eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oñsk › O¿ywienie szkolnej infrastruktury sportowej w P³oñsku



Og³oszenie z dnia 2018-07-12



Og³oszenie nr 588082-N-2018 z dnia 2018-07-12 r.

Gmina Miasto P³oñsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta P³oñsk: O¿ywienie szkolnej infrastruktury sportowej w P³oñsku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto P³oñsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta P³oñsk, krajowy numer identyfikacyjny 13037784700000, ul. ul. P³ocka  39 , 09100   P³oñsk, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 236 622 691, e-mail zp@plonsk.pl, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne www.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.plonsk.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.plonsk.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: O¿ywienie szkolnej infrastruktury sportowej w P³oñsku
Numer referencyjny: AZ.ZP.271.7.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:
2
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3. Opis przedmiotu zamówienia. O¿ywienie szkolnej infrastruktury sportowej w P³oñsku. 3.1 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego z elementami towarzysz±cymi, budowa placu do gier i zabaw oraz wykonanie robót remontowo - budowlanych w p³oñskich szko³ach: Szko³a Podstawowa nr 2 przy ul. Szkolna 30, Szko³a Podstawowa nr 3 przy ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 4, Szko³a Podstawowa nr 4 przy ul. ks. Romualda Jaworskiego 25 oraz Szko³a Podstawowa nr 4 przy ul. Grunwaldzka 67. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót remontowo-budowlanych sk³adaj±cych siê z 7 zadañ obejmuj±cych 2 czê¶ci: CZÊ¦Æ I. ROBOTY ZEWNÊTRZNE 1. Budowa boiska sportowego z elementami towarzysz±cymi na dzia³ce nr ewid. 268/7 i 269 przy Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Szkolnej 30. Zadanie obejmuje budowê boiska sportowego wraz z elementami towarzysz±cymi przy SP nr 2 na dzia³ce nr ewid. 268/7 i 269, po³o¿onych w P³oñsku przy ul. Szkolnej 30. 2. Budowa placu do gier i zabaw na dzia³ce nr ewid. 119 i 120 przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Grunwaldzkiej 67. Zadanie obejmuje budowê placu do gier i zabaw przy SP nr 4 na dz. nr ewid. 119 i 120 po³o¿onych w P³oñsku przy ul. Grunwaldzkiej 67. CZÊ¦Æ II. ROBOTY WEWNÊTRZNE a) SZKO£A PODSTAWOWA NR 2 PRZY UL. SZKOLNEJ 30 1. Remont du¿ej sali gimnastycznej w SP nr 2 przy ul. Szkolnej 30; Zadanie obejmuje remont du¿ej salin gimnastycznej w SP nr 2 na dzia³ce nr ewid. 268/7 po³o¿onej w P³oñsku przy ul. Szkolnej 30. Sala sportowa jest budynkiem wolnostoj±cym po³±czonym ³±cznikiem z istniej±cym budynkiem szkolnym. Przedmiotem remontu bêdzie remont pod³ogi w sali gimnastycznej, monta¿ nowej wentylacji a tak¿e wymiana drzwi oraz prace wykoñczeniowe (prace malarskie). 2. Remont ma³ej sali gimnastycznej w SP nr 2 przy ul. Szkolnej 30; Zadanie obejmuje remont ma³ej sali gimnastycznej przy SP nr 2. Przedmiotem remontu bêdzie wymiana pod³ogi w sali gimnastycznej, starych okien i drzwi wej¶ciowych na salê. b) SZKO£A PODSTAWOWA NR 3 PRZY UL. STANIS£AWA WYSPIAÑSKIEGO 4 1. Remont pomieszczenia si³owni w SP nr 3 przy ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 4. Zadanie obejmuje remont pomieszczenia si³owni w SP nr 3 na dzia³ce nr ewid. 636/2 po³o¿onej w P³oñsku przy ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 4. Przedmiotem remontu bêdzie wymiana posadzki, instalacji sanitarnych (wod.- kan. oraz c.o.), instalacji elektrycznej oraz prace tynkarsko-malarskie 2. Zakup sprzêtu do si³owni wewnêtrznej oraz wyposa¿enia sali sportowej w sprzêt sportowy (min. kosze, drabinki, bramki) w SP nr 3 przy ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 4. Zadanie obejmuje zakup sprzêtu do wewnêtrznej si³owni oraz wyposa¿enia sali sportowej w sprzêt sportowy (min. kosze, drabinki, bramki) w SP nr 3, po³o¿onej przy ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 4. c) SZKO£A PODSTAWOWA NR 4 PRZY UL. KSIÊDZA ROMUALDA JAWORSKIEGO 25 I UL. GRUNWALDZKIEJ 67 Remont sali gimnastycznej w SP nr 4 przy ul. Ksiêdza Romualda Jaworskiego 25; Zadanie obejmuje remont sali gimnastycznej w SP nr 4 na dzia³ce nr ewid. 95 po³o¿onej w P³oñsku przy ul. Ks. Romualda Jaworskiego 25. Sala sportowa jest budynkiem wolnostoj±cym po³±czonym ³±cznikiem z istniej±cym budynkiem szkolnym. Przedmiotem remontu bêdzie wymiana pod³ogi oraz stolarki, a tak¿e zakup ³awek do sali gimnastycznej. Zakres przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodz± prace remontowo budowlane, budowa boiska do gier i zabaw oraz budowa boiska sportowego, zakup i monta¿ wyposa¿enia si³owni zewnêtrznej oraz wewnêtrznej i wyposa¿enia sali sportowej w sprzêt sportowy, wymiana wentylacji w powy¿szych szko³ach. Roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z przedmiarami i dokumentacj± projektow±. Roboty budowlane stanowi±ce przedmiot umowy nale¿y wykonaæ w dwóch etapach zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi stanowi±cymi za³±czniki nr 1 do umowy nr 3a i nr 1 do umowy nr 3b, tj.: 1) Czê¶æ I. Roboty zewnêtrzne, 2) Czê¶æ II. Roboty wewnêtrzne. Zamawiaj±cy wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci podstawowe (proste) w trakcie realizacji zamówienia:, tj. usuwania warstw ziemi, wymiany gruntu, umacniania, plantowania i humusowania skarp - dla czê¶ci I zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci podstawowe (proste) w trakcie realizacji zamówienia:, tj. proste czynno¶ci dotycz±ce demonta¿u urz±dzeñ, stolarki, pod³óg i skuwania tynków - dla czê¶ci II zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4a - czê¶æ I zamówienia i nr 4b - czê¶æ II zamówienia do siwz Przedmiot zamówienia jest realizowany z dofinansowania Ministerstwa Sportu i Turystyki ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu w ramach Programu Rozwoju Szkolnej Infrastruktury Sportowej - edycja 2017, Umowa Nr 2017/0281/1211/SubA/DIS/SZ z dnia 13.10.2017 r. i Aneks nr 1 z dnia 14.12.2017.

II.5) G³ówny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45450000-6
45453000-7
45442100-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-10-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-03-31
2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w przedmiotowym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Przedmiotowe o¶wiadczenie Wykonawca, sk³ada do Zamawiaj±cego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5. do siwz).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Po wyborze najkorzystniejszej oferty, najpó¼niej na 3 dni robocze przed podpisaniem umowy Wykonawca/-cy przedstawi/± Zamawiaj±cemu do uzgodnienia i zatwierdzenia harmonogram rzeczowo - finansowy, który bêdzie stanowi³ za³±cznik nr 1 do umowy nr 3a - dla cz. I zamówienia i za³±cznik nr 1 do umowy nr 3b - dla cz. II zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
8. Wymagania dotycz±ce wadium. 8.1 Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 1.Czê¶æ I. roboty zewnêtrzne - 27 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia siedem tysiêcy z³otych), 2. Czê¶æ II roboty wewnêtrzne - 15 000, 00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych) 8.2 Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 8.3 Wadium wniesione w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spó³dzielczy w P³oñsku Nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 na przelewie bankowym nale¿y wskazaæ tytu³ przedmiotu zamówienia: O¿ywienie szkolnej infrastruktury sportowej w P³oñsku - Czê¶æ I, O¿ywienie szkolnej infrastruktury sportowej w P³oñsku - Czê¶æ II, (tj. ze wskazaniem na któr± czê¶æ zamówienia Wykonawca wp³aca wadium) Znak: AZ.ZP.271.7.2018 8.4 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej. 8.5 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: -odmówi³ podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; -nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 8.6 Wadium jest zwracane zgodnie z art. 46 ust. 1 i ust. 1 a Pzp


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
OKRES GWARANCJI40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.3. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego: 16.3.1 Inicjatorem zmiany mo¿e byæ zarówno Zamawiaj±cy, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania n/w zmiany umowy jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynê), opis wp³ywu zmiany na wykonanie zamówienia. 16.3.2.1 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w zakresie zmiany terminu realizacji umowy o okres nie przekraczaj±cy czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia: 1) w zwi±zku z konieczno¶ci± realizacji postulatów osób trzecich nieuwzglêdnionych na etapie podpisania umowy, a ze wzglêdów spo³ecznych koniecznych do spe³nienia, 2) z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, w szczególno¶ci nastêpstw dzia³añ administracyjnych oraz zawieszenia umowy. 16.3.2.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadku : 1) si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofert± i SIWZ, przez si³ê wy¿sz± strony rozumiej± klêski ¿ywio³owe, stan wyj±tkowy, dzia³ania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje w³a¶ciwych w³adz, a tak¿e dzia³ania lub zaniechania dzia³ania organów pañstwowych, samorz±dowych lub osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych terminow± realizacjê zamówienia, o okres nie przekraczaj±cy czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, 2) zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowi±zuj±cej stawki VAT. Je¶li zmiana ta bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê, 3) zmian wynikaj±cych z przepisów prawa, 4) zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci uwzglêdnienia robót dodatkowych, których wcze¶niej nie mo¿na by³o przewidzieæ lub robót zamiennych, co mo¿e skutkowaæ zmian± wynagrodzenia lub zmian± terminu realizacji robót, jak równie¿ zmian± harmonogramu p³atno¶ci, 5) zmian wynikaj±cych z decyzji lub wytycznych organów administracji lub nadzoru budowlanego, wydanych po up³ywie terminu sk³adania ofert w przedmiotowym postêpowaniu, co mo¿e skutkowaæ zmian± wynagrodzenia lub zmian± terminu realizacji robót, 6) zmian w dokumentacji projektowej lub przekazania nowej dokumentacji Wykonawcy ju¿ po zawarciu umowy, co mo¿e skutkowaæ zmian± wynagrodzenia lub zmian± terminu realizacji robót, 7) wyst±pienia nieprzewidzianych zdarzeñ, le¿±cych po Stronie Zamawiaj±cego i nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy, co mo¿e skutkowaæ zmian± wynagrodzenia lub zmian± terminu realizacji robót, 8) wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, co mo¿e skutkowaæ zmian± wynagrodzenia lub zmian± terminu realizacji robót, 9) gdy konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ a warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, 10) gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15 % warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, bez konieczno¶ci uzasadnienia. 16.3.2.3. Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji w przypadku: 1) zaistnienia nieprzewidzianych utrudnieñ, zwi±zanych z konstrukcj± budynku oraz w przypadku nieprzewidzianych, dodatkowych robót budowlanych, 2) w przypadku sporz±dzenia protoko³u konieczno¶ci na wykonanie robót koniecznych lub dodatkowych, wykonanie których sta³o siê niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuk± budowlan±, 3) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, niezbêdnych dla prawid³owego i zgodnego z prawem budowlanym wykonania przedmiotu umowy, 4) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn le¿±cych po jego stronie, 5) wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej lub przekazania nowej dokumentacji Wykonawcy ju¿ po zawarciu umowy, 6) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, 7) wstrzymania robót lub przerw w pracach powsta³ych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, 8) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, 9) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez Zamawiaj±cego, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót zgodnie ze sztuk± budowlan± i dokumentacj± projektow±. 16.3.2.4. Przesuniêcie terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ o sumê ilo¶ci dni dla ka¿dej z przyczyn, o których mowa w ust.3. 16.3.2.5. Zmiany, o których mowa w ust.3 mog± równie¿ stanowiæ podstawê do zmiany wielko¶ci i ilo¶ci etapów p³atno¶ci, o których mowa w § 6 ust. 3 na korzy¶æ Wykonawcy. 16.3.2.6. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zamiany materia³ów, urz±dzeñ i technologii przewidzianych przez dokumentacjê techniczn±, po ich zatwierdzeniu przez autora projektu i Inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem do dziennika budowy, pod warunkiem, ¿e zamiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego oraz nie bêd± powodowaæ wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy. Bêd± to, w szczególno¶ci, okoliczno¶ci: 1) powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych, 2) wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, 3) powoduj±ce obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy. 4) dodatkowo mo¿liwa jest zmiana producenta poszczególnych materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem ¿e zmiana ta nie spowoduje obni¿enia parametrów tych materia³ów lub urz±dzeñ. 16.3.2.7.Zmiany te musz± byæ ka¿dorazowo zatwierdzone przez Zamawiaj±cego, na podstawie uzgodnieñ przeprowadzonych z projektantem. 16.3.3. Umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 16.3.4 Zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci aneksu do umowy. 16.3.5 Harmonogram rzeczowo - finansowy mo¿e podlegaæ aktualizacji na wniosek ka¿dej ze stron umowy w zakresie przesuniêcia terminów realizacji poszczególnych etapów robót. Je¿eli wprowadzenie zmian do Harmonogramu rzeczowo - finansowego nie prowadzi do zmiany terminu zakoñczenia robót, ich wprowadzenie nie wymaga zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-08-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: ROBOTY ZEWNÊTRZNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:3.1 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego z elementami towarzysz±cymi, budowa placu do gier i zabaw oraz wykonanie robót remontowo - budowlanych w p³oñskich szko³ach: Szko³a Podstawowa nr 2 przy ul. Szkolna 30, Szko³a Podstawowa nr 3 przy ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 4, Szko³a Podstawowa nr 4 przy ul. ks. Romualda Jaworskiego 25 oraz Szko³a Podstawowa nr 4 przy ul. Grunwaldzka 67. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót remontowo-budowlanych sk³adaj±cych siê z 7 zadañ obejmuj±cych 2 czê¶ci: CZÊ¦Æ I. ROBOTY ZEWNÊTRZNE 1. Budowa boiska sportowego z elementami towarzysz±cymi na dzia³ce nr ewid. 268/7 i 269 przy Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Szkolnej 30. Zadanie obejmuje budowê boiska sportowego wraz z elementami towarzysz±cymi przy SP nr 2 na dzia³ce nr ewid. 268/7 i 269, po³o¿onych w P³oñsku przy ul. Szkolnej 30. 2. Budowa placu do gier i zabaw na dzia³ce nr ewid. 119 i 120 przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Grunwaldzkiej 67. Zadanie obejmuje budowê placu do gier i zabaw przy SP nr 4 na dz. nr ewid. 119 i 120 po³o¿onych w P³oñsku przy ul. Grunwaldzkiej 67.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45200000-9, 45450000-6, 45453000-7, 45442100-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: ROBOTY WEWNÊTRZNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:3.1 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego z elementami towarzysz±cymi, budowa placu do gier i zabaw oraz wykonanie robót remontowo - budowlanych w p³oñskich szko³ach: Szko³a Podstawowa nr 2 przy ul. Szkolna 30, Szko³a Podstawowa nr 3 przy ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 4, Szko³a Podstawowa nr 4 przy ul. ks. Romualda Jaworskiego 25 oraz Szko³a Podstawowa nr 4 przy ul. Grunwaldzka 67. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót remontowo-budowlanych sk³adaj±cych siê z 7 zadañ obejmuj±cych 2 czê¶ci: CZÊ¦Æ II. ROBOTY WEWNÊTRZNE a) SZKO£A PODSTAWOWA NR 2 PRZY UL. SZKOLNEJ 30 1. Remont du¿ej sali gimnastycznej w SP nr 2 przy ul. Szkolnej 30; Zadanie obejmuje remont du¿ej salin gimnastycznej w SP nr 2 na dzia³ce nr ewid. 268/7 po³o¿onej w P³oñsku przy ul. Szkolnej 30. Sala sportowa jest budynkiem wolnostoj±cym po³±czonym ³±cznikiem z istniej±cym budynkiem szkolnym. Przedmiotem remontu bêdzie remont pod³ogi w sali gimnastycznej, monta¿ nowej wentylacji a tak¿e wymiana drzwi oraz prace wykoñczeniowe (prace malarskie). 2. Remont ma³ej sali gimnastycznej w SP nr 2 przy ul. Szkolnej 30; Zadanie obejmuje remont ma³ej sali gimnastycznej przy SP nr 2. Przedmiotem remontu bêdzie wymiana pod³ogi w sali gimnastycznej, starych okien i drzwi wej¶ciowych na salê. b) SZKO£A PODSTAWOWA NR 3 PRZY UL. STANIS£AWA WYSPIAÑSKIEGO 4 1. Remont pomieszczenia si³owni w SP nr 3 przy ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 4. Zadanie obejmuje remont pomieszczenia si³owni w SP nr 3 na dzia³ce nr ewid. 636/2 po³o¿onej w P³oñsku przy ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 4. Przedmiotem remontu bêdzie wymiana posadzki, instalacji sanitarnych (wod.- kan. oraz c.o.), instalacji elektrycznej oraz prace tynkarsko-malarskie 2. Zakup sprzêtu do si³owni wewnêtrznej oraz wyposa¿enia sali sportowej w sprzêt sportowy (min. kosze, drabinki, bramki) w SP nr 3 przy ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 4. Zadanie obejmuje zakup sprzêtu do wewnêtrznej si³owni oraz wyposa¿enia sali sportowej w sprzêt sportowy (min. kosze, drabinki, bramki) w SP nr 3, po³o¿onej przy ul. Stanis³awa Wyspiañskiego 4. c) SZKO£A PODSTAWOWA NR 4 PRZY UL. KSIÊDZA ROMUALDA JAWORSKIEGO 25 I UL. GRUNWALDZKIEJ 67 Remont sali gimnastycznej w SP nr 4 przy ul. Ksiêdza Romualda Jaworskiego 25; Zadanie obejmuje remont sali gimnastycznej w SP nr 4 na dzia³ce nr ewid. 95 po³o¿onej w P³oñsku przy ul. Ks. Romualda Jaworskiego 25. Sala sportowa jest budynkiem wolnostoj±cym po³±czonym ³±cznikiem z istniej±cym budynkiem szkolnym. Przedmiotem remontu bêdzie wymiana pod³ogi oraz stolarki, a tak¿e zakup ³awek do sali gimnastycznej.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45200000-9, 45450000-6, 45453000-7, 45442100-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.