Ogłoszenie nr 588094-N-2020 z dnia 2020-09-22 r.
Miasto Nowy Sącz - Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dla nauczycieli pracujących w szkołach/ placówkach systemu oświaty w województwie małopolskim w branży administracyjno-usługowej, w obszarze elektryczno-elektronicznym, w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym, w obszarze turystyczno-gastronomicznym.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej" , Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym", "Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym", oraz "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Nowy Sącz - Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, krajowy numer identyfikacyjny
49284040500000, ul.
Wyspiańskiego
13
,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 442 35 68, e-mail
sekretariat@inkubator.nowysacz.pl, faks
18 442 35 69.
Adres strony internetowej (URL): https://www.platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz
Adres profilu nabywcy:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Osobiście, pocztą, kurierem. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Siedziba Nowosądeckiego Inkubatora Przedsiębiorczosći ul. Wyspiańskiego 13, 33-300 Nowy Sącz - sekretariat - piętro II.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dla nauczycieli pracujących w szkołach/ placówkach systemu oświaty w województwie małopolskim w branży administracyjno-usługowej, w obszarze elektryczno-elektronicznym, w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym, w obszarze turystyczno-gastronomicznym.
Numer referencyjny:
ZP.271.24.2020.1022
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na jedenaście części zamówienia: Część nr 1 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Reklama i public relations dla nauczycieli" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 2 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 3 nauczycieli na kierunku "Przedsiębiorczość dla nauczycieli" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2021. Część nr 3 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Analiza danych - Data Science" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2021. Część nr 4 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku "Systemy baz danych" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów 1 osoba w roku 2020 i 1 osoba w roku 2021. Część nr 5 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 10 nauczycieli na kierunku "Programowanie aplikacji biznesowych" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 6 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Informatyka - projektowanie, programowanie i eksploatacja systemów" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020 Część nr 7 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Doradztwo zawodowe i personalne" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 8 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Programowanie sterowników przemysłowych" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 9 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 6 nauczycieli na kierunku "Budowa i eksploatacja pojazdów elektrycznych i hybrydowych" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 10 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku "Dietetyka" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 11 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy semestralnych dla 9 nauczycieli na kierunku "Nauczanie przedmiotów zawodowych w ramach branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej (HGT)" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020.
II.5) Główny kod CPV: 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2022-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
dot. Części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do organizacji studiów podyplomowych zgodnie z zapisami ustawy .z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. .poz. 55 z późn. zm.) lub polegają na innych podmiotach, które takie uprawnienia posiadają.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dot. Części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do organizacji studiów podyplomowych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. poz. 55 z późn. zm.) lub polegają na innych podmiotach, które takie uprawnienia posiadają.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w sekcji V pkt 1.12, zgodnie z wzorem stanowiącym ZAŁACZNIK Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-29, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część nr 1 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Reklama i public relations dla nauczycieli" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część nr 2 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 3 nauczycieli na kierunku "Przedsiębiorczość dla nauczycieli" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji stud |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część nr 3 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Analiza danych - Data Science" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2021. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część nr 4 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku "Systemy baz danych" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów 1 osoba w roku 2020 i 1 osoba w roku 2021. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Część nr 5 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 10 nauczycieli na kierunku "Programowanie aplikacji biznesowych" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Część nr: | 6 | Nazwa: | Część nr 6 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Informatyka - projektowanie, programowanie i eksploatacja systemów" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: | 7 | Nazwa: | Część nr 7 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Doradztwo zawodowe i personalne" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: | 8 | Nazwa: | Część nr 8 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku "Programowanie sterowników przemysłowych" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: | 9 | Nazwa: | Część nr 9 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 6 nauczycieli na kierunku "Budowa i eksploatacja pojazdów elektrycznych i hybrydowych" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: | 10 | Nazwa: | Część nr 10 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku "Dietetyka" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część nr: | 11 | Nazwa: | Część nr 11 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy semestralnych dla 9 nauczycieli na kierunku "Nauczanie przedmiotów zawodowych w ramach branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej (HGT)" ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80300000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na wydzielone części zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Modernizacja instalacji ciepła technologicznego i instalacji wody zimnej na terenie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu".
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierska 11
- BZP.271.25.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - rozgraniczenia
- BZP.271.26.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - podziały
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- "Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.