eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › obsługa strefy opłatnego parkowania określonej w Uchwale Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 9 grudnia 2003 r. Nr XXII/299/03, z późn. zm.



Ogłoszenie z dnia 2006-01-31

POZYCJA 5838

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: obsługa strefy opłatnego parkowania określonej w Uchwale Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 9 grudnia 2003 r. Nr XXII/299/03, z późn. zm. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu, do kontaktów: Wiesław Szczęsny, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, tel. 042 6384959, fax 042 6384958, e-mail: w.szczesny@uml.lodz.pl, www.zdit.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 20. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa strefy opłatnego parkowania określonej w Uchwale Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 9 grudnia 2003 r. Nr XXII/299/03, z późn. zm. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Pobieranie opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w wysokościach określonych w Uchwale Nr XXII/299/03, z późn. zm. Rady Miejskiej w Łodzi lub innych aktach prawa miejscowego, obowiązujących w okresie ważności umowy, z wyłączeniem opłat abonamentowych miesięcznych i rocznych - realizowanego w formie sprzedaży biletów parkingowych, 2. Prowadzenie kontroli w zakresie właściwego uiszczania opłat parkingowych oraz doręczanie lub pozostawianie, w widocznym miejscu na samochodzie, dokumentu wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej, wystawionego zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej, a także dostarczanie do Zarządu Dróg i Transportu w terminie do 3-ch dni wypełnionych duplikatów wezwań, 3. Bieżące utrzymanie terenu płatnego parkowania w zakresie dotyczącym chodnika w pasie drogowym, polegające na uprzątaniu błota i innych zanieczyszczeń, 4. Utrzymanie porządku parkujących samochodów - odpowiedniego do istniejącej organizacji ruchu, 5. Informowanie zamawiającego o stwierdzonych kradzieżach bądź uszkodzeniach oznakowania parkingu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Strefa Płatnego Parkowania na terenie miasta Łodzi. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.22.40.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. Zamawiający wprowadza podział przedmiotu zamówienia na 10 części - zwanych "rejonami". Szczegółowy opis rejonów znajduje się w załącznikach Nr 1 i 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na dowolnie wybrane rejony. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Tak jak określono w pkt II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 1.260,80 zł na każdy rejon. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca - Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument ten (w formie oryginału) powinien być opatrzony pieczęciami wszystkich wykonawców oraz podpisany prze osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki formalne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy jw. 2. Warunki ekonomiczne Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1. Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 25.000,00 PLN. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną - polisę musi posiadać każdy z wykonawców na łączną wartość określoną powyżej. 2.2. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty złożenia oferty) - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) 1usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i o wartości, co najmniej 50 000,00 PLN oraz że usługa ta została wykonana należycie. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną warunek może zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie to muszą podpisać wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. 3. Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN. (Uwaga: powyższe dokumenty powinny potwierdzać dokonanie opłaty składki). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną - polisę musi posiadać każdy z wykonawców na łączną wartość określoną powyżej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Ten lub Ci spośród wykonawców, w stosunku do których instrukcja dla wykonawców wymaga potwierdzenia spełniania warunku. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 10/U/EB/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.03.2006, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.03.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego, pok. 308.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.