eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie Oczy › Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Wielkie Oczy: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2016
Numer ogłoszenia: 58662 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25806 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie, tel. 016 6310126, faks 016 6310126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2016 r. prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w zakresie przedstawionym w załączniku nr 7 do SIWZ - Specyfikacja usług. Podane sortymenty i masy drewna oraz zakresy usług hodowli lasu są wielkościami szacunkowymi i nie są ostateczne, mają jedynie pomóc Wykonawcom w skalkulowaniu ceny za usługi w celu uzyskania wspólnej podstawy do oceny ofert. Rzeczywiste ilości drewna i jego sortymenty oraz rzeczywiste zakresy usług hodowli lasu mogą się różnić od podanych wyżej (mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu), dokładne ilości zostaną określone w trakcie wykonywania prac. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do całkowitej rezygnacji z wykonania niektórych usług, np. w przypadku braku kontrahentów na zakup drewna. W sytuacjach tych wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu. Podstawą płatności będą rzeczywiste ilości zleconych i wykonanych usług, obmierzone i wykazane w protokole odbioru oraz ceny jednostkowe za dane czynności, podane w kosztorysie, załączonym do oferty. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Szczegółowe terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac określone zostaną przez Zamawiającego. Odbiór ilościowo-jakościowy prac dokonywany będzie na drukach protokołów odbioru opracowanych przez Zamawiającego. Sprawdzony i zatwierdzony protokół odbioru robót bez uwag ze strony Wykonawcy będzie podstawą do wystawienia faktury (rachunku) za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie nie dłuższym, niż 14 dni od daty złożenia faktury (rachunku) wystawionej na podstawie obustronnie podpisanego protokółu odbioru robót. Zmniejszenie zakresu zadań do wykonania możliwe będzie bez konieczności wprowadzania zmian w umowie, przy czym wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Michał Romanko Zakład Usług Leśnych, os. Jagiellonów 7A/1, 37-600 Lubaczów, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101658,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100333,37

  • Oferta z najniższą ceną: 100333,37 / Oferta z najwyższą ceną: 107457,19

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.