnionym i odwodnionym wykopie, o zaprojektowanym spadku, na podsypce o grubości 0,10 m wykonanej z piasku. Łączenie rur i kształtek - z pomocą muf elektrooporowych i złączek zaciskowych dla rur PE. Podłoże o grubości 0,1m i obsypkę ochronną na wysokość 0,3m ponad wierzch rury wykonać z piasku drobno - lub średnioziarnistego. Na wysokości 0,4m ponad wierzchem rurociągu ułożyć taśmę sygnalizacyjno-ostrzegawczą PE z wkładką metalową, końcówki taśmy wprowadzić do budynku i do skrzynki zaworu w miejscu włączenia. 1.1.6. Odbiór nieczystości ciekłych: W wyniku braku możliwości włączenia do sieci kanalizacji sanitarnej, należy wykonać zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy D160 i łącznej długości 15,5m, która będzie odprowadzać ścieki do osadnika bezodpływowego o pojemności 3,0m3. Zbiornik bezodpływowy - z tworzywa sztucznego. Dopuszcza się zastosowanie innego zbiornika np. wykonanego jako monolityczny żelbetowy lub z kręgów betonowych, którego posadowienie należy wykonać w zależności od wysokości zalegania zwierciadła wody podziemnej oraz wg wytycznych producenta. 1.1.7. Studzienki kanalizacyjne: Zaprojektowano studzienki o średnicy DN425 mm. W skład studzienki wchodzą następujące elementy: kineta, rura trzonowa, pierścień uszczelniający, rura teleskopowa, właz żeliwny. Zwieńczenie studzienek na sieci należy wykonać zgodnie z PN-EN-124:2000 dla klasy obciążenia D125. Posadowienie studzienek na uprzednio przygotowanej podsypce zgodnie z wytycznymi montażu podanymi przez producenta. Wszystkie studzienki powinny być przystosowane do przenoszenia obciążeń statycznych i dynamicznych pochodzących od ruchu pojazdów - klasa D125. Studzienkę należy zamontować zgodnie z wytycznymi producenta danego systemu. 1.1.8. Zasilanie w energię elektryczną: Zgodnie WP/014913/2020/O01R01 wdanymi dnia 26/02/2020 przez TAURON Dystrybucja S.A. budynku należy wykonać z nowo projektowanego złącza kablowego ZK1e-1P-S zlokalizowanego na słupie linii napowietrznej niskiego napięcia. Z wyżej wymienionego s złącza kablowego ZK1e-1P-S należy wyprowadzić wewnętrzną linie zasilająca typu YKY 5x16mm2. Wewnętrzną linie zasilającą budynek należy wprowadzić do RG. Prowadzenie W.L.Z w budynku - w bruździe pod tynkiem. Kabel należy układać w ziemi z falowaniem w płaszczyźnie poziomej wynoszącym 2% na głębokości min. 0.5 m pod chodnikami oraz 0.7m w pozostałym miejscach na 10-centymetrowej podsypce z piasku, a następnie przykryć 10-centymetrową warstwą piasku. Kable należy przykryć na całej długości trasy taśmą ostrzegawczą w kolorze niebieskim, na głębokości 0,4 m. Przed przystąpieniem do robót zasadniczych należy zlokalizować i oznaczyć kolizje z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem terenu, a zlokalizowane kolizje zabezpieczyć i oznakować, zaś roboty w ich obrębie wykonywać ręcznie. 1.1.9. Zestawienie powierzchni: Zestawienie powierzchni poszczególnych części projektowanego zagospodarowania działki nr 176/4 jest następujące: * powierzchnia zajęta przez ruiny budynku mieszkalno - gospodarczego - 284,74 [m2], * powierzchnia zabudowy budynku - 72,44 [m2], * powierzchnia schodów zewnętrznych i pochylni - 6,22 [m2], * powierzchnia nawierzchni utwardzonych - 186,27 [m2], * powierzchnia opaski żwirowej - 14,69 [m2], * powierzchnia zieleni - 1135,64 [m2], * powierzchnia działki - 1700,00 [m2]. 1.2. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe: - ławy fundamentowe żelbetowe wykonane na warstwie chudego betonu klasy C12/15 o minimalnej grubości 100 [mm], - hydroizolacja pozioma fundamentów - sfazowanie krawędzi ław fundamentowych na szerokość 30 [mm] pod kątem 45 stopni, wykonanie z dwóch warstw papy podkładowej z asfaltem modyfikowanym SBS i osnową z włókniny poliestrowej; w obrębie narożników wklęsłych należy wykonać fasetę o promieniu 30-40 [mm] z zaprawy polimerowo - cementowej PCC klasy R3; szerokość pierwszej warstwy hydroizolacji poziomej fundamentów powinna wynosić 450 [mm], a drugiej 240 [mm]; osie każdej z warstw powinny pokrywać się z osią fundamentów, - ściany fundamentowe z bloczków betonowych o grubości 240 [mm] murowane na zaprawie cementowej klasy M7, - hydroizolacja pionowa ścian fundamentowych - sfazowanie zewnętrznych krawędzi ścian na szerokość 30 [mm] pod kątem 45 [?]; wykonane z masy polimerowo - bitumicznej KMB położonej w ilości co najmniej dwóch warstw, przy czym grubość powłoki po wyschnięciu powinna wynosić 3,0 [mm]; - termoizolacja ścian fundamentowych - przyklejenie od strony zewnętrznej do hydroizolacji pionowej ścian fundamentowych płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS o grubości 100 [mm] za pomocą masy KMB, zaś od strony wewnętrznej płyty o grubości 30 [mm], - hydroizolacja pozioma ścian fundamentowych - wykonanie z jednej warstwy papy podkładowej z asfaltem modyfikowanym SBS i osnową z włókniny poliestrowej; szerokość warstwy hydroizolacji poziomej ścian fundamentowych powinna wynosić 240 [mm]; na szerokości otworów drzwiowych należy wyprowadzić hydroizolację pionową ściany na jej koronę; zewnętrzną krawędź poziomą ściany należy sfazować pod kątem 45 [°] na szerokości 15 [mm]; w pierwszą warstwę hydroizolacji należy wtopić siatkę o splocie gazejskim z włókna szklanego po kąpieli akrylowej, - podłoga na gruncie - ułożenie warstwy kruszywa łamanego zwykłego zagęszczanego mechanicznie warstwami o grubości do 250 [mm]; wykonanie warstwy konstrukcyjnej podłogi z betonu klasy C12/15, zbrojenia przeciwskurczowego płyty betonowej z drutu o średnicy O3 [mm] ze stali A-0 St0S-b w postaci siatki o wymiarach oczka 100 x 100 [mm], wykonanie w warstwie konstrukcyjnej podłogi dylatacje brzegowe; wykonanie hydroizolacji poziomej; wtopienie w pierwszą warstwę hydroizolacji poziomej i pionowej taśmy uszczelniającej z kauczuku syntetycznego; wykonanie izolacji termicznej podłogi na gruncie z płyt polistyrenu ekspandowanego EPS; wykonanie warstwy dociskowej z jastrychu cementowego; zastosowanie wpustu podłogowego z kołnierzem uszczelniającym (pomieszczenie nr 104), - ściany kondygnacji nadziemnych: ściany konstrukcyjne z bloczków betonu komórkowego o grubości 240 [mm] murowanych na zaprawie cementowo - wapiennej, ściany działowe z bloczków betonu komórkowego o grubości 120 [mm] murowanych na zaprawie cementowo - wapiennej, - strop nad parterem - wykonanie stropu gęstożebrowego z żużlobetonowych pustaków Teriva o wysokości 210 [mm], prefabrykowanych belek kratownicowych z betonu klasy C16/20 i warstwy nadbetonu grubości 30 [mm] z betonu klasy C20/25, - więźba dachowa - elementy drewniane należy wykonać z tarcicy iglastej czterostronnie struganej (sosna, świerk) i zaimpregnować środkami solnymi przeciwko technicznym szkodnikom drewna i grzybom: * krokwie: 80 x 180 [mm], * jętki: 80 x 180 [mm], * murłaty: 140 x 140 [mm], * płatew pośrednia: 140 x 140 [mm], * deski stężające: 150 x 32 [mm], * deski wiatrowe: 150 x 32 [mm]. Elementy drewniane stykające się z murem i wieńcem żelbetowym powinny być w miejscu styku odizolowane papą asfaltową, - pokrycie dachowe - wykonanie w strefie okapowej i czołowej deskowanie krokwi z tarcicy iglastej czterokrotnie struganej i suszonej; układanie warstwy wstępnego krycia (membrana dachowa wysokoparoprzepuszczalna), wykonanie połączeń warstwy wstępnego krycia z pasem podrynnowym, trzonem kominowym, ścianami szczytowymi, łacenie połaci dachowej; wykonanie połączeń kontrłaty z krokwią poza strefą okapową, kalenicową i szczytową, wykonanie połączeń łaty z każdą kontrłatą poza strefą okapową, kalenicową i szczytową, wykonanie połączeń łaty z każdą kontrłatą w strefie okapowej, kalenicowej i szczytowej, wykonanie krycia połaci dachowej dachówką ceramiczną karpiówkę układaną w koronkę, wykonanie krycia kalenicy gąsiorami ceramicznymi prasowanymi układanymi na sucho z zastosowaniem taśmy wentylacyjnej zbudowanej z dwóch pasów blachy aluminiowej i siatki polipropylenowej, montaż aluminiowej kratki wentylacyjnej w strefie okapowej połaci dachowej, wykonanie obróbki blacharskiej trzonów kominowych oraz pas nadrynnowy i podrynnowy z blachy stalowej powlekanej, pokrycie płynną lazurą dekoracyjną widoczne elementy drewniane na zewnątrz budynku, montaż ławki kominiarskiej, stopni kominiarskich, płotków śniegowych, - instalacja odwadniająca połać dachu - prefabrykowane rynny dachowe powinny być wykonane z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,55 [mm] i średnicy 150 [mm]; prefabrykowane rury spustowe z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,60 [mm], - trzony kominowe - trzon wentylacyjny K1 z pustaków z betonu lekkiego, które należy murować na zaprawie montażowej fabrycznie przygotowanej; pojedynczy pustak w trzonie wentylacyjnym powinien składać się z trzech przewodów wentylacyjnych, wykonanie dylatacji z użyciem twardych płyt z polistyrenu ekspandowanego EPS 70 o grubości 20÷30 [mm] wokół trzonów kominowych przy przejściu przez strop, wykończenie trzonów kominowych barwionym w masie cienkowarstwowym tynkiem ozdobnym w systemie ETICS imitującym wiązanie wątku ceglanego powyżej poziomu połaci dachowej, docieplenie trzonów kominowych poprzez zastosowanie płyt z polistyrenu ekspandowanego EPS 100 o grubości 50 [mm], - stolarka okienna - wykonana z co najmniej pięciokomorowych profili PVC o współczynniku przenikania ciepła dla okna nie większym niż 1,1 [W/m2.K], szyby stolarki okiennej zbudowane z dwóch lub trzech tafli szkła typu float, a przestrzeń między szybami wypełniona ciężkim gazem - argonem, kryptonem lub ksenonem; tafle szkła zespolone za pomocą ramki dystansowej z polimerów konstrukcyjnych, montaż nawiewników higrosterowalnych, wyposażony w okap zewnętrzny akustyczny; wykonanie wewnętrznych parapetów z drewna sosnowego klejonego trójwarstwowo (pomieszczenie nr 103 i 105), zabezpieczone przed atakiem owadów i grzybów i wykończone trzema warstwami powłok lakierowych, wykonanie zewnętrznych parapetów podokiennych z kształtek ceramicznych o szerokości do 100-150 [mm], wykonanie hydroizolacji podpłytkowej; - stolarka drzwiowa zewnętrzna - wykonanie z profili aluminiowych z wkładką termiczną z wypełnieniem skrzydła panelem aluminiowym ocieplonym pianką poliuretanową, szyby stolarki drzwiowej zbudowane z tafli szkła typu float, a przestrzeń między szybami wypełniona ciężkim gazem - argonem, kryptonem lub ksenonem, tafle szkła zespolone za pomocą ramki dystansowej z polimerów konstrukcyjnych w pakiet dwukomorowy; wyposażone w zamek główny wpuszczany rolkowy ze stali ocynkowanej i w samozamykacz nawierzchniowy z szyną ślizgową zamontowany po przeciwnej stronie zawiasów; - stolarka drzwiowa wewnętrzna - wykonanie konstrukcji skrzydła w systemie przylgowym, skrzydło drzwiowe zbudowane z ramiaka z klejonki dębowej i panelu z drewnopochodnej płyty HDF fornirowanego naturalną okleiną dębową; zastosowanie regulowanej ościeżnicy z blachy stalowej o grubości 1,5 [mm], wyposażenie skrzydła drzwiowego D2 w dolne otwory nawiewowe, wykonanie klamek i szyldy stolarki ze stali, z wykończeniem powierzchni odpowiadającym efektowi szczotkowanej stali nierdzewnej; - wyłaz stropowy - wykonanie, wyłazu o wymiarach otworu 600 x 1300 [mm] w sali (pomieszczenie nr 105) w stropie nad parterem, zamontowanie schodów segmentowych składanych z drewnianą drabinką, - okładziny tynkarskie z tynku cementowo - wapiennego zaliczonego do klasy GP CS II o łącznej grubości 15 [mm] z fabrycznie przygotowanej mieszanki, który należy układać w dwóch warstwach, przy czym powierzchnie tych ścian należy wcześniej pokryć tynkiem podkładowym, - okładziny z płytek z matowych płytek ceramicznych, zagruntowanie podłoże z tynku cementowo - wapiennego, wykonanie hydroizolacji podpłytkowej z elastycznej dwukomponentowej zaprawy polimerowo - cementowej; wykonanie okładzin ściennych w kuchni (pomieszczenie nr 102) w pasie o szerokości 500 [mm] wzdłuż wzdłuż blatów, kuchenki i umywalki oraz w WC (pomieszczenie nr 104) na wszystkich ścianach na pełnej wysokości pomieszczenia, ułożenie pasu płytek bezpośrednio nad blatami, kuchenką i umywalką oraz 300 [mm] za umywalką do poziomu posadzki; - powłoki z farby - zagruntowanie podłoża z okładzin tynkarskich, wykonanie powłok malarskich z dwóch warstw pigmentowej farby na bazie żywicy akrylowej, - zabudowa więźby dachowej - uzbrojenie w ścianie elewacji północno - zachodniej i południowo - wschodniej otworu wentylującego przestrzeń strychu, kratką aluminiową z kołnierzem, - termoizolacja stropu nad parterem - wykonanie z folii polietylenowej o grubości 0,3 [mm]; zamontowanie legarów z krawędziaków o wymiarach przekroju poprzecznego 60 x 150 i 80 x 170 [mm], które powinny być wykonane z tarcicy iglastej nasyconej, obrzynane i suszonej; układanie legarów krzyżowo; wykorzystanie maty z wełny mineralnej o grubości 2 x 150 [mm], układane w przestrzeniach między legarami; ułożenie folii paroprzepuszczalnej przed zamontowaniem desek na legarach, zamontowanie na legarach desek o wymiarach przekroju poprzecznego 150 x 25 [mm], które powinny być wykonane z tarcicy iglastej nasyconej, czterostronnie struganej i suszonej, - wykładziny z płytek - wykonanie posadzki z matowych płytek ceramicznych w pomieszczeniach budynku o wymiarach rzutu poziomego 250 x 250 [mm] mocowane za pomocą kleju cementowego sklasyfikowanego jako C2 po uprzednim zagruntowaniu podłoża; wykonanie zespolonej hydroizolacji podpłytkową z elastycznej dwukomponentowej zaprawy polimerowo - cementowej położonej w ilości co najmniej dwóch warstw w kuchni (pomieszczenie nr 102), pomieszczeniu gospodarczym (pomieszczenie nr 103) i w WC (pomieszczenie 104; wykonanie dylatacji pośrednich w przejściach i w otworach drzwiowych, wykończenie górnej krawędzi cokolików z płytek ceramicznych kątową listową aluminiową; - hydroizolacja w strefie cokołowej - z elastycznej dwukomponentowej zaprawy polimerowo - cementowej położonej w ilości co najmniej dwóch warstw, - termoizolacja ścian kondygnacji nadziemnych - z płyt z polistyrenu ekspandowanego EPS 70 o grubości 150 [mm]; - schody zewnętrzne i pochylnia z kostki brukowej o grubości 80 [mm]; wykonanie obramowania schodów i pochylni przy wejściu głównym z palisady betonowej o wymiarach przekroju poprzecznego 180 x 120 [mm] i długości 700 [mm], układanej na ławie z betonu klasy C12/15, ułożenie granitowej kostki brukowej pomiędzy palisadą a obrzeżami; montaż obustronnej balustrady składającej się z rur ze stali ocynkowanej; - opaska żwirowa - wykonanie wzdłuż ścian budynku o szerokości 0,40 [m] i grubości 0,30 [m] z kruszywa płukanego o frakcji uziarnienia 16÷32 [mm]; - wykonanie instalacji wentylacyjnej, - wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej : * ciepła woda użytkowa produkowana w podgrzewaczach elektrycznych przepływowych zlokalizowanych przy każdej umywalce oddzielnie, * rozprowadzenie wody w posadzce oraz pionem do przyborów, * wykonanie instalacji wodnej z rur wykonanych z PE stabilizowanych taśmą Al. łączonych zaprasowywanymi kształtkami mosiężnymi, * prowadzenie przewodów do przyborów posiadających armaturę mieszaczową, stojącą - w wersji standard, w posadzkach pomieszczeń, * wykonanie podejść do przyborów rurą średnicy nominalnej DN 16 dla wody zimnej i DN 20 dla wody ciepłej, * wyposażenie odbiorników wody w kątowe zawory odcinające, DN10 mm i węże giętkie, ciśnieniowe w oplocie, * montaż instalacji zimnej wody oraz c.w.u. bez naprężeń, zapewniając kompensację naturalną termicznych ruchów przewodów, * wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur PCV z kielichem i uszczelką gumową, * wyprowadzenie pionu kanalizacyjnego ponad dach budynku i zakończony kominkiem napowietrzającym, * wyposażenie pionów kanalizacyjnych na poziomie parteru w trójniki rewizyjne; - wykonanie ogrzewania elektrycznego; montaż we wszystkich pomieszczeniach grzejników elektrycznych: Zestawienie grzejników: Lp. Numer pomieszczenia Moc grzewcza [W] Wymiar grzejnika [cm] 1. 101 500 45x40x8 2. 103 500 45x40x8 3. 104 1000 45x49x8 4. 105 i 102 2000 x 3 45x74x8 - wykonanie instalacji elektrycznych przewodami układanymi podtynkowo: *wyprowadzenie zasilania w energię elektryczną z projektowanego złącza kablowego ZK1e-1P-S zabudowanego nas łupie niskiego napięcia kablem YKY 5x16mm2, * doprowadzenie kabla do projektowanej rozdzielni RG, * wykonanie rozdzielnicy głównej RG w pomieszczeniu wiatrołapu (pomieszczenie nr 101), *wykonanie instalacji oświetleniowej oraz awaryjnego oświetlenia, * wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, * wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej (szybkie wyłączenie), * wykonanie w pomieszczeniach instalacji gniazd wtykowych obwodami otwartymi przewodem YDY 3x2.5mm2 , * zasilenie gniazd w łazience osobnymi przewodami YDY3x2.5mm2, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej: Jako źródło energii odnawialnej w projektowanej instalacji fotowoltaicznej zastosowane zostaną moduły fotowoltaiczne polikrystaliczne o mocy 340Wp. Całkowita moc ogniw fotowoltaicznych na budynku wynosi 28 szt. x 340W = 9,52 kWp Minimalne wymagania dla modułów PV 340 kWp DANE TECHNICZNE: Ogniwa: monokrystaliczne Wymiar ogniwa:60x2szt Układ ogniw: 60 (6x10) szt. Wymiar modułu: 1645mm x 998mm x 35mm Waga: 19 kg Materiał wykonania: szkło hartowane z powłoką AR, grubości 3.2mm Obramowanie: anodyzowany stop aluminium Junction Box: lp68 Złącze: IP68 Typ złącz: kompatybilne z MC4 Grubość okablowania: 4 mm2 Minimalne wymagania dla falownika o mocy znamionowej AC 10 kW Wybrano inwerter z konfiguracją dla: 28 modułów 340W: DANE TECHNICZNE: Strona wejściowa (DC) Maks. moc PV (cos ph = 1): 13,5 kWp Znamionowe napięcie wejściowe (UDC,r): 380 / 220 ; 400 / 230 V Maks. napięcie wejściowe (UDCmax): 900 V Min. napięcie wejściowe (UDCmin): 750 V Maksymalny prąd wejściowy Zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją: Tak Maksymalna sprawność falownika: 98% Sprawność europejska: 97,5% Zużycie energii nocą: <2,5% Strona wyjściowa (AC) Moc znamionowa, cos ph = 1 (PAC,r): 710000 VA Maks. wyjściowa moc pozorna, cos ph, adj: 10000 VA Maks. napięcie wyjściowe (UACmax): 400/230 Vac Min. napięcie wyjściowe (UACmin): 184-264,5 Vac Maks. prąd wyjściowy (IACmax): 116 A Przyłącze do sieci: 3/N~, PE(uziemiona punktem zerowym sieć gwiazdowa z przewodem zerowym) Częstotliwość sieciowa (fmin): 50/60 Hz Zakres nastawy współczynnika mocy Współczynnik mocy przy mocy Masa: 16,4 kg Chłodzenie konwekcyjne: - Chłodzenie z regulacją wentylatorów: Wentylator wewnętrzny Maks. emisja hałasu: <40 dBA Temperatura otoczenia: -40...60 °C (-4...140 °F) Rodzaj złączy po stronie wejściowej -- AC: 2 pary MC4 - wykonanie uziemień ochronnych, - wykonanie instalacji odgromowej, - wyposażenie technologiczne: *kuchnia (pomieszczenie nr 102): zlewozmywak dwukomorowy na szafce stojącej, umywalka, szafki stojące i wiszące, kuchenka elektryczna, okap kuchenny nad kuchenką elektryczną, lodówka, * WC (pomieszczenie nr 104): miska ustępowa, pisuar, umywalka, szafka na środki czystości o wymiarach 60 x 49 x 180 [cm] z wbudowanym zlewem jednokomorowym o wymiarach 40 x 40 [cm], który zamontowany będzie na wysokości 40 [cm] nad posadzką; w posadzce będzie zamontowany wpust podłogowy o wymiarach 15 x 15 [cm], a przy pisuarze zawór o średnicy 15 mm ze złączką na wąż, * sala (pomieszczenie nr 105): stoliki i krzesła. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa część IV SIWZ oraz dokumentacja projektowa. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, należy do Wykonawcy. Jeżeli w dokumentacji technicznej, stanowiącej opis niniejszego przedmiotu zamówienia do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub wyroby budowlane i urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach, oraz posiadających cechy fizyczne umożliwiające zabudowę w projektowanym miejscu. Wykaz cech wyrobów determinujących równoważność podano poniżej: - dla urządzeń/instalacji/sieci technologicznych za równoważne będzie uważane takie które posiada równoważne takie parametry jak np.: punkt pracy, przepustowość, wydajność, wysokość podnoszenia, moc silnika i jego sprawność energetyczną, trwałość, dopuszczalny poziom hałasu, wykonanie materiałowe (w tym współczynnik chropowatości k, rozszerzalność liniowa), parametry wytrzymałościowe materiałów oraz wyposażenie dodatkowe; - dla urządzeń/instalacji/sieci elektrycznych i AKPiA za równoważne będzie uważane takie, które posiada równoważne takie parametry jak np.: moc, sprawność, klasa zabezpieczenia IP; - dla obiektów/elementów/wyrobów budowlanych za równoważne będzie uważane takie, które posiada równoważne takie parametry jak: wytrzymałość na ściskanie (po 7 i 28 dniach), wytrzymałość na zginanie (po 7 i 28 dniach), przyczepność, odporność na ciśnienie wody (od strony pozytywnej i negatywnej), współczynnik oporu dyfuzyjnego, odporność chemiczna, czas utwardzania, konsystencja, ciężar właściwy, twardość, odkształcalność, temperatura stosowania. Za równoważne będą uważane również urządzenia i materiały, których parametry odbiegają w zakresie +-5% od podanych w dokumentacji z jednoczesnym zachowaniem cech fizycznych umożliwiających ich zabudowę w projektowanej lokalizacji. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej i STWiOR. Zastosowane materiały muszą być kompatybilne z istniejącą infrastrukturą/urządzeniem.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45200000-9
45310000-3
45330000-9
45400000-1
31712331-9
09331200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego obejmujących m.in.: wykonanie robót ogólnobudowlanych, będących wynikiem badań archeologicznych, nawierzchniowych, wykończeniowych o łącznej wartości nie przekraczającej 150.000,00 zł.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-02
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2021-08-02

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 000,00 zł (słownie zł: trzysta tysięcy); - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 170 000,00 zł (słownie zł: sto siedemdziesiąt tysięcy zł).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. - w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem był budowa, rozbudowa, przebudowa, remont lub modernizacja obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 300 000,00 złotych brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca składa: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ; - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 300 000,00 zł (słownie zł: trzysta tysięcy); - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 170 000,00 zł (słownie zł: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca w terminie trzech (3) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24.ust.1 23 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie RODO. 7. Oświadczenie wymienione w pkt 10.1. niniejszej SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje dot. wadium są zawarte w pkt 13 SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty (brutto)60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej: 1.1 Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: a) Zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją: - wystąpienia okoliczności związanych z epidemią COVID-19, - wystąpienia warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; - konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej niezinwentaryzowanej geodezyjnie; - istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem; - braku możliwości udostępnienia placu budowy w celu prowadzenia robót, wynikającą z obiektywnych, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy okoliczności; - zmiany osób wykonujących umowę po stronie Wykonawcy, przy czym zmiany w tym zakresie mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania przedmiotu umowy przez osoby zapewniające należyte jej wykonanie, w szczególności posiadające kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w pkt. 8.1.2.c) SIWZ; - wstrzymania robót przez Zamawiającego; - konieczności wykonania badań archeologicznych; - decyzje, zalecenia konserwatora, archeologa; - znaleziska archeologiczne; - wykonanie dodatkowych robót; b) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt. a) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usunięcie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy; c) jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt. a) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa; d) Zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) ÷6) Ustawy. 2.W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: 3.1. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 3.2.Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.