eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla stołowki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim " ,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-08-09



Ogłoszenie nr 584126-N-2019 z dnia 2019-08-09 r.

Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja: "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla stołowki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim " ,
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja, krajowy numer identyfikacyjny 19851600000000, ul. ul. Hallera  5 , 22-600  Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 650 505, e-mail jadwigazerebiec@vp.pl, faks 846 650 505.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zs3tl.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.zs3tl.pl/index.php/przetarg


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.zs3tl.pl/index.php/przetarg


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przesyłanie pocztą lub dostarczanie osobiste
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesyłanie pocztą lub dostarczanie osobiste, wraz z dokumentami oferta powinna być złozona w formie pisemnej , zamknietej kopercie.
Adres:
Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla stołowki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim " ,
Numer referencyjny: ZS3.26.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie lubelskim, ul. Hallera 5 w roku szkolnym 2019/20120, w ilościach i asortymencie określonym w "Arkuszach kalkulacyjnych" stanowiących Załączniki do niniejszej SIWZ z podziałem na 12 części. CZĘŚĆ I Pieczywo świeże ,wyroby piekarskie i ciastkarskie Kod CPV 15810000-9 CZĘŚĆ II Produkty Mleczarskie Kod CPV 15500000-3 CZĘŚĆ III Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV 15100000-9 CZĘŚĆ IV Różne produkty spożywcze Kod CPV 15800000-6 CZĘŚĆ V Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV 15200000-0 CZĘŚĆ VI Drób Kod CPV 15112000- 6 CZĘŚĆ VII Mrożonki Kod CPV 15331100-8 CZĘŚĆ VIII Owoce świeże Kod CPV 15300000-1 CZĘŚĆ IX Warzywa Kod CPV 15300000-1 CZĘŚĆ X Jaja kurze Kod CPV 03142500-3 CZĘŚĆ XI Produkty garmażeryjne Kod CPV-15 894200-3 CZĘŚĆ XII ziemniaki Kod CPV 03212100-1 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych częściach został zawarty w Arkuszach kalkulacyjnych jako zał. Nr 2 /Załączniki Nr 2.1 - 2.12. do SIWZ/ IV. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części - 12. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części . Zamawiający nie określa ilości części na które Zamawiający udzieli zamówienia jednemu Wykonawcy. 2. W trakcie badania i oceny oferty zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.Dostarczone wyroby powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi, być w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości, spełniać normy i wymogi jakościowe stosowane przy produkcji żywności oraz w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskania, przetwarzania, magazynowania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.6.Dostarczane produkty muszą posiadać odpowiedni termin przydatności do spożycia lub datę minimalnej trwałości, od chwili dostarczenia do magazynu Zamawiającego termin przydatności nie może być krótszy niż 3/4 okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia lub datę minimalnej trwałości określoną na opakowaniu oraz muszą odpowiadać stosowanym w Polsce normom i wymogom jakościowym zgodnie z obowiązującymi przepisami.

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15810000-9
15511000-3
15131120-2
15220000-6
15300000-1
15800000-6
15300000-1
03142500-3
03212100-1
15331100-8
15112000-6
15200000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia zał. nr 3 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający dokona oceny w zakresie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ , na podstawie złożonej oferty.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 60,00
termin płatnosci 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Ilości podane w załączniku do umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15 % ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu dostawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: PIECZYWO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Chleb zwykły krojony waga nie mniej jak 500g szt. 6 000 2 Chleb razowy mieszany waga nie mniej jak 500g szt. 250 3 Bułka zwykła waga nie mniej jak 50 g Szt. 15 000 4 Bułka tarta kg 50 5 Drożdżówka 100 g szt. 4500 6 Pierożki ( z kaszą , kapustą ) waga nie mniej niż 60 g szt. 800 7 Pączek waga nie mniej jak 60 g szt. 140 8 Makowiec 500 g szt. 20 9 Cebularz waga nie mniej niż 100 g Szt. 500 10 Rogale waga 100 gr. Szt. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9, 15811400-0, 15811100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: PRODUKTY MLECZARSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mleko spożywcze zaw. 2% tł. w opak. 1 litr. litr 4000 2 Śmietana zaw. 18 % tł. litr 400 3 Masło ex .zawartość tł. 82,5% op. 0.200 g kg 200 4 Twaróg półtłusty kg 300 5 Ser topiony 100 g kg 200 6 Ser żółty półtłusty kg 500 7 Jogurt smakowy op. Nie mniej jak 125 ml szt. 4500 8 Serek smakowy op. nie mniej niz 135g. szt. 1500 9 Serek wiejski op. nie mniej jak 150 g. szt. 600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15510000-6, 15542100-0, 15551300-8, 15544000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Produkty zwierzęce , mięso i produkty mięsne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. 1 Mięso mielone wieprzowo kg 220 2. 2 Mięso wieprzowe gulaszowe II kl. kg 400 3. Karkówka z kością kg 100 4. 5 Schab wieprzowy z kością kg 280 5. 6 Schab wieprzowy b/k kg 100 6. 7 Wątroba wieprzowa kg 80 7. 8 Żeberka wieprzowe (Paski) kg 70 8. 10 Boczek wędzony parzony kg. 75 9. 12 Kiełbasa krakowska kg 300 10. 13 Mielonka wieprzowa Smaczek w galaretce kg 240 11. 14 Kiełbasa zwyczajna kg 15 12. 16 Kiełbasa wiejska kg. 200 13. 17 Kiełbasa szynkowa kg 270 14. 18 Kabanosy wieprzowe kg 130 15. 1 Polędwica sopocka kg 60 16. Ogonówka kg 150 17. 21 Parówki wieprzowe kg 150 18. 22 Szynka wieprzowa kg 320 19. 24 Flaki krojone odgotowane kg 25 20. Kabanosy wieprzowe Kg 60 21. Kości wieprzowe kg 40 22. Kiełbasa salami kg 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131120-2, 15131130-5, 15131410-2, 15131230-6, 15113000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Różne artykuły spozywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Chrzan tarty w słoiku op. Nie mniej jak 160 g 40 Szt. 2. Cukier biały kryształ- paczkowany op.1kg 550 Kg 3. Cukier puder op.500g 10 Szt. 4. Czekolada mleczna op. 100g typu WEDELL / lub równoważne 160 Szt. 5. Delikat / przyprawa do drobiu op. 1 kg 9 Szt. 6. Delikat/ przyprawa do mięs typu Knor Lub równoważny op. 1 kg 5 Szt. 7. Delikat /przyprawa do ryb op. 1 kg. 1 Sz. 8. Dżem truskawkowy , op. nie mniej jak 280 g 700 Szt. 9. Dżem wiśniowy op. nie mniej jak 280g 300 Szt. 10. Fasolka konserwowa biała op. 400 g 35 Szt 11. Fasolka konserwowa czerwona op. nie mniejsze jak 400g 20 szt 12. Gałka muszkatołowa mielona 20 g 10 Szt 13. Groszek konserwowy op. nie mniej jak 400 g 90 Szt 14. Herbata granulowana 100 g 130 Szt 15. Kakao ciemne sypkie op. Nie mniej jak 100 g 60 Szt. 16. Kasza gryczana op. 1000 g 80 Kg 17. Kasza jęczmienna wiejska op.1000g 70 Kg 18. Kawa inka op. nie mniejsze jak 150 g 40 Szt 19. Keczup PIKANTNY op. nie mniej jak 500 g 170 Szt. 20. Koncentrat pomidorowy 30 % op. Nie mniej jak 200g 200 Szt. 21. Konserwa turystyczna nie mniej jak op. 135g 150 Szt. 22. Koper susz nać op. nie mniej jak 20 g 130 Szt. 23. Kukurydza konserwowa słodka - op. nie mniejsze jak 400 g 100 Szt 24. Kwasek cytrynowy op. Nie mniej jak 20g 80 Szt 25. Liść laurowy torebka 15 g 10 Szt. 26. Majeranek torebka op. 20g 90 Szt. 27. Majonez dekoracyjny nie mniej jak 700 g Winiary lub równoważny 100 Szt. 28. Makaron rosołowy jajeczny op. Nie mniej niż 250 g. 150 Szt. 29. Makaron spaghetti Lubella lub równoważny op. Nie mniej niż 400 g 300 Szt. 30. Makaron łazanki Lubella lub równoważny op. 400g 15 Szt. 31. Makaron świderki op. Nie mniej jak 1000 g 140 Szt. 32. Margaryna śniadaniowa z zaw. olejów roślinnych op. 500 g 800 Szt. 33. Mąka pszenna luksusowa typ 550 300 Kg 34. Mąka ziemniaczana op. 1000 g 30 Kg 35. Musztarda delikatesowa op. nie mniej 180g 100 Szt. 36. Ocet jabłkowy op.500ml. 5 Szt 37. Ogórek konserwowy op. poj. 0.9 l 90 Szt. 38. Olej jadalny rzepakowy op. 1 litr 400 Szt. 39. Papryka konserwowa op. poj. 0,9 l 100 Szt. 40. Papryka w proszku słodka mielona Op. nie mniej jak 20 g 160 Szt. 41. Pasztet drobiowy nie mniej jak op.135g 700 Szt. 42. Pieprz naturalny czarny mielony Op. nie mniej jak 20g 250 Szt. 43. Pieprz ziołowy torebka op. 20 g 30 Szt. 44. Pietruszka susz- natka op. nie mniej jak 20g 200 Szt. 45. Płatki kukurydziane zwykłe op. nie mniej jak 500 g. 80 Szt. 46. Przyprawa do potraw typu Vegeta lub równoważny op.200 g 130 Szt. 47. Przyprawa do zup w płynie Winiary op. 1 l Firmy Winiar lub równoważny , lub lepszy nie gorszy. 40 Szt. 48. Rosołki drobiowe 120 g Firmy Winiar lub równoważny 70 Szt. 49. Ryż biały op. 1 kg 140 Kg 50. Serek top. Krążek op. 200 g 160 Op. 51. Serek top. plastry op. 150g 160 Op. 52. Sos ogrodowy sałatkowy op. 900 g 5 Szt. 53. Sól kamienna jodowana 40 kg 54. Sól sodowo-potasowa op. 350 g 180 Szt. 55. Ziele angielskie torebka 15g 15 Szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15863000-5, 15871000-4, 15872000-1, 15831200-4, 15851100-9, 15872400-5, 15841000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Ryby przetworzone i konserwowane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filet z ryby morszczuk mrożony SHP Kg 150 2 Filet śledziowy b/skóry w zalewie octowo-olejowej kg 50 3 Makrela wędzona Kg 70 4 Szprot w pomidorach op. 170 g. Szt. 340 5 Paprykarz op. 300 g Szt. 260
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0, 15211000-0, 15234000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Drób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filet drobiowy / świeży / kg 370 2 Porcje rosołowe kg 120 3 Udka z kurczaka świeże kg 480
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mieszanka mrożona wielowarzywna 7 składnikowa Op.2,5 kg Op. 40 2 Kalafior mrożony Op.2.50 kg op. 35 3 Szpinak mrożony - liść op.2.50 kg op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Owoce świeże
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jabłka gat. I kg 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Warzywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Botwina pęczek 20 2. Burak ćwikła kg. 250 3. Cebula biała kg. 260 4. Cytryna Kg. 5 5. Czosnek kg. 17 6. Fasola biała kg. 65 7. Groch łupany kg. 35 8. Kapusta biała kg. 470 9. Kapusta czerwona kg. 50 10. Kapusta kiszona kg. 150 11. Kapusta pekińska kg. 250 12. Kapusta włoska kg. 120 13. Marchew kg. 500 14. Ogórek kiszony kg. 200 15. Ogórek świeży kg 250 16. Papryka świeża Kg 230 17. Pieczarka kg. 60 18. Pietruszka korzeń kg. 35 19. pomidor kg 280 20. por kg. 50 21. Sałata Szt. 30 22. seler korzeń kg. 30 23. Szczypior pęczek. 220 24. Mandarynka kg 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15331100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Jaja kurze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jaja kurze świeże kl. A M - średnie: od 53 g do 63 g szt. 5000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: PRODUKTY GARMAŻERYJNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pierogi ruskie domowe Kg. 150 2 Pierogi z kapustą i pieczarkami kg 30 3 Kopytka świeże kg 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894200-3, 15850000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Ziemniaki jadalne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki jadalne późne op. worek nie mniej jak 30 kg Polska Norma - PN-R-74450:1975 kg 5000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.