eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach, inkasa wartości pieniężnych, obsługi centrali telefonicznej oraz kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Skarbowego i na terenie przynależnym do tych budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Mysłowice: Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach, inkasa wartości pieniężnych, obsługi centrali telefonicznej oraz kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Skarbowego i na terenie przynależnym do tych budynków
Numer ogłoszenia: 58547 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Mysłowicach , ul. Mickiewicza 4, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3172300, faks 032 3172410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/myslowice.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach, inkasa wartości pieniężnych, obsługi centrali telefonicznej oraz kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Skarbowego i na terenie przynależnym do tych budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę w okresie od 01.05.2014r. do 30.11.2014r. usług w zakresie: 1. Stałej całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach przy ul.Mickiewicza 4 i znajdującego się tam mienia, wspomaganej technicznymi środkami zabezpieczenia. Siedziba Urzędu Skarbowego w Mysłowicach wymaga ochrony w godzinach pracy Urzędu oraz w czasie wolnym od pracy przez Wykonawcę posiadającego odpowiednią koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz zatrudniającego pracowników uprawnionych do bezpośredniej ochrony fizycznej (wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) wykonywaną w trybie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 2. Inkasa wartości pieniężnych w wysokości do jednej jednostki obliczeniowej z siedziby Urzędu w Mysłowicach, ul.Mickiewicza 4 do Banku PeKaO S.A. Oddział w Mysłowicach, ul.Mikołowska 6 codziennie w dniach pracy Urzędu tj.: w poniedziałek - w godzinach 15:30 - 16:00 oraz od wtorku do piątku - w godzinach 13:30 - 14:30, zgodnie z wymogami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz. 1128 z późn. zm.). Na dodatkowe zlecenie Zamawiającego Wykonawca zapewni świadczenie doraźnych usług konwojowania wartości pieniężnych do wysokości jednej jednostki obliczeniowej przy użyciu własnego ubezpieczonego środka transportu z Banku PeKaO S.A. Oddział w Mysłowicach, ul.Mikołowska 6 do siedziby Urzędu w Mysłowicach przy ul.Mickiewicza 4 w miesiącach od maja do lipca 2014r. za dodatkową odpłatnością, przyjmując cenę jednego konwoju wartości pieniężnych w wysokości ceny brutto jednego inkasa wartości pieniężnych w danym miesiącu. 3. Obsługi centrali telefonicznej w budynku Urzędu w Mysłowicach ul.Mickiewicza 4 przez jednego pracownika w godzinach pracy Urzędu, tj. we wtorek, środę, czwartek i piątek w godzinach 7:15 - 15:15 oraz w poniedziałek w godzinach 7:15 - 18:00. Dodatkowo Wykonawca zapewni obsługę centrali telefonicznej w przypadkach gdy Zamawiający będzie pracował w sobotę albo w wydłużonym czasie pracy. 4. Kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Skarbowego w Mysłowicach przy ul.Mickiewicza 4 oraz utrzymania czystości i porządku na terenie przynależnym do tych budynków, tj.: a) utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Urzędu (w tym w gabinetach Naczelnika Urzędu i Zastępcy Naczelnika Urzędu) i w innych pomieszczeniach użytkowych oraz ciągach komunikacyjnych; b) utrzymanie czystości w sanitariatach; c) mycie okien i innej powierzchni oszklonej oraz drzwi; d) mycie, odkurzanie, szorowanie i nabłyszczanie posadzek z płytek podłogowych ceramicznych, z PCV, lastryka, itp.; e) opróżnianie pojemników (koszy) na śmieci i niszczarek, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, wymiana worków plastikowych; f) zamiatanie terenu wokół budynków oraz usuwanie śmieci i liści; g) usuwanie śmieci i liści z trawników; h) koszenie trawy oraz przycinanie żywopłotów, krzewów i drzew; i) usuwanie i likwidacja oblodzeń dróg, parkingu i chodnika oraz posypywanie dróg, parkingu i chodnika piaskiem oraz środkami chemicznymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania usług w zakresie ochrony osób i mienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku przedłoży aktualną koncesję, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dołączonego do oferty dokumentu według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: a) złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) wykaże należyte wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż trzech usług w zakresie ochrony osób i mienia obiektów biurowych o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2, z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców, oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) wykaże należyte wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż trzech usług w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości obiektów biurowych o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2, z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców, oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dołączonych do oferty dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: a) złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) złoży oświadczenie o posiadaniu własnej Grupy Interwencyjnej, która na wezwanie pracownika ochrony Wykonawcy będzie w stanie dotrzeć do chronionego obiektu w czasie nie dłuższym niż 15 minut od otrzymania wezwania; c) zobowiąże się do wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w dozwolone środki przymusu oraz w środki łączności inne niż telefon komórkowy, itp.; Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dołączonych do oferty dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: a) złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (nie karanymi), a w przypadku pracowników ochrony także wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, z uwzględnieniem ewentualnie zatrudnienia (z uwagi na znajomość obiektów Zamawiającego) osób aktualnie wykonujących usługi ochrony, obsługi centrali telefonicznej i sprzątania, w przypadku wyrażenia przez nie zgody na zatrudnienie u nowego pracodawcy; Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dołączonych do oferty dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: a) złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dołączonych do oferty dokumentów według formuły: spełnia /nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę własnej Grupy Interwencyjnej, która na wezwanie pracownika ochrony będzie w stanie dotrzeć do chronionego obiektu w czasie nie dłuższym niż 15 minut od otrzymania wezwania; 2. Dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie uzna dokumentów (referencji), z których wynika jedynie, że Wykonawca wykonał lub wykonuje usługi bez określenia, że są one wykonane lub wykonywane należycie (prawidłowo, rzetelnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/myslowice.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Skarbowego w Mysłowicach, 41-400 Mysłowice, ul.Mickiewicza 4, pok. nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Urzędu Skarbowego w Mysłowicach, 41-400 Mysłowice, ul.Mickiewicza 4, pokój nr 24, I piętro (Sekretariat Naczelnika Urzędu)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.